• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-06-07 19:50:04 följande:
    Ja och hon är ju inte intresserad av att bryta mot reglerna. För hon vill inte bli avstängd. Är det verklig så svårt att begripa för dig?
    Kan vara en tolkningsfråga om hon inte vill bli avstängd eller om hon inte vågar.
  • Mia04
    Xenia skrev 2024-06-07 14:09:47 följande:
    Skillnaden är att killen inte bor hos henne. Så länge du bor kvar så blir hon ju bara påmind om vad du har gjort. Som jag skrev du ångrar bara att du blev påkommen.

Vad har du för moral egenligen? Knulla är skönt, supa sig full är skönt, och då är allt tillåtet? Din mor och din syster ska älska och hjälpa dig, men du bryr dig inte om dem. Du struntar i deras känslor.

Eftersom din syster är så arg och sårad så behöver hon förklara varför för sin mor. Är det någon man ska kunna anförtro sig åt så är det sin mor. Varför ska hon ljuga? Du ljuger säkert utan problem men alla är inte som du.

Du verkar leva som en parasit hos sin mamma. Du betalar inte för dig, då borde du åtminstone hjälpa till i hushållet. Du är ju myndig, dags att bete dig som en vuxen då. Din inställning är tydligen att dina föräldrar ska passa upp på dig som oavlönade tjänare trots att du är ung och frisk. Man baxnar!

Du är inte mogen, varför tror du det? Inget av det du skrivit visar på att du är ens lika mogen som en 14-åring. Antingen så trollar du eller så kan du få priset som "årets sämsta syster och dotter".

Men han slipper bli kallad massa saker. Även om syrran tycker likadant om honom som mig så får han inte höra det. Tro mig dom orden svider. Du får det att låta som om jag vore ett stort äckel men det är jag inte. Jag har ånger som fan.

Morsan har inte med detta att göra därav kunde syrran ha ljugit istället. 

Nej, jag behöver inte betala och som att jag orkar inte hjälpa till. ja, jag är lite lat & slarvig så det behöver du inte säga. 

Tycker du det är kul att trycka ner mig som omogen så man känner sig nästan som en barnrumpa? 

• Mia04
    Anonym (:D) skrev 2024-06-07 14:15:22 följande:
    Länge sedan jag skrattade så mycket. Jo ts, du är en barnrumpa! Inte någon av dom 19-åringar jag känner har den mentala åldern som du verkar ha...
    Jasså, för vad? Nej, jag är verkligen ingen barnrumpa..
  • Mia04
    Tixer skrev 2024-06-07 14:25:32 följande:
    Bara erkänna det var din plan hela tiden
    Det var det verkligen inte
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-06-08 03:47:02 följande:
    Jasså, för vad? Nej, jag är verkligen ingen barnrumpa..
    Du upprepar ju själv hela tiden att du är det?
  • Mia04
    Anonym (bue) skrev 2024-06-07 19:57:25 följande:

Varför går folk in och biktar sig på ett internetforum i tron att omvärlden ska ge någon förlåtelse för något som ofta är väldigt oförlåtligt?

Tycker ärligt talat du ska vara glad att din syster bara vill ha ut dig ur lägenheten. Hade kunnat sluta med att hon handgripligen gjort värre saker, och du har ju öppnat upp för henne att i teorin kunna hämnas på dig i framtiden.

Har du ingen som helst spärr som förhindrar att du går och ligger med andras partners?

Om du tänker dig själv in i din systers situation. Hur hade DU reagerat om det var din syster som knullade DIN kille? Och hur tror du själv att HON känner kring honom nu? Han har varit otrogen och risken är ju att han kommer vara det igen. 

Du inser inte att din syster förmodligen kommer ha svårare att lita på killar i fortsättningen? Att lita på dig i fortsättningen. 

Jävligt dumt, som man ligger får man bäddat, dvs på gatan i ditt fall.

Ej, hon kallar mig massa elaka saker också.

Tyvärf var inte den spärren där den natten. 

Klart jag hade blivit sårad, sviken, arg, ledsen och äcklad.

Men jag ska ju inte få skulden för att han var svinet som var otrogen. 

• Mia04
    Anonym (bue) skrev 2024-06-07 20:04:16 följande:

Herre gud, snacka om player. Du behandlar killar som leksaker obviously, du var avundsjuk på din syrra som hade en så snygg kille att du ville få honom för dig själv och sabba för din syrra, eller så ville du bara bli lite knullad och tog för dig av det som bjöds utan att bry dig ett skit om andra. Det viktigaste var för dig att få en orgasm för stunden. Sen konsekvenserna som följer det skiter du i uppenbarligen. Och när du märker att du gjort fel så går du in och hoppas på förlåtelse från samhället och att alla ska börja hata killen och din syrra.

