• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Mia04
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-06-07 12:00:59 följande:
    Jag är inte feg men tycker inte att det är värt att bli avstängd för.
    Inte svårare än så.

Är det parkbänk som gäller eller?
    Nej, flyttat till morsan. jo, du är feg
  • Mia04
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-06-07 12:17:06 följande:
    Har du tur så förlåter hon dig i framtiden,  men det lär ta tid.
    Hur gammal är din syster?
    Hon är 22
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-06-07 11:42:53 följande:

Jag är relativt mogen för min ålder du nner mig inte 

Knappast.  Du gör allt för att bevisa hur omogen du egentligen är för din ålder i denna tråden.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-06-07 12:30:11 följande:
    Nej, flyttat till morsan. jo, du är feg
    Är du helt borttappad?

Nej man är inte feg bara för att man väljer vad man skriver så man inte åker på en avstädning på forumet. Men det är väl för mycket för dig att begripa så långt. Något även en fjortis skulle begripa att det inte handlar om feghet bara för att man inte vill bryta mot reglerna på ett forum och riskera en avstängning.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Kim)

Ett litet uns av insikt om vad du gjort börjar titta fram. Noll ånger och tycker att du ska ha strafflindring. Sagt det förr - du ska bara ha det! All skit. Du säger du blir lat hos morsan. Du kan ända dig på den punkten. Också. Du ska vara jävligt tacksam om du får bo hos henne. Syrran ska du låta vara för hon behöver läka efter ditt svek. 

Du är dags att man up. Sluta skylla på ålder och alkohol samt att det är skönt att knulla. Så du njöt också?? Sätt det i paritet med att du säger att syrran njuter av att straffa dig. Ta och styr upp dig nu. Se till att skaffa egen bostad och jobb. Dina handläggare och kontaktpersoner försöker säkert ordna något. Ta emot den hjälpen. Försök lära dig om vanligt hyfs och hur man beter sig. 

• Xenia
    Mia04 skrev 2024-06-07 01:49:23 följande:

Ja, hon har inte sagt direkt till honom att han är ett svin & äckel mm. Det har hon sagt flera ggr till mig att jag är. 

Hon straffar mig rejält hade önskat att hon inte kom på oss.

Hon kunde ha ljugit eller bara sagt till morsan att det är bara mellan oss. Som sagt full = kåt = knulla. Jag är inte den ända som gör det i fyllan tyvärr var knullet ett misstag.

Men det beror väl på vad man blir kallad för? Jag kallar dom inte för svin, äckel, kräk mm. Det kallar min surra mig just nu och det är väldigt ohyfsat av henne. Om hon bara kalla mig för skitstövel eller liknade så skulle jag tagit det, men nu är hon bara hård.

Jag är inte jobbig men orkar inte hennes tjat att plocka iordning . Bor man hemma så är det föräldrarna som plockar iordning oavsett hur gamla deras barn är.

Skillnaden är att killen inte bor hos henne. Så länge du bor kvar så blir hon ju bara påmind om vad du har gjort. Som jag skrev du ångrar bara att du blev påkommen.

Vad har du för moral egenligen? Knulla är skönt, supa sig full är skönt, och då är allt tillåtet? Din mor och din syster ska älska och hjälpa dig, men du bryr dig inte om dem. Du struntar i deras känslor.

Eftersom din syster är så arg och sårad så behöver hon förklara varför för sin mor. Är det någon man ska kunna anförtro sig åt så är det sin mor. Varför ska hon ljuga? Du ljuger säkert utan problem men alla är inte som du.

Du verkar leva som en parasit hos sin mamma. Du betalar inte för dig, då borde du åtminstone hjälpa till i hushållet. Du är ju myndig, dags att bete dig som en vuxen då. Din inställning är tydligen att dina föräldrar ska passa upp på dig som oavlönade tjänare trots att du är ung och frisk. Man baxnar!

Du är inte mogen, varför tror du det? Inget av det du skrivit visar på att du är ens lika mogen som en 14-åring. Antingen så trollar du eller så kan du få priset som "årets sämsta syster och dotter".
  • Anonym (:D)
    Mia04 skrev 2024-06-07 00:22:32 följande:
    Jag är ingen barnrumpa utan 19 år och är typ lika mogen som man ska vara
    Länge sedan jag skrattade så mycket. Jo ts, du är en barnrumpa! Inte någon av dom 19-åringar jag känner har den mentala åldern som du verkar ha...
  • Goneril

Boendestöd genom kommunens försorg. Det är inte rimligt att förvänta sig att TS ska klara eget boende. Dagtid är det säkert Samhall eller någon annan DV som gäller. Viktigt att TS får stöd, hon befinner sig ju på ett litet barns nivå; ingen impulskontroll eller konsekvenstänkande. Hennes allmänna IQ försvarar dock inte det hon gjort och heller inte hennes attityd mot mamman, men ju längre tråden framskrider ju tydligare blir det att TS inte är normalbegåvad.

• Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-07 12:09:43 följande:

Jag har vart bortskämd och så är det väl med yngsta i familjen. 

Jag är ju inte synsk kanske även utan alkohol men inte medvetet. Jag är inget svin som funderar på att knulla med min syrras kille.

Bara erkänna det var din plan hela tiden
  • Mia04
    Anonym (Anonym 666) skrev 2024-06-07 12:17:26 följande:
    Sluta knulla andras killar, det är väl ett grundläggande råd för att inte bli utkastad. Om du inte kan bo hos mamma eller vänner så kan du kolla airbnb, vandrarhem mm. Om det är svårt att hitta eget boende i er stad så kan du även titta på andra städer. Sverige är ett stort land!

Du verkar ta detta med en axelryckning, skyller på att du är ung och dum, inbillar dig att din syster ska förlåta bara för att ni är syskon, inbillar dig av någon märklig anledning att hon inte borde slänga ut dig för att du inte har bostad. Jag tycker hon är mer än generös som inte redan gjort det! Hade du varit min syster hade jag släpat dig från sängen där och då, ut genom dörren och låst, med eller utan kläder. Dina saker hade hamnat över balkongräcket. Även killen hade fått samma behandling, ut genom dörren och ut med sakerna.

Kommer aldrig göra det igen. Jag bor hos morsan tyväfr
    nu. 

Jag säger ju att jag har gjort fel. Vad ska jag göra skrika ut att jag är en gris? Ok, hade varit jävligt taskigt att skicka ut mig naken så tur att jag inte är din syster

Svar på tråden Har legat med min systers kille