• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • 19mark82
    Mia04 skrev 2024-06-13 19:37:06 följande:

Nej, är inget jag är stolt över. Stämmer jag är inte ensam.

Både i fittan och i rumpan. Vi hade inget skydd men tog mitt piller.  

Så du tror det räcker att jag har tålamod och vänta ut henne? Hade vart skönt om det kungar ner sig snart. 

Bortsett att det var fel att knulla med din syrras kille (det tror jag alla har förstått det) hur var sexet i sig?

För du nämner att han fick ta dig i rumpan oxo så du kanske njöt extra mycket av natten med honom? Skulle du kunna tänka dig göra om det?

Kanske ha honom som kk? för det låter som att det fanns bra kemi mellan er, kanske tom bättre kemi än syrran o killen hade tillsmmans
  • fornminne
    Mia04 skrev 2024-06-14 04:22:50 följande:
    Vet inte om du missade det när du var liten. Men det finns något som het fylla år och vad kommer efter 22? Juste 23, nu har jag lärt dig något.
    Så din syster har hunnit fylla 23 under den vecka som har gått sedan du skrev att hon var 22?

Eller kanske dags att erkänna att du trollar och bara har hittat på allt? Ville se reaktionerna.
  • Anonym (Tvillingmorsan)
    Mia04 skrev 2024-06-14 04:31:20 följande:

Nej, stämmer nog ganska bra. Ja, jag är övertygad att jag får hans skit också. 

Vad vill du ha ut av tråden? Få sympati? Det kommer du inte att få.

Du har gjort bort dig rejält, blev utkastad och fick flytta hem till morsan. Jaha? Ingen här kan eller vill hjälpa dig. Var glad att du har någonstans att bo.

Med detta sagt håller jag med om att din syrras kille (ex) är den som har gjort mest fel. Han var otrogen. Men du verkar ha varit med på det, även om ni var fulla. Det är INTE synd om dig.

• Mia04
    19mark82 skrev 2024-06-14 09:22:27 följande:
    Bortsett att det var fel att knulla med din syrras kille (det tror jag alla har förstått det) hur var sexet i sig?

För du nämner att han fick ta dig i rumpan oxo så du kanske njöt extra mycket av natten med honom? Skulle du kunna tänka dig göra om det?

Kanske ha honom som kk? för det låter som att det fanns bra kemi mellan er, kanske tom bättre kemi än syrran o killen hade tillsmmans
    Sexet var väldigt/?riktigt skönt. Jag vill inte sabba ännu mer nu mellan mig och syrran. Men jag fick ju fontänorgasm iallafall👍
  • Anonym (USCH)
    Mia04 skrev 2024-06-14 08:32:35 följande:
    Men plutten, jag är definitivt ingen alkoholist.  Dags att sluta, du låter en jävla morsa.   Bara för att jag blir kåt när jag i full så särar jag inte på benen för vem som helst. Men det kanske du gör ditt äckel. 

?Man blir bara trött och somnar?. Är du 98 år eller,
    låter riktigt gammal. 
    Plutten? Och jag särart inte på benen för vem som helst? 
    Tydligen så hade du ju inte särskilt svårt att sära på benen åt din systers pojkvän,ditt lilla vider. Låter som om du tar ditt handlade i försvar. Men hoppas fan din syster bryter med dig helt. 
  • Mia04
    fornminne skrev 2024-06-14 09:24:09 följande:
    Så din syster har hunnit fylla 23 under den vecka som har gått sedan du skrev att hon var 22?

Eller kanske dags att erkänna att du trollar och bara har hittat på allt? Ville se reaktionerna.
    Hon har fyllt år om ni hade frågat så skulle jag har berättat 
  • Mia04
    Anonym (Tvillingmorsan) skrev 2024-06-14 09:36:20 följande:

Vad vill du ha ut av tråden? Få sympati? Det kommer du inte att få.

Du har gjort bort dig rejält, blev utkastad och fick flytta hem till morsan. Jaha? Ingen här kan eller vill hjälpa dig. Var glad att du har någonstans att bo.

Med detta sagt håller jag med om att din syrras kille (ex) är den som har gjort mest fel. Han var otrogen. Men du verkar ha varit med på det, även om ni var fulla. Det är INTE synd om dig.

Klart att det är synd om mig
    Tixter
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-06-14 09:40:09 följande:
    Varför det? Du valde ju din egen sitattion?
  • Anonym (Tvillingmorsan)
    Mia04 skrev 2024-06-14 09:40:09 följande:
    Det får du tycka, men vad hjälper det? Vad vill du med tråden?
  • Mia04
    Anonym (USCH) skrev 2024-06-14 09:37:28 följande:
    Plutten? Och jag särart inte på benen för vem som helst? 
    Tydligen så hade du ju inte särskilt svårt att sära på benen åt din systers pojkvän,ditt lilla vider. Låter som om du tar ditt handlade i försvar. Men hoppas fan din syster bryter med dig helt. 
    Ja, du är en barnrumpa. Nej, det är väl ingen som får komma in i dig. 

Vi var fulla och hade busig kemi så hände det som det hände. kalla mig inte vider. försvarar bara om något har hänt
Svar på tråden Har legat med min systers kille