• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Anonym (bue)
    Anonym skrev 2024-06-07 20:02:39 följande:

Förra gången TS startade en tråd så handlade den om att hon hade varit otrogen (surprise!) och därför var osäker på om det var hennes egen killes barn hon nu var på smällen med.
    Retoriken och bristen på självinsikt i övrigt identisk.

Eftersom jag inte gillar barn som far illa så hoppas jag ingetdera, unnar inget barn att växa upp med egocentriska föräldrar med noll självinsikt.... Men som någon sa, sista idioten är inte född än
  • Anonym (Kim)
    Mia04 skrev 2024-06-07 15:31:19 följande:

Klart jag har ånger men du litar inte på mig.
    men strafflindring kan jag få även om jag har ånger. Att man önskar en människa all skit bara för du tex tycker jag förtjänar det är omogen och taskigt. 

Jag är lat hos morsan och vet att hon till slut tröttnar på att tjata och gör sakerna själv.

Ja, klart jag njöt av stunden. själva knullet var ju skönt och kom.

Du ska inte ha någon form av strafflindring. Du har en skrämmande människosyn och en rätt omnipotent personlighet. Ostraffbar och gör aldrig något riktigt fel. Bara otur att bli påkommen. Skiter ärtor i vad du skapat. 

Glrstår inte varför alla är arga. Jag hade ju bara lite skönt. Alla överreagerar med att kasta ut dig, skäller på dig. Morsan har mage att tjsta att du ska ta upp efter dig. En jobbig jävel men hon tröttnar och gör det så du slipper. Vilken egotrippad skitunge! 

• Goneril

Vi behöver nog inte fundera så mycket på TS framtida liv; det kommer inte att bli någon succé med den människosyn hon har. Alla kommer att genomskåda henne för särskilt smart är hon inte Trist, släkten kommer att vända sig från henne och kompisarna också, högst sannolikt. Hon hade kunnat dra lite lärdom av inläggen I tråden, men så är nog inte fallet. Var och en sin egen lyckas smed.

• Anonym (fan noll kvalite här)
    Goneril skrev 2024-06-07 21:23:26 följande:

Vi behöver nog inte fundera så mycket på TS framtida liv; det kommer inte att bli någon succé med den människosyn hon har. Alla kommer att genomskåda henne för särskilt smart är hon inte Trist, släkten kommer att vända sig från henne och kompisarna också, högst sannolikt. Hon hade kunnat dra lite lärdom av inläggen I tråden, men så är nog inte fallet. Var och en sin egen lyckas smed.

Varför skulle "hon" dra lärdom av detta? Att det är lätt att engagera FLs användare är givet, inte första tråden.
  • Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-06-07 15:18:41 följande:
    Jaha,  jag är redan utslängd
    Du tycker ff att det är konstigt att du blev utslängd? Du förstår ff inte varför, eller skämtar du!?
    Kanske din syrra hade slängt ut dig hur du än hade betett dig eftersom du låg med HENNES kille det vet ju inte jag. Men du verkar inte kunna skilja på ditt och mitt ens.

Och att du inte visade någon som helst ånger och dessutom tjafsade tillbaka till din syster (som var sårad) och kallade henne olika dåliga "namn" och dessutom sa att hennes kille var ett bra knull som var skön och ligga med-Herrgud människa!  Tror nog att det påverkade en hel del att hon skickade ut dig fortare.

Du låter som en väldigt nonchalant människa..Du tar det du får är lat,slapp och likgiltig och bryr dig inte om andra för fem öre, annat än om dom vill ha bort dig från deras liv..Som din syster vill..Hon är trött på dig och din nonchalans..Då bryr du dig helt plötsligt. 

Varför inte skaffa en egen lägenhet och kille istället? När jag var 19 år så bodde jag med min sambo..
    Eller är du för "ung,dum och nonchalant" för att ens ha en egen kille..För ingen kille vill ha en sån som dig mer än att tömma i.
    Jag antar att eftersom du är så ung och dum som du själv skrivit i varenda inlägg att du är för ung för att ens kunna veta hur man skaffar sig en egen kille.. Så du lever som en vampyr på din syster istället..
  • Anonym (Hedda)
    Anonym (fan noll kvalite här) skrev 2024-06-07 21:44:53 följande:
    Varför skulle "hon" dra lärdom av detta? Att det är lätt att engagera FLs användare är givet, inte första tråden.
    Ja det engagerade ju dig också tydligen av någon konstig anledning.. För annars så skriver man ju inte ens i en tråd.

Men du menar att det engagerade oss andra mer än dig haha

Snarare att du inte har ngr egna erfarenheter av att varken ha ett förhållande eller av att ligga..och då är det ju svårt att engagera sig antar jag.

Incel kanske?
  • Mia04
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-06-07 18:54:45 följande:
    Jag får inget straff eftersom jag väljer bort att bryta mot reglerna.
    Smart va?
    Ja, men vad duktig och skötsam.du är då. Du måste verkligen vara helt felfri.😉
  • Mia04
    Anonym (Anonym 666) skrev 2024-06-07 19:00:17 följande:
    Nej, men du verkar inte ångra dig så mycket som du borde. Säger bara en sak - karma kommer att ta hand om dig. Det du upplever nu är bara den första delen.
    Jasså? Vad är den andra delen då? Menar jag börjar känna äckel känslor.
  • Mia04
    Lånehajen skrev 2024-06-07 19:29:15 följande:

Jag tänker inte säga något om det omoraliska i att knulla med systrars pojkvänner. Men du får ju inse att hon inte vill ha dig boendes hos sig och ta konsekvenserna av dina handlingar. Sök jobb, gå en utbildning och flytta hemifrån. Dags att starta ditt eget liv då du är vuxen nu.

Jag är utslängd och bor hos morsan. Jag letar efter lägenhet. men får ej någon stöttning
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Har legat med min systers kille