• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Mia04
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-06-06 19:49:17 följande:
    Vi får hoppas att svinhugg går igen.
    Nästa gång är det förhoppningsvis du som bli sviken.
    Men om man tycker att det jag som harr gjort är så fel så hoppas man väl inte att någon gör likadant?
  • Mia04
    Anonym (Kim) skrev 2024-06-06 20:17:26 följande:

Du ska bara ha det! Syrran har inte svikit dig. DU har svikit henne. Det enda positiva i det här är att hon blev av med grisen till Karl hon hade. Den som du totalt omdömeslöst valde att knulla. 

Syrran är inte elak eller taskig. Hon är med all rätt förbannad och besviken på dig. Hon låter dig bo hos henne och då beter du dig som ett svin och har dessutom mage att säga att hon inte ska vara elak och älska dig. Hur korkad är du? 

Att hon berättar för morsan och alla som orkar lyssna är bara rött och riktigt. Jag kan lova dig att hon njuter Inte ett dugg när hon straffar dig. Lägg av med de tankarna. 

Det var inte en minut för tidigt hon kastade ut dig. Hon var snarare långsam. Nu får du vackert krypa till morsan och be om tak över huvudet. Hon lär också ha en del att säga till dig. Du ska bara ha det. 

Det finns orsak varför folk kallar dig både det ena och andra. Det tragiska är att alla har rätt. 

Tycker killen kommer lindrigt undan. 

Jag beter mig inte som ett svin nu mot syrran men hon straffar mig fortfarande. att hon är arg och besviken förstår jag, men att skvallra till morsan är både fegt, omoget och taskigt. 

För mig känns det som hon njuter att straffa mig och andra också.

Ja, morsan har skällt ut mig ordentlig och har bråkat med henne. Jävla jobbig kärring.

Måste man kalla mig massa saker?

• Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-06-06 20:50:30 följande:
    Lägg ned. Din syrra har inte svikit dig. Det är bara löjligt och otroligt barnsligt av dig att säga att din syster har svikit dig, bara för att du blev utsparkad idag.

Det finns bara en person som har svikit och det är DU. Du du Du DU och ingen annan än bara du,  som är den enda svikaren mellan dig och din syster

Du har skrivit att du är 19år.. Kanske dags att växa upp mentalt, så att du blir motsvarande 19år i hjärnan också...
    Ja, men tydligen är jag ju barnslig men jag har ju rätt i vad jag säger.

Jag är ingen barnrumpa utan 19 år och är typ lika mogen som man ska vara
  • Xenia
    Mia04 skrev 2024-06-07 00:13:15 följande:

Tycker killen kommer lindrigt undan. 

Jag beter mig inte som ett svin nu mot syrran men hon straffar mig fortfarande. att hon är arg och besviken förstår jag, men att skvallra till morsan är både fegt, omoget och taskigt. 

För mig känns det som hon njuter att straffa mig och andra också.

Ja, morsan har skällt ut mig ordentlig och har bråkat med henne. Jävla jobbig kärring.

Måste man kalla mig massa saker?

På vilket sätt kommer killen undan? Hon gjorde slut med honom, vad mer kan hon göra?

Ditt svek mot din syster år så stort så du kan inte räkna med att hon ska förlåta och glömma direkt, även om det vore bekvämast för dig. 

Vad tycker du att hon skulle ha sagt till er mamma som förklaring till att hon kastar ut dig? Skulle hon hittat på en lögn för att skydda dig? Du är inte värd att skyddas och inte värd att ljuga för mamma för. Det kallas inte allt "skvallra", ni är inte barn längre och det handlar inte om att hon skvallrat om att du stulit mammans chokladgodis. På vilket sätt är det fegt?

Gör man sådant som du gjort så har det konsekvenser. Tänk efter före nästa gång, är det värt detta? Var knullet med hennes kille värt det?

Du kallar gärna både din syster och din mamma för fula saker som "elak" resp "jobbig käring", men dig får man inte kalla saker? Du har en jävla dubbelmoral.

Om din mamma är jobbig så beror det säkert på att du är jobbig. Du låter genomsjälvisk. Du har svikit din syster på det grövsta men du ångrar dig inte på riktigt. Då skulle du insett att du  bara får vad du förtjänar. Det enda du ångrar är att du åkte fast. Vad hade hänt om ni inte åkt fast? Jo, ni hade förstås gjort om det så fort ni fått chansen.
  • Mia04
    Xenia skrev 2024-06-07 00:50:20 följande:
    På vilket sätt kommer killen undan? Hon gjorde slut med honom, vad mer kan hon göra?

Ditt svek mot din syster år så stort så du kan inte räkna med att hon ska förlåta och glömma direkt, även om det vore bekvämast för dig. 

Vad tycker du att hon skulle ha sagt till er mamma som förklaring till att hon kastar ut dig? Skulle hon hittat på en lögn för att skydda dig? Du är inte värd att skyddas och inte värd att ljuga för mamma för. Det kallas inte allt "skvallra", ni är inte barn längre och det handlar inte om att hon skvallrat om att du stulit mammans chokladgodis. På vilket sätt är det fegt?

