• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Mia04
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-06-07 05:43:50 följande:
    Vissa ord skriver man inte ut i forumet, det handlar om ett sånt ord.

Har du köpt tält än?

Säger man A  kan man säg B. men du visar att du är en riktig fegis. 

Nej, jag har inte köp tält och kommer inte göra det heller.

• Agda90

Så TS, vilken läxa har du lärt dig?
    Att du har svikit din syster på värsta tänkbara sätt genom att hoppa i säng med hennes kille?
    Att du inte tål alkohol med tanke på att du gör korkade saker som full?
    Att du har förstört relationen till din syster kanske för evigt genom ditt korkade beteende?
    Att du är bortskämd som gör vad du vill utan att bry dig om andra på vägen?
    Att man inte biter den hand som föddr en (=din syster lät dig bo hos henne, du högg henne i ryggen och nu kommer du att bli hemlös)
    Att du är är omogen barnrumpa som inte kan ta ansvar för dina handlingar?

Berätta gärna exakt vad du ha lärt dig genom ditt avskyvärda beteende?!? 

• Agda90
    Mia04 skrev 2024-06-07 11:42:53 följande:

Att du var gift och hade barn visar ju bara att du inte vill ha skoj som ung. 

Jag är relativt mogen för min ålder du nner mig inte 

I hela denna tråden bevisar du att du är allt annat än mogen!!!!

Bara för att man inte vill supa och knulla runt så betyder det inte att man inte vill ha skoj i livet. Det kan man ha med både partner och barn 
  • Mia04
    Anonym (Kim) skrev 2024-06-07 07:25:10 följande:

Man baxnar ju! Håller med Goneril. 

När TS skriver att föräldrar plockar upp efter barn oavsett ålder ramlade jag nästan av kökssoffan. 

Alltså det var definitivt grädden på moset! 

Ingen som helst reflektion över varför många är arga och förbannade på Mia. Hon har gåskostymen på sig. Allt rinner av. Inget som helst egenansvar. Klart förvrängd syn på att samma krav gäller åt båda håll. Mia ska förlåtas och syrran ska älska Henne och inte vara arg/elak. Mia ska heller inte tacka för att syrran tagit hand om henne. Mia vill inte bli kallad en massa saker (som hon i mitt tyckande) är. Hon kan däremot döma ut din mamma som tjatig, jobbig, elak osv. Mia har sagt sanningar till mamman och systern. Mia är en jäkla krokodil. Stor käft och inga öron. Pansarskal mot alla typer av konsekvenser. Moralkompassen är totalt havererad. Det är mer synd om Mia än myrstackarna i skogen. 

Huj! Vilken tjej! 

När jag bor hos morsan så kommer min lathet in och då tycker jag att hon kan plocka. När jag bodde hos syrran så plockade jag nästan som det var mitt egna hem.

Jag har sagt flera ggr att jag har gjort fel.Men det är väl inte konstigt att jag inte vill bli kallade för tex gris/svin och äckel? Skulle du vilja det?

Jag har då sagt till syrran att jag tycker att hon är för elak men hon förstår inte det. Hon straffar mig och förmodligen njuter att jag lider.

Att jag säger att morsan tjat blir något av ett självförsvar för innerst inne så ver jag att morsan har rätt. Jag kan vara en latmask och slarvig som behöver få en ?spark i baken?
  • Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-06-07 11:42:53 följande:

Att du var gift och hade barn visar ju bara att du inte vill ha skoj som ung. 

Jag är relativt mogen för min ålder du nner mig inte 

Jag gifte mig av kärlek och fick barn med mannen jag älskade. 
    Det tusen gånger mer moget än att knulla med sin systers kille.

Man kan ha roligt utan att supa och knulla. Skulle tro att du håller med om det när du vuxit till dig lite.

Du är inte mogen någonstans skulle jag säga.
  • Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-06-07 11:48:21 följande:

Säger man A  kan man säg B. men du visar att du är en riktig fegis. 

Nej, jag har inte köp tält och kommer inte göra det heller.

Jag är inte feg men tycker inte att det är värt att bli avstängd för.
    Inte svårare än så.

Är det parkbänk som gäller eller?
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-06-07 07:25:26 följande:
    Nej du har inte rätt i det du säger.
    Din syster är inte den som sviker dig.
    Det är du som har svikit din syster.

Vill du ha en lista på alla rätt du har sagt i denna tråden?
    Jag skall vara snäll och ge dig listan på alla rätt du sagt i denna tråden..

?
    ?
    ?
    ?
    osv

Oj det fanns tydligen inget att skriva på den listan.

Du det finns många 19åringar som är mogna faktiskt. och jag kan säga så här, du är INTE en mogen 19åring.
    Du är extremt omogen för att vara en 19åring.
    Som sagt det är dags för dig att växa upp så att du motsvara en 19åring i skallen också.

Och nu beter du dig som en barnrumpa. 

Tydligen lätt att säga att jag är barnslig men det där var inte moget.

• Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-06-07 07:37:36 följande:
    Du älskar ju inte din syster, det bevisade du ju när du knullade hennes kille.

Så du har fan inga rättigheter att ställa krav på din syrra.

Jag älskar henne, det kan inte du veta. men just den gången kanske jag var ett hmm svin. 

• Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-06-07 07:42:28 följande:
    Nej. När du är myndig så är det ditt jobb att plocka i ordning efter DIG. Oavsett var du bor någonstans, hemma hos dina föräldrar, eller din syster, eller hos någon polare,. eller i ett tält i skogen.
    Fast bor jag hemma kommer min lathet in
  • Mia04
    Tixer skrev 2024-06-07 09:27:45 följande:
    Nädu lilla tjej du varken mogen eller vuxen, du resonerar som en bortskämd liten s***, din morsa har all rätt och tjatat på dig, och din syster har all rätt och inte vilja prata eller relation till dig. Och sluta skylla på alkoholen för det har ingenting med detta att göra man blir inte kåt av alkohol. Du själv erkände tidigare i tråden att kanske gjorde ända om ni inte ha druckit något. Tro att du var sugen på han ett bra tag faktiskt nu såg du dom chans och du tänkte att du inte skulle få några konsekvenser av detta, och hade hon inte kommit på er så hade inte sagt något eller hur?. Tyvärr du är sjuk i huvudet och hem till morsan ta tag i livet

Jag har vart bortskämd och så är det väl med yngsta i familjen. 

Jag är ju inte synsk kanske även utan alkohol men inte medvetet. Jag är inget svin som funderar på att knulla med min syrras kille.

Svar på tråden Har legat med min systers kille