• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Anonym (Inget straff)
    Mia04 skrev 2024-06-14 02:45:54 följande:

Ja, det vad de verkligen. Men godtar ursäkten!

Klart att jag förstår att hon är ledsen men också arg. Långt där inne i mig så förstår jag hennes behandling och att jag även förstår att hon kallar mig massa elakt som tex svin och äckel samt kastade ut mig. Jag hade behandlat henne exakt likadant och äcklas av vad hon isåfall hade gjort mot mig. Så det finns långt där inne i mig men samtidigt har jag så svårt att ta emot allt hon säger och jag käftar emot. Helt ärligt vet jag inte varför jag gör det för jag förtjänar det ju förmodligen. Men att se henne hur hon ser mig nu som ett stort äckel kan jag inte hantera av någon anledning. Jag vill ju inte heller känna mig som ett äckel fast jag kanske förtjänar att göra de. Ibland börjar jag känna mig som ett och då börjar jag med mitt ?försvar? Och vet inte varför jag gör det. 

Detta svar är det mest mogna jag har sett av dig då du reflekterar över vad du har gjort och varför din syster behandlar dig som hon gör. 
  • Mia04
    Anonym (Inget straff) skrev 2024-06-14 02:52:53 följande:
    Detta svar är det mest mogna jag har sett av dig då du reflekterar över vad du har gjort och varför din syster behandlar dig som hon gör. 
    Oj, fick ja beröm av dig. Du måste ha sovit gott 
  • Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-06-14 02:45:54 följande:

Ja, det vad de verkligen. Men godtar ursäkten!

Klart att jag förstår att hon är ledsen men också arg. Långt där inne i mig så förstår jag hennes behandling och att jag även förstår att hon kallar mig massa elakt som tex svin och äckel samt kastade ut mig. Jag hade behandlat henne exakt likadant och äcklas av vad hon isåfall hade gjort mot mig. Så det finns långt där inne i mig men samtidigt har jag så svårt att ta emot allt hon säger och jag käftar emot. Helt ärligt vet jag inte varför jag gör det för jag förtjänar det ju förmodligen. Men att se henne hur hon ser mig nu som ett stort äckel kan jag inte hantera av någon anledning. Jag vill ju inte heller känna mig som ett äckel fast jag kanske förtjänar att göra de. Ibland börjar jag känna mig som ett och då börjar jag med mitt ?försvar? Och vet inte varför jag gör det. 

Alla har ju ett stopp för hur mycket skit dom kan ta emot på en och samma gång, även du...Och blir det för mycket så är det kanske inte så konstigt om man reagerar tillbaka..Som du gjorde mot din syster.

Sen kan jag ju tänka mig (men jag vet ju inte såklart) att din syster också är arg på sin fd kille och att den ilskan hon känner emot honom kanske hon låter gå ut över dig istället..Jag menar inte att hon gör det medvetet utan att det kan vara därför hon går xtra hårt åt dig.

Men försök kanske att tänka dig in i hennes ställe och hur du skulle velat bli bemött om det hade varit ombytta roller..Hon kanske bara behöver lite tid för att smälta allt..
  • fornminne

Tidigare skrev du att din syster är 22, nu är hon plötsligt 23?

Ska du skapa en trovärdig trolltråd får du hålla reda på fakta.

• Mia04
    fornminne skrev 2024-06-14 04:19:31 följande:

Tidigare skrev du att din syster är 22, nu är hon plötsligt 23?

Ska du skapa en trovärdig trolltråd får du hålla reda på fakta.

Vet inte om du missade det när du var liten. Men det finns något som het fylla år och vad kommer efter 22? Juste 23, nu har jag lärt dig något.
  • Mia04
    Anonym (Hedda) skrev 2024-06-14 04:05:44 följande:
    Alla har ju ett stopp för hur mycket skit dom kan ta emot på en och samma gång, även du...Och blir det för mycket så är det kanske inte så konstigt om man reagerar tillbaka..Som du gjorde mot din syster.

Sen kan jag ju tänka mig (men jag vet ju inte såklart) att din syster också är arg på sin fd kille och att den ilskan hon känner emot honom kanske hon låter gå ut över dig istället..Jag menar inte att hon gör det medvetet utan att det kan vara därför hon går xtra hårt åt dig.

Men försök kanske att tänka dig in i hennes ställe och hur du skulle velat bli bemött om det hade varit ombytta roller..Hon kanske bara behöver lite tid för att smälta allt..

Nej, stämmer nog ganska bra. Ja, jag är övertygad att jag får hans skit också. 

• Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-13 22:45:27 följande:
    Lilla du, jag får oC kan dricka hur mycket jag vill och när jag vill
    Nej din lilla alkoholist Det är dags att sluta Du kan inte hantera vad inse. Fortsätter du dricka så kommer du ligga med någon annan i din släkt kille eller någonting i framtiden för du blir ju tydligen så j**** kåt och dricka vilket är jävligt konstigt Man blir bara trött och somnar
  • Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-13 22:47:12 följande:
    På vilket sätt hjälper det henne menar du? Jo, jag får ju för mycket skit just nu
    Det hjälper henne hon får ut sina aggressioner på dig och sen besvikelse och hon visa vad hon tycker. Det hjälper henne Det är hon det synd om inte dig. Du borde ringa Christoffer Berg Jag tror ni skulle passa bra ihop och jag tror inte Linnea skulle ha något emot det heller
  • Mia04
    Tixer skrev 2024-06-14 06:05:23 följande:
    Nej din lilla alkoholist Det är dags att sluta Du kan inte hantera vad inse. Fortsätter du dricka så kommer du ligga med någon annan i din släkt kille eller någonting i framtiden för du blir ju tydligen så j**** kåt och dricka vilket är jävligt konstigt Man blir bara trött och somnar
    Men plutten, jag är definitivt ingen alkoholist.  Dags att sluta, du låter en jävla morsa.   Bara för att jag blir kåt när jag i full så särar jag inte på benen för vem som helst. Men det kanske du gör ditt äckel. 

?Man blir bara trött och somnar?. Är du 98 år eller,
    låter riktigt gammal. 
    Tixter
  • Mia04
    Tixer skrev 2024-06-14 06:06:59 följande:
    Det hjälper henne hon får ut sina aggressioner på dig och sen besvikelse och hon visa vad hon tycker. Det hjälper henne Det är hon det synd om inte dig. Du borde ringa Christoffer Berg Jag tror ni skulle passa bra ihop och jag tror inte Linnea skulle ha något emot det heller
    Men hon tar ju utvalt på mig hennes ex har hon ju inte ens pratat med eller kallat något särskilt. Men jag får höra det ena efter det andra. Som sagt hon behöver en spark i röven för att sluta vara elak och säga duma saker.

Eh, han är otrogen men misshandlad också. Nej, tack
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille