• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-06-08 03:29:33 följande:
    Kan vara en tolkningsfråga om hon inte vill bli avstängd eller om hon inte vågar.
    Men oj vilka fabler du kommer med.
    Nej knappast en tolkningsfråga,  när Anonym(Mimmi) själv har skrivit att hon inte vill bryta emot reglerna FL har för hon inte vill bli avstängd.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Goneril skrev 2024-06-08 04:53:13 följande:

19 år är TS, då gäller utspring för studenter mot en ljusnande framtid. Här får man inget grepp om TS tillvaro, bara att hennes relationer med släkten är katastrofala. Vad lever du på, TS, och har du klarat dig genom gymnasiet med godkända betyg?                                                                                                                                     19 år är den tid i en ung människas liv då man väljer bana. Det är den tid då man drömmer om en utbildning och ett yrke och då man grundlägger värderingar och utvecklar intressen, den tid då man börjar ta vuxenansvar för sitt liv.                                                                                                                                                                TS verkar just inte ha något annat intresse i livet än att kn???la, det kommer att bli en mycket torftig tillvaro, hoppas TS förstår det trots sin bristande intellektuella förmåga. Hoppas hon försöker skaffa sig stöd och hjälp att ändra inriktning mot en något mer meningsfull tillvaro.

Psssst...

Du bryter inte emot FL's regler  om du skriver knulla... 😉
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Hedda)

Ja precis nu är det ju sommarlov för dom som gått i skolan..Vad jag vet så var det utspring den 5e juni..Men det kanske kan skilja sig lite beroende på var man bor..

Men som 19 åring så kan man väl ha gått färdigt skolan redan..
    Jag jobbade när jag var 19 år.
    Så TS kanske inte ens går i skolan..även om man kan tro det..

Inte för att det gör någon större skillnad kanske 😂 men men..

• Mia04
    Anonym (Hedda) skrev 2024-06-07 23:27:30 följande:
    Du tycker ff att det är konstigt att du blev utslängd? Du förstår ff inte varför, eller skämtar du!?
    Kanske din syrra hade slängt ut dig hur du än hade betett dig eftersom du låg med HENNES kille det vet ju inte jag. Men du verkar inte kunna skilja på ditt och mitt ens.

Och att du inte visade någon som helst ånger och dessutom tjafsade tillbaka till din syster (som var sårad) och kallade henne olika dåliga "namn" och dessutom sa att hennes kille var ett bra knull som var skön och ligga med-Herrgud människa!  Tror nog att det påverkade en hel del att hon skickade ut dig fortare.

Du låter som en väldigt nonchalant människa..Du tar det du får är lat,slapp och likgiltig och bryr dig inte om andra för fem öre, annat än om dom vill ha bort dig från deras liv..Som din syster vill..Hon är trött på dig och din nonchalans..Då bryr du dig helt plötsligt. 

Varför inte skaffa en egen lägenhet och kille istället? När jag var 19 år så bodde jag med min sambo..
    Eller är du för "ung,dum och nonchalant" för att ens ha en egen kille..För ingen kille vill ha en sån som dig mer än att tömma i.
    Jag antar att eftersom du är så ung och dum som du själv skrivit i varenda inlägg att du är för ung för att ens kunna veta hur man skaffar sig en egen kille.. Så du lever som en vampyr på din syster istället..

Jag tyckte bara att hon slängde ut mig för fort. Kändes som hon triggade på att kalla mig för saker så att jag tappade det och sa då ifrån på skarpen. När jag gjorde det då slängde hon ut mig. 

Jag är lite lat ha men det är vi alla emellan åt. Det tar tid att gå lägenheten som man vill ha och just nu vill jag inte ha ett förhållande

• Mia04
    Anonym skrev 2024-06-08 03:24:42 följande:
    Att en svensklärare besöker dig.
    verkligen moget av dig. Jag vet jag jag slarvar när jag skriver. Men skit du i det.
  • Anonym (M)

E nog en 19årig killa som skriver för att reta folk , tönt!

• Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-06-08 03:17:09 följande:
    Ja, men vad duktig och skötsam.du är då. Du måste verkligen vara helt felfri.😉
    Duktig för att jag vet att bete mig och följa regler?
    Mia04 skrev 2024-06-08 03:29:33 följande:
    Kan vara en tolkningsfråga om hon inte vill bli avstängd eller om hon inte vågar.

Hur kan du få det till en tolkningsfråga när jag tydligt och klart har förklarat för dig att jag aktivt väljer att följa forumets regler för att inte bli avstängd?

Ansikte mot ansikte hade jag inte tvekat en sekund att säga vad jag verkligen tycker, med ord som inte passar sig i skrift i ett allmänt forum.
  • Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-08 04:39:48 följande:

Jag har ju verkligen inte fått någon strafflindring heller. Syrran har kastat ut mig tilltalar mig inte med namn utan mer med tilltal som äckel/svin hon har dessutom tjallat till morsan. 

Förutan att syrran har kastat ut mig så har hon gjort så jag börjar känna mig äcklig & svinig. Det är verkligen ingen rolig känsla.

Jag förstår att syrran är arg men att hon behandlar mig så här. Fy fanken. 

Jag har ju erkänt att jag är lite lat & slarvig hos morsan. Men det blir inte bättre när hon försöker ge mig en ?spark i baken? 

och nu kallar du mig för skitunge?

Ja jag skulle säga att det är rätt passande skitunge 😄
  • Mia04
    Tixer skrev 2024-06-08 15:55:44 följande:
    Ja jag skulle säga att det är rätt passande skitunge 😄
    Kärring
  • Goneril

En annan aspekt: Hur har TS blivit uppfostrad, hur kan det komma sig att hon blivit så hopplös, omöjlig att ha i möblerade rum, utan hyfs? Hur kan mamman ha tillåtit att hon glider fram utan att hjälpa till hemma?                                                                                                          Antagligen, min hypotes, är det för att TS saknar en del hjärnceller, det är därför mamman har haft överseende med henne. Efter bravaden med systerns kille lär nog tålamodet tryta. Då gäller det att hjälpa till och ta den beskärda delen av hushållsarbetet. 

Svar på tråden Har legat med min systers kille