• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Mia04
    Anonym (Inget straff) skrev 2024-06-13 01:40:39 följande:

Trodde inte någon kunde vara så naiv som du.
    Så du tror på allvar att bara för att du erkände så är allt bra igen?
    Du har en lång väg att gå innan du inser vad du har gjort. 

Eh? Nej det tror jag verkligen inte. Men det blir inte bättre när hon gör elaka saker eller kalla mig saker som jag inte är. 

Jag inser vad jag har gjort men jag är inget svin för det. Eller vill du bli kallad för svin av ditt syskon?

• Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-06-13 01:17:14 följande:

Jag har erkänt att jag har gjort fel och är ångerfull över grejen. men hon kan inte älta och bete sig hur som helst heller. 

Jag har gjort fel men det betyder inte att hon kan vräka ut sig att jag är ett äckel/ svin mm och mycket annat. Detta upprepar hon flera ggr. Hon sårar mig där Och hon njuter av det. 

till slut tröttnar man på set och uttrycker saker också.

Detta betyder inte att jag inte är ångerfull men jag ska inte behöva ta vad som helst

Älta? Det har knappt gått 2 veckor och du tycker att din syster ältar? 
    När du käftade emot henne så hade det bara gått NGR DAGAR och om du inte tyckte att hon hade all rätt i världen att skälla på dig så länge du var kvar i hennes lägenhet utan att käfta tillbaka så NEJ då förstår du ju inte alls att du har gjort fel..

Vet du hur man visar ånger!? Nej, men det är antagligen en av ALLA saker som din stackars syster och familj vill lära dig. Förutom alla andra uppenbara saker som t.om hundar o småbarn förstår bättre....Som- att man inte rör andras killar, att man ska vara tacksam, att man inte Biter den hand som göder en, att man inte ska vara nonchalant, att man inte kan vara lat och bortskämd hela livet.
    .
    Ångrar man något som man VET var ett fruktansvärt misstag och dessutom sårande så svarar man iaf inte personen med att själv vräka ur sig nonchalanta saker..Men du verkar bortom all räddning för att någonsin bli vuxen på riktigt.
  • Mia04
    Anonym (Hedda) skrev 2024-06-13 02:13:14 följande:
    Älta? Det har knappt gått 2 veckor och du tycker att din syster ältar? 
    När du käftade emot henne så hade det bara gått NGR DAGAR och om du inte tyckte att hon hade all rätt i världen att skälla på dig så länge du var kvar i hennes lägenhet utan att käfta tillbaka så NEJ då förstår du ju inte alls att du har gjort fel..

Vet du hur man visar ånger!? Nej, men det är antagligen en av ALLA saker som din stackars syster och familj vill lära dig. Förutom alla andra uppenbara saker som t.om hundar o småbarn förstår bättre....Som- att man inte rör andras killar, att man ska vara tacksam, att man inte Biter den hand som göder en, att man inte ska vara nonchalant, att man inte kan vara lat och bortskämd hela livet.
    .
    Ångrar man något som man VET var ett fruktansvärt misstag och dessutom sårande så svarar man iaf inte personen med att själv vräka ur sig nonchalanta saker..Men du verkar bortom all räddning för att någonsin bli vuxen på riktigt.
    Ja, när det är dagligen dessutom flera ggr per dag så kallar jag det för älta. Vadå, så du menar att jag bara sak ta emot allt hon säger? Det är inte jättemycket vettigt nämligen utan mer att hon kallar mig för svin, skitstövel, äckel, lögnare mm. Menar du på allvar att jag bara ska ta emot detta? Så fort jag förklara eller något så är det just dessa ord som kommer ifrån henne och detta
    flera ggr dagligen.

Som sagt jag kan vara lite lat och bortskämd
    men det är inte mitt fel.
  • Anonym (Inget straff)
    Mia04 skrev 2024-06-13 01:52:22 följande:

Eh? Nej det tror jag verkligen inte. Men det blir inte bättre när hon gör elaka saker eller kalla mig saker som jag inte är. 

Jag inser vad jag har gjort men jag är inget svin för det. Eller vill du bli kallad för svin av ditt syskon?

Om jag hade gjort något som du har gjort mot din syster så hade jag förväntat mig betydligt värre tillmälen än svin, svin är väldigt snällt sagt av din syster. 
  • Anonym (Inget straff)
    Mia04 skrev 2024-06-13 02:28:08 följande:
    Ja, när det är dagligen dessutom flera ggr per dag så kallar jag det för älta. Vadå, så du menar att jag bara sak ta emot allt hon säger? Det är inte jättemycket vettigt nämligen utan mer att hon kallar mig för svin, skitstövel, äckel, lögnare mm. Menar du på allvar att jag bara ska ta emot detta? Så fort jag förklara eller något så är det just dessa ord som kommer ifrån henne och detta
    flera ggr dagligen.

Som sagt jag kan vara lite lat och bortskämd
    men det är inte mitt fel.
    Varför blir du upprörd av vad din syster kallar dig, det stämmer ju.
  • Mia04
    Anonym (Inget straff) skrev 2024-06-13 02:32:34 följande:
    Om jag hade gjort något som du har gjort mot din syster så hade jag förväntat mig betydligt värre tillmälen än svin, svin är väldigt snällt sagt av din syster. 
    Eh, vad hade du förväntat dig då? Jag tycker inte det är speciellt kul/trevligt och inte snällt heller att bli kallad
    för svin. Men eftersom du tycker det så kanske du vill bli kallad för svin?
  • Mia04
    Anonym (Inget straff) skrev 2024-06-13 02:35:16 följande:
    Varför blir du upprörd av vad din syster kallar dig, det stämmer ju.
    Det är just det jag inte tycker stämmer. Ja, visst får hon tycka att jag är en skitstövel men det andra stämmer ju inte och vill inte höra att jag är det heller ifrån henne.
  • Anonym (Inget straff)
    Mia04 skrev 2024-06-13 02:53:12 följande:
    Eh, vad hade du förväntat dig då? Jag tycker inte det är speciellt kul/trevligt och inte snällt heller att bli kallad
    för svin. Men eftersom du tycker det så kanske du vill bli kallad för svin?
    Jag har inte gjort något så dumt som du har gjort och därför kallar ingen mig för svin. 
  • Mia04
    Anonym (Inget straff) skrev 2024-06-13 02:55:56 följande:
    Jag har inte gjort något så dumt som du har gjort och därför kallar ingen mig för svin. 
    Då kanske du ska vara tyst för du vet inte hur det känns 
  • Anonym (Inget straff)
    Mia04 skrev 2024-06-13 03:03:47 följande:
    Då kanske du ska vara tyst för du vet inte hur det känns 

Jag hoppas du blir påmind om vad du har gjort varje gång du hör det.
    Varför skulle jag vara tyst då jag utan problem skulle kunna säga det till dig om vi träffades. 

Svar på tråden Har legat med min systers kille