• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-13 01:52:22 följande:

Eh? Nej det tror jag verkligen inte. Men det blir inte bättre när hon gör elaka saker eller kalla mig saker som jag inte är. 

Jag inser vad jag har gjort men jag är inget svin för det. Eller vill du bli kallad för svin av ditt syskon?

Men du förtjänar det fattar du inte det 🤦
  • Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-13 05:39:03 följande:

Jag har inte sagt att hon inte får säga att jag är ett svin. Jag kanske är ett svin men det behöver hon inte säga varje dag flera gånger om dagen. Det skulle räcka om hon bara sa det en gång. jag har fattat att hon tycker att jag är svin men det kan jag ju inte ändra på nu. 

Jag är mognare en vad du någonsin kommer att bli. 

Nej det är du inte det är du när du inser stort j**** övertramp du har gjort, och sluta tycka synd om dig själv här
  • Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-13 05:01:52 följande:
    Att det var dumt är en sak men obotad korkad.

Men som tidigare så var det ett misstag. Jag har aldrig sagt att syrran inte får vara förbannad/upprörd, jag förstår det. Men hon kan ha ett annat ordval till mig.

Så jag får inte ha åsikter om andra eller? Om jag tycker att någon är ett svin här eller ett äckel så får jag säga det hur mycket jag vill. Min åsikt som jag står för.
    Exakt samma sak gäller henne hon får tycka Hur mycket svin Du är som helst Det är du som har gjort detta fattade någon j**** gång, sluta hoppas på detta ska gå över på en kvart det här kommer hänga med i flera år till och med i värsta fall resten av era liv. Du försöker få det här tills om att du bara tog henne choklad i kylskåpet för minskar det liksom Du verkar inte fatta att du fysisk gick och låg med hennes kille och tyckte om det och hela biten och Erkänn du hade fortsatt om du om ni inte hade blivit påkomna. Ja Du är ett svin så enkelt är Du kan lägga till dig ditt efternamn svin alltså kan jag hjälpa dig Mja04 svin Johansson
  • Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-13 06:43:35 följande:
    Det hade iallafall vart bra om hon bara sa det en gång. Nu när hon säger det såpass ofta så har jag börjat könna
    mig som ett svin och det är en jobbig känsla när någon också tycker att man är ett svin som står mig nära.

Dom jag har sagt det till här inne inser inte att dom är svin därför får jag säga det flera gånger. Jag är bara ärlig.

Jag vet exakt vad det betyder.
    Hallå Du är ett svin och hon har rätt hon får säga det mycket hon vill till dig för det var du som k****** hennes pojkvän. Dags att fattade det och ta av offerkoftan
  • Anonym (Kanske)
    Anonym (g) skrev 2024-06-13 04:32:46 följande:
    Insåg ganska tidigt att denna tråd inte är seriös för fem öre. Och först nu, ca 30 sidor senare, börjar folk haka på  // Drömmer
    Jag såg när den kom och sen såg jag att den fortfarande håller på, och kände igen nicket. Ja herregud, men kan ju verkligen hoppas att det är hittepå
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (ta hand om dig!) skrev 2024-06-13 06:35:00 följande:
    sånt (knulla med olämplig partner) förekommer, tyvärr. Du är inte den första och säkert inte den sista att råka göra så.

Var kom annars killen? i fittan, i rumpan, på magen? Hade ni använt skydd? Iaf låt tiden gå, om några månaden kommer syrran mjuka upp och sluta kalla dig fula ord när hon ser dig, sådana svek tar tid att läka
    Bara för att du "råkar" knulla med fel person så gäller det inte gemene man.
  • Mia04
    Anonym (T) skrev 2024-06-13 07:07:25 följande:
    Det är inte svinet själv som ska bedömma vem som är ett svin. 
    Nej, just det. så du kan inte bedöma om jag är ett svin
  • Mia04
    Anonym (T) skrev 2024-06-13 07:07:25 följande:
    Det är inte svinet själv som ska bedömma vem som är ett svin. 
    Nej, just det. så du kan inte bedöma om jag är ett svin
  • Mia04
    Tixer skrev 2024-06-13 07:33:48 följande:
    Men du förtjänar det fattar du inte det 🤦
    Inte så länge/mycket
  • Mia04
    Tixer skrev 2024-06-13 07:35:26 följande:
    Nej det är du inte det är du när du inser stort j**** övertramp du har gjort, och sluta tycka synd om dig själv här
    Jag tycker inte synd om mig. Jag vet att det var ett övertramp. Hur många ggr ska jag säga det?
Svar på tråden Har legat med min systers kille