Tänk om alla agerade som du och gjorde saker som kändes bra för stunden hela tiden? 

"Känns så jävla bra just nu att knuffa till den där tjejen som står och gallskriker så hon slår upp pannan"

"Shit vad kåt jag är just nu, jag tror jag ska ligga med min mans kompis för att han råkar vara ensam i samma rum som mig"

Ärligt talat TS, vad hade du förväntat dig av att skriva här? Vad ville du få ut av detta?

Jag är verkligen ingen player. Jag. Behandlar varken killar som leksaker är heller inte avundsjuk på syrran. Vad har du fått de ifrån? 

Som sagt jag är inget äckel som medvetet knullade syrras kille för att jag ville komma. Det var ett misstag som sagt. 

Jag ville ha empati. 

• Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-06-08 03:44:25 följande:

Men han slipper bli kallad massa saker. Även om syrran tycker likadant om honom som mig så får han inte höra det. Tro mig dom orden svider. Du får det att låta som om jag vore ett stort äckel men det är jag inte. Jag har ånger som fan.

Morsan har inte med detta att göra därav kunde syrran ha ljugit istället. 

Nej, jag behöver inte betala och som att jag orkar inte hjälpa till. ja, jag är lite lat & slarvig så det behöver du inte säga. 

Tycker du det är kul att trycka ner mig som omogen så man känner sig nästan som en barnrumpa? 

Vad du säger emot dig själv hela tiden!? 

Du skriver själv att du är "ung och dum" och att det bara var därför du inte kunde hitta en egen kille att ligga med och tog första bästa du hade tillgång till, dvs.din syrras kille bara för att du var kåt..Nej det var ju enligt dig för att du var ung, dum och kåt..

Sen vill du inte bli kallad omogen? Fast du hela tiden skyller på att det var därför du inte kunde hejda dig från att hoppa på den stackars killen...
    Han vet nog inte riktigt vad som träffat honom än och  du behöver nog inte vara orolig för att han inte mår dåligt av att ha legat med dig...
    Han måste ju ångra sig något fruktansvärt att han ens petade på dig eftersom du är lite "egen" av dig.

Är det så du vill att killar ska se dig? Som en sån där tjej som öppnar upp benen för vem som helst..Ja men då är du på rätt väg...Fortsätt ligg med vem som helst  så har du snart ett fint rykte också...
  • Mia04
    Anonym (Kim) skrev 2024-06-07 20:48:28 följande:

Du ska inte ha någon form av strafflindring. Du har en skrämmande människosyn och en rätt omnipotent personlighet. Ostraffbar och gör aldrig något riktigt fel. Bara otur att bli påkommen. Skiter ärtor i vad du skapat. 

Glrstår inte varför alla är arga. Jag hade ju bara lite skönt. Alla överreagerar med att kasta ut dig, skäller på dig. Morsan har mage att tjsta att du ska ta upp efter dig. En jobbig jävel men hon tröttnar och gör det så du slipper. Vilken egotrippad skitunge! 

Jag har ju verkligen inte fått någon strafflindring heller. Syrran har kastat ut mig tilltalar mig inte med namn utan mer med tilltal som äckel/svin hon har dessutom tjallat till morsan. 

Förutan att syrran har kastat ut mig så har hon gjort så jag börjar känna mig äcklig & svinig. Det är verkligen ingen rolig känsla.

Jag förstår att syrran är arg men att hon behandlar mig så här. Fy fanken. 

Jag har ju erkänt att jag är lite lat & slarvig hos morsan. Men det blir inte bättre när hon försöker ge mig en ?spark i baken? 

och nu kallar du mig för skitunge?

• Goneril

19 år är TS, då gäller utspring för studenter mot en ljusnande framtid. Här får man inget grepp om TS tillvaro, bara att hennes relationer med släkten är katastrofala. Vad lever du på, TS, och har du klarat dig genom gymnasiet med godkända betyg?                                                                                                                                     19 år är den tid i en ung människas liv då man väljer bana. Det är den tid då man drömmer om en utbildning och ett yrke och då man grundlägger värderingar och utvecklar intressen, den tid då man börjar ta vuxenansvar för sitt liv.                                                                                                                                                                TS verkar just inte ha något annat intresse i livet än att kn???la, det kommer att bli en mycket torftig tillvaro, hoppas TS förstår det trots sin bristande intellektuella förmåga. Hoppas hon försöker skaffa sig stöd och hjälp att ändra inriktning mot en något mer meningsfull tillvaro.

Svar på tråden Har legat med min systers kille