• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Mia04
    olof 45 skrev 2024-06-07 12:24:52 följande:
    Jag tycker hon har all rätt att "straffa" dig. varför skulle hon vilja BO tillsammansn med dig, såsom du betett dig mot henne?

Du låter väldigt enkelspårig och naiv som upprepar att man inte "bara" kan kasta ut någon, men vetdu, det är itne "bara" - hon hastar ut någon som gått långt över gränsemn för vad en människa kan och bör förlåta. 

Du är 19 år, inte 9. Hjärnan är nära fullt utvecklad, så skuta skyll på din ålder. Man är vuxen vid 18, och får självklart bära konsekvenserna av sina handlingar. 

Att ta ansvar här handlar om att du själv borde förstå att du borde ta ditt pick och pack och lämna systern ifred, iallafall för nu,
    Jaha,  jag är redan utslängd
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-06-07 12:55:25 följande:
    Knappast.  Du gör allt för att bevisa hur omogen du egentligen är för din ålder i denna tråden.
    Nej, jag är mig själv så jag går inte in med något
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-06-07 13:07:32 följande:
    Är du helt borttappad?

Nej man är inte feg bara för att man väljer vad man skriver så man inte åker på en avstädning på forumet. Men det är väl för mycket för dig att begripa så långt. Något även en fjortis skulle begripa att det inte handlar om feghet bara för att man inte vill bryta mot reglerna på ett forum och riskera en avstängning.
    Klart det handlar om feghet när man inte vågar säga
  • Anonym (Anonym 666)
    Mia04 skrev 2024-06-07 15:15:00 följande:

Kommer aldrig göra det igen. Jag bor hos morsan tyväfr
    nu. 

Jag säger ju att jag har gjort fel. Vad ska jag göra skrika ut att jag är en gris? Ok, hade varit jävligt taskigt att skicka ut mig naken så tur att jag inte är din syster

Ja du ska vara mer än tacksam att din syster inte gjorde mer kan jag säga. Jävligt taskigt att knulla sin systers kille, kanske?? Du visar inte mycket till insikt i tråden.
  • Mia04
    Anonym (Kim) skrev 2024-06-07 13:35:16 följande:

Ett litet uns av insikt om vad du gjort börjar titta fram. Noll ånger och tycker att du ska ha strafflindring. Sagt det förr - du ska bara ha det! All skit. Du säger du blir lat hos morsan. Du kan ända dig på den punkten. Också. Du ska vara jävligt tacksam om du får bo hos henne. Syrran ska du låta vara för hon behöver läka efter ditt svek. 

Du är dags att man up. Sluta skylla på ålder och alkohol samt att det är skönt att knulla. Så du njöt också?? Sätt det i paritet med att du säger att syrran njuter av att straffa dig. Ta och styr upp dig nu. Se till att skaffa egen bostad och jobb. Dina handläggare och kontaktpersoner försöker säkert ordna något. Ta emot den hjälpen. Försök lära dig om vanligt hyfs och hur man beter sig. 

Klart jag har ånger men du litar inte på mig.
    men strafflindring kan jag få även om jag har ånger. Att man önskar en människa all skit bara för du tex tycker jag förtjänar det är omogen och taskigt. 

Jag är lat hos morsan och vet att hon till slut tröttnar på att tjata och gör sakerna själv.

Ja, klart jag njöt av stunden. själva knullet var ju skönt och kom.

• Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-06-07 12:30:11 följande:
    Nej, flyttat till morsan. jo, du är feg
    Är man feg om man inte begår brott också tycker du?
    Förvånar mig iofs inte, med din "moral".

Du kommer inte kunna provocera mig  att bryta mot forumets regler. Så du vet.
  • Goneril

Alla som engagerat sig i tråden, och vi är många, får nog se slaget förlorat. Allt som har sagts rinner av TS som vatten på en gås. Det beror helt enkelt på att hon inte förstår, hissen går inte ända upp. De verkliga förlorarna är systern och mamman, TS glider vidare mot nya mål.

• Mia04
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-06-07 15:47:22 följande:
    Är man feg om man inte begår brott också tycker du?
    Förvånar mig iofs inte, med din "moral".

Du kommer inte kunna provocera mig  att bryta mot forumets regler. Så du vet.
    Ej? Begår man brott så ska man ta sitt straff. Olagligheter är verkligen inte ok.

min tanke är inte ens att provocera dig men jag måste gå säga vad jag tycker
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-06-07 15:21:34 följande:
    Nej, jag är mig själv så jag går inte in med något
    Och då ÄR du ju precis så omogen du framställer dig själv i tråden.
    Mia04 skrev 2024-06-07 15:23:55 följande:
    Klart det handlar om feghet när man inte vågar säga
    Är du totalt trögfattad?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-06-07 16:44:54 följande:
    Ej? Begår man brott så ska man ta sitt straff. Olagligheter är verkligen inte ok.

min tanke är inte ens att provocera dig men jag måste gå säga vad jag tycker
    Ja och du verkar ju inte fatta att det finns REGLER på forumet.

Och skulle nu Anonym(Mimmi) skriva vad hon tycker så är risken mycket hög att hon blir avstängd från forumet.

Men du verkar ju vara fört trögfattad att förstå detta när du upprepat säger att hon är feg.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Har legat med min systers kille