• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Mia04
    Agda90 skrev 2024-06-07 09:57:07 följande:
    Det du har gjort är ju vidrigt vad förväntar du dig? En klapp på axeln, en bunt blommor och en tårta?
    Nej men att jag skulle komma lindrigare undan
  • Mia04
    Agda90 skrev 2024-06-07 10:01:38 följande:
    Hur gammal är du?
    För redan när jag var tonåring så visste jag att man inte gör något medvetet för att skada sina vänner eller familj!
    Du anser att han är ett svin med ditt eget beteende rättfärdigar du med att du är ung och dum? Ja det sistnämnda  stämmer verkligen! Där checkar du i alla boxar med tanke på att du inte ens förstår varför din syster är förbannad på dig och vill att du ska flytta!
    Nej, jag kanske också har vart lite svinig. Men vi är syskon och ska förlåta
  • Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-06-07 12:13:54 följande:
    Nej, jag kanske också har vart lite svinig. Men vi är syskon och ska förlåta
    Har du tur så förlåter hon dig i framtiden,  men det lär ta tid.
    Hur gammal är din syster?
  • Anonym (Anonym 666)
    Mia04 skrev 2024-06-04 22:30:08 följande:

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

Sluta knulla andras killar, det är väl ett grundläggande råd för att inte bli utkastad. Om du inte kan bo hos mamma eller vänner så kan du kolla airbnb, vandrarhem mm. Om det är svårt att hitta eget boende i er stad så kan du även titta på andra städer. Sverige är ett stort land!

Du verkar ta detta med en axelryckning, skyller på att du är ung och dum, inbillar dig att din syster ska förlåta bara för att ni är syskon, inbillar dig av någon märklig anledning att hon inte borde slänga ut dig för att du inte har bostad. Jag tycker hon är mer än generös som inte redan gjort det! Hade du varit min syster hade jag släpat dig från sängen där och då, ut genom dörren och låst, med eller utan kläder. Dina saker hade hamnat över balkongräcket. Även killen hade fått samma behandling, ut genom dörren och ut med sakerna.
  • Mia04
    Anonym (Hedda) skrev 2024-06-07 10:15:13 följande:
    Vare sig du blir kåt eller inte på fyllan så betyder ju inte det att man hoppar i säng med första bästa kille som limmar på en..
    Har du så himla svårt att få tag på en egen kille så du måste ta din syrras..
    Du verkar vilja ha allt din syrra har. 

Jaså städar man inte om man bor hemma? Inte ens som en vuxen människa - som du är egentligen..Konstigt resonemang som du nog är ganska ensam om..
    Jag började städa som 7 åring hemma utan att mamma behövde tjata, för jag gillade att hjälpa till hemma, men jag var helt klart mer mogen som litet barn än vad du är som vuxen...

Jag har inte svårt att få  kille. Men jag vill inte ha ett förhållande nu. Jag blev full och blev kär och behövde få ut behoven. Ja, kanske svinigt. Men alla beter sig någongång som svin som unga. 

Jag erkänner jag är nog en latmask hemma och kanske skulle behöva ibland en ?spark i baken?. Men jag är mognare än vad du tror.

• Anonym (Anonym 666)

Iofs, du kan ju alltid fråga syrrans ex om du kan bo med honom! Han var ju delaktig i att skapa situationen.

• Mia04
    Agda90 skrev 2024-06-07 11:52:15 följande:

Så TS, vilken läxa har du lärt dig?
    Att du har svikit din syster på värsta tänkbara sätt genom att hoppa i säng med hennes kille?
    Att du inte tål alkohol med tanke på att du gör korkade saker som full?
    Att du har förstört relationen till din syster kanske för evigt genom ditt korkade beteende?
    Att du är bortskämd som gör vad du vill utan att bry dig om andra på vägen?
    Att man inte biter den hand som föddr en (=din syster lät dig bo hos henne, du högg henne i ryggen och nu kommer du att bli hemlös)
    Att du är är omogen barnrumpa som inte kan ta ansvar för dina handlingar?

Berätta gärna exakt vad du ha lärt dig genom ditt avskyvärda beteende?!? 

Att jag har svikit min syster på värsta tänkbara sätt genom att knulla hennes kille.

Att jag är bortskämd.

dom andra punkterna håller jag inte helt med om.
  • olof 45
    Mia04 skrev 2024-06-05 03:52:11 följande:

Ja, som sagt jag är ung & dum. Jag tycker att jag har lärt mig läxan och det återstår att se. Att ni äldre kallae mig omg och att jag ska växa upp tar jag med en klackspark. Då ni förmodligen vill trycka ner och att ni vill att jag ska känna mig omg. 

Jag vet mycket väl att jag har svikit min syster grovt och jag vet inte om hon kan lita och förlåta mig igen. Men jag hoppa det för jag älskar henne och hon har alltid funnits där för mig. Jag skäms verkligen men samtidigt om min syster någonsin har älskar mig så borde hon inte sparka ut mig. 

Jag vet ingen behöver kalla mig för elaka saker för det har redan min syster gjort flera ggr efter det. 

jag accepterar att hon ledsen, arg och känner sig sviken av mig. Men att straffa mig gör inte henne lyckligare

Jag tycker hon har all rätt att "straffa" dig. varför skulle hon vilja BO tillsammansn med dig, såsom du betett dig mot henne?

Du låter väldigt enkelspårig och naiv som upprepar att man inte "bara" kan kasta ut någon, men vetdu, det är itne "bara" - hon hastar ut någon som gått långt över gränsemn för vad en människa kan och bör förlåta. 

Du är 19 år, inte 9. Hjärnan är nära fullt utvecklad, så skuta skyll på din ålder. Man är vuxen vid 18, och får självklart bära konsekvenserna av sina handlingar. 

Att ta ansvar här handlar om att du själv borde förstå att du borde ta ditt pick och pack och lämna systern ifred, iallafall för nu,
  • Mia04
    Agda90 skrev 2024-06-07 11:53:21 följande:
    I hela denna tråden bevisar du att du är allt annat än mogen!!!!

Bara för att man inte vill supa och knulla runt så betyder det inte att man inte vill ha skoj i livet. Det kan man ha med både partner och barn 
    ok, även om det tar emot och svider så är
    jag nog en omogen barnrumpa. Nöjd?
  • Mia04
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-06-07 11:59:56 följande:
    Jag gifte mig av kärlek och fick barn med mannen jag älskade. 
    Det tusen gånger mer moget än att knulla med sin systers kille.

Man kan ha roligt utan att supa och knulla. Skulle tro att du håller med om det när du vuxit till dig lite.

Du är inte mogen någonstans skulle jag säga.
    Nej, inte dina ögon är jag l en barnrumpa. Fel att jag knulla syrrans kille men det är skönt att knulla.
Svar på tråden Har legat med min systers kille