• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Xenia
    Mia04 skrev 2024-06-06 00:35:43 följande:
    På vilket sätt verkar jag vara slarvig och egoistisk?
    "Blod är tjockare än vatten" ska tydligen bara gälla din syster, inte dig? Din lojalitet mot din syster borde har vägt mer än att du var kåt på hennes kille.

Din syster har hjälpt dig med bostad och säkert med många fler saker om du tänker efter. Vad har du gjort för din syster? Du utnyttjar hennes gästfrihet och betalar med att knulla med hennes kille? Är inte det höjden av egoism?

Att du är slarvig läser jag mellan raderna. Vad tjatar din mamma om? Troligen att du ska städa ditt rum och hjälpa till hemma. Men du struntar i det, du tänker bara på dig själv. Men det är förstås bara fel på din mamma, aldrig på dig själv. Du resonerar som värsta fjortisen. Du tar bara emot, du ger inget.

Du kräver att din syster ska visa sin kärlek genom att genast förlåta dig. På vilket sätt visar du kärlek mot din syster? Du har inte rätt att ställa några krav alls.

Jag skulle aldrig förlåtit dig (eller åtminstone skulle det tagit lång tid). Varje gång hon ser dig blir hon påmind om vad du gjort mot henne. Kanske ser hon för sig hur du och hennes kille vältrade er tillsammans i bingen. Eller i soffan eller på golvet, hela hemmet är besudlat.
  • Anonym (fan noll kvalite här)

Hur lyckas uppenbara trådar överleva så länge på just FL?

• Anonym (sniffer)
    Anonym (fan noll kvalite här) skrev 2024-06-06 13:38:21 följande:

Hur lyckas uppenbara trådar överleva så länge på just FL?

Du tror på alla trådar som startas och ligger kvar på flash alltså?

HAHAHAHAH!
  • Mia04
    Anonym (Kim) skrev 2024-06-05 23:51:04 följande:

Konsekvenserna SKA svida. Vad hade du trott?? Du verkar inte förstå vilket svek du utsatt din syster för. Nog jävligt att knulla en kompis pv men din SYSTERS?? Det där är ett svek som inte förtjänar någon andra chans. Du har gjort slut på dem redan. Du kan inte skylla varken på ålder eller alkohol. Möjligen intellektet. Men karljäveln har också ett ansvar och han förtjänar INTE din syster. Ni kan bli ett par istället då ni är av samma skrot och korn. 

Det svider rejält då hon svek och kastade ut mig redan idag. blev förbannad då syrran har berättat för morsan vad som har hänt och då sa jag vad jag tyckte 

Könns som syrran njuter att straffa mig. 

nej jag vill inte vara ihop med en gris

• Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-06-06 19:42:05 följande:

Det svider rejält då hon svek och kastade ut mig redan idag. blev förbannad då syrran har berättat för morsan vad som har hänt och då sa jag vad jag tyckte 

Könns som syrran njuter att straffa mig. 

nej jag vill inte vara ihop med en gris

Skulle ranga grisar betydligt högre än både dig och killen.
    Du har fått det du förtjänar.
  • Mia04
    Anonym (Kim) skrev 2024-06-06 00:14:15 följande:
    Blod är inte tjockare än vatten. Hur har du behandlat din syster? Hur visade du att du älskar henne? Det är väl åt båda håll va?! Varför kräver du något av henne som du själv inte han leva upp till. 
    Ja, syrran kallar mig för gris mm och säger att jag äcklar henne. Jag har inte sagt något som är äckligt men trots det är hon taskig. Jag vet att jag har gjort fel men förtnsr inte detta lidande
  • Mia04
    Anonym (Anna) skrev 2024-06-06 00:18:24 följande:

Visa att hon älskar dig!?.......det har hon gjort.

Att bli sviken av en pojkvän gör ont, men man överlever.

Att bli sviken av en vän gör ondare, men att bli sviken av sin syster...som man är nära och gett allt för....DET är SVEK.

Om jag hade varit du så hade jag gjort allt för att fixa detta.
    Ge utrymme och ta ansvar för vad du gjort.
    Har du tur kanske hon förlåter dig...men glömmer..nja

Hon har redan straffat mig och kastat ut mig i förväg. Hon kallar mig massa elaka saker ska jag verkligen tåla de? Nej, inte hur mycket som helst.
  • Anonym (fan noll kvalite här)
    Anonym (sniffer) skrev 2024-06-06 18:59:18 följande:
    Du tror på alla trådar som startas och ligger kvar på flash alltså?

HAHAHAHAH!
    Varför skulle jag läsa på Flashback?
  • Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-06-06 19:45:51 följande:
    Ja, syrran kallar mig för gris mm och säger att jag äcklar henne. Jag har inte sagt något som är äckligt men trots det är hon taskig. Jag vet att jag har gjort fel men förtnsr inte detta lidande
    Vi får hoppas att svinhugg går igen.
    Nästa gång är det förhoppningsvis du som bli sviken.
  • Mia04
    Anonym (sandy) skrev 2024-06-06 00:23:38 följande:
    Ni har alltid varit nära så ligga med hennes kille är inte snällt.
    Blod är tjockare än vatten. Du ska väl visa att du älskar henne också.

"Me myself and I, Jag Jag och Jag". TS totalt ego, ser bara saken från sitt perspektiv, oerhört omogen både intellektuellt och emotionellt, lär nog förbli så pga lågt IQ. Stackars syster och stackars mor som dragit en sån nitlott.
    Jag gjorde ett rejält övertramp och ångrar det. Du får gärna tycka att jag är omogen men hoppa inte på mig
Svar på tråden Har legat med min systers kille