• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-06-06 05:32:22 följande:
    För att man skall förtjäna en andra chans så skall man också visa att man är beredd att stå för sina handlingar och ta konsekvenserna av sitt dåliga beteende.

Fast du vill ju inte ta konsekvenserna för vad du har gjort, det har du själv skrivit. Och när du inte vill ta konsekvenserna för din handling då förtjänar inte du en andra chans heller.

Bevisa att du förtjänar en andra chans genom att ta konsekvenserna för vd du gjort.

Ung och dum är en sak, dock så finns det gränser för vad man kan skylla ifrån sig på "ung och dum".  Man kan ju undra hur du som 19åriung inte fattar att syrrans kille är ingen man knullar med. Till och med 14åringar fattar det.

Även om du drack så är det ingen förklaring eller ursäkt. Du ansvara för hur mycket du dricker och du ansvarar också för dina egna handlingar under fyllan.
    Jag har ju fått ta mitt straff nu så då förtnar jag en andra chans. När man är 19 så tänker man inte på hur mycket man dricker
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-06-06 05:41:39 följande:
    Du skall inte komma med ursäkter heller. För det finns inga ursäkter att komma med när man sviker