• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-06-08 19:41:16 följande:
    Kärring
    Hur går det med ungen som var på G i den förra tråden? Har du dragit ner snittet för jordens människovärde med ännu fler gener nu och vet du i så fall vilket av dina offer som är fadern?
  • Anonym (fan noll kvalite här)
    Anonym (Hedda) skrev 2024-06-07 23:41:19 följande:
    Ja det engagerade ju dig också tydligen av någon konstig anledning.. För annars så skriver man ju inte ens i en tråd.

Men du menar att det engagerade oss andra mer än dig haha

Snarare att du inte har ngr egna erfarenheter av att varken ha ett förhållande eller av att ligga..och då är det ju svårt att engagera sig antar jag.

Incel kanske?

Tyder mina inlägg på någon som helst engagemang mer än att jag tittat in i tråden ett fåtal ggr och skrivit någon enstaka mening? Skriver jag x antal inlägg, läser inläggen mer än senaste tre och dedikerat min tid att få "Ts" att förstå?

Men läskunnighet verkar inte vara en stark sida hos dig om du tycker dig utläsa incel av några få rader. Svårt att se tråden för vad den är, måste vara jobbigt.

• baam77
    Mia04 skrev 2024-06-04 22:30:08 följande:

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Du har redan gjort ditt val. Nu måste du flytta och du ska vara glad om din syster vill ha dig som syster fortsättningsvis
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-06-12 16:29:02 följande:

Så nu har jag brutit med min äckliga syster. 

Du är den som har betett dig äckligt,men dumpar din syster för att hon kastade ut dig som konsekvens.
    Men bra för henne,även om hon är den som borde ha brutit med dig.
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-06-12 17:13:41 följande:
    Du är den som har betett dig äckligt,men dumpar din syster för att hon kastade ut dig som konsekvens.
    Men bra för henne,även om hon är den som borde ha brutit med dig.
    Eh? Du vet inte öns vad hon har gjort och ko hon är äckel? men klart att du bara är på hennes sida
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-06-12 17:21:51 följande:
    Eh? Du vet inte öns vad hon har gjort och ko hon är äckel? men klart att du bara är på hennes sida
    Det räcker med att läsa vad du har gjort för att förstå henne.
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-06-12 17:33:22 följande:
    Det räcker med att läsa vad du har gjort för att förstå henne.
    Det där var bara ett knull
  • Anonym (Vj)
    Mia04 skrev 2024-06-04 22:30:08 följande:

Jag hejar på dig, hoppas att du kullar han fortfarande 😁
    Då jag själv har varit i samma sits men inte på kommen 

GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO

Svar på tråden Har legat med min systers kille