Gör man sådant som du gjort så har det konsekvenser. Tänk efter före nästa gång, är det värt detta? Var knullet med hennes kille värt det?

Du kallar gärna både din syster och din mamma för fula saker som "elak" resp "jobbig käring", men dig får man inte kalla saker? Du har en jävla dubbelmoral.

Om din mamma är jobbig så beror det säkert på att du är jobbig. Du låter genomsjälvisk. Du har svikit din syster på det grövsta men du ångrar dig inte på riktigt. Då skulle du insett att du  bara får vad du förtjänar. Det enda du ångrar är att du åkte fast. Vad hade hänt om ni inte åkt fast? Jo, ni hade förstås gjort om det så fort ni fått chansen.

Ja, hon har inte sagt direkt till honom att han är ett svin & äckel mm. Det har hon sagt flera ggr till mig att jag är. 

Hon straffar mig rejält hade önskat att hon inte kom på oss.

Hon kunde ha ljugit eller bara sagt till morsan att det är bara mellan oss. Som sagt full = kåt = knulla. Jag är inte den ända som gör det i fyllan tyvärr var knullet ett misstag.

Men det beror väl på vad man blir kallad för? Jag kallar dom inte för svin, äckel, kräk mm. Det kallar min surra mig just nu och det är väldigt ohyfsat av henne. Om hon bara kalla mig för skitstövel eller liknade så skulle jag tagit det, men nu är hon bara hård.

Jag är inte jobbig men orkar inte hennes tjat att plocka iordning . Bor man hemma så är det föräldrarna som plockar iordning oavsett hur gamla deras barn är.

• Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-06-06 23:04:50 följande:
    Jag har ju fått ta mitt straff nu så då förtnar jag en andra chans. När man är 19 så tänker man inte på hur mycket man dricker
    När jag var 19 var jag både gift och hade barn.
    Drack inte en droppe mellan 18 och ca 25.

Du visar bara på hur extremt sent utvecklad du är. Men du blir nog vuxen en dag du med.
  • Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-06-07 00:03:52 följande:
    Men om man tycker att det jag som harr gjort är så fel så hoppas man väl inte att någon gör likadant?
    Man kanske tycker att du förtjänar att känna hur det känns?
  • Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-06-06 23:34:12 följande:
    Men det är syrran som kallar oss för grisar. Men ok vad är det för ord?

Hon har skickat ut mig och morsan är
    bara jobbig
    Vissa ord skriver man inte ut i forumet, det handlar om ett sånt ord.

Har du köpt tält än?
  • Goneril

Otroligt, otroligt! Man blir så arg när man läser TS inlägg att man nästan får hjärtinfarkt!  "Hemma är det föräldrarna som plockar i ordning", jag har väl aldrig hört på maken! Jag blir nu allt mer övertygad om att TS har en hjärnskada, utvecklingsstörning av något slag.                                                                                                               Till det redan digra syndaregistret kan läggas att hon kallar sin mor "jobbig kärring", en mamma som generöst har upplåtit sitt hem åt henne. Det som hände i sängkammaren hos systern ångrar hon egentligen inte utan tycker bara att det var dumt att de blev påkomna.                                                                                                             Den tillstymmelse till medlidande jag kände för TS försvann nu, "ung och dum" skriver hon, "ung och synnerligen ointelligent, dessutom hänsynslös" ska det vara.                                                                                                                                                                                              Flera gånger har jag frågat hur det står till med utbildning och högskola, det kunde vara intressant veta hur TS har tänkt sig tillvaron framöver, men hittills har hon inte besvarat detta. Om TS visar sig ångerköpt och dessutom sköter studierna kunde det vara ett sätt att blidka systern och mamman. Dessutom ska hon sköta all veckostädning hos mamman en lång tid framöver.

• Anonym (Kim)

Man baxnar ju! Håller med Goneril. 

När TS skriver att föräldrar plockar upp efter barn oavsett ålder ramlade jag nästan av kökssoffan. 

Alltså det var definitivt grädden på moset! 

Ingen som helst reflektion över varför många är arga och förbannade på Mia. Hon har gåskostymen på sig. Allt rinner av. Inget som helst egenansvar. Klart förvrängd syn på att samma krav gäller åt båda håll. Mia ska förlåtas och syrran ska älska Henne och inte vara arg/elak. Mia ska heller inte tacka för att syrran tagit hand om henne. Mia vill inte bli kallad en massa saker (som hon i mitt tyckande) är. Hon kan däremot döma ut din mamma som tjatig, jobbig, elak osv. Mia har sagt sanningar till mamman och systern. Mia är en jäkla krokodil. Stor käft och inga öron. Pansarskal mot alla typer av konsekvenser. Moralkompassen är totalt havererad. Det är mer synd om Mia än myrstackarna i skogen. 

Huj! Vilken tjej! 

Svar på tråden Har legat med min systers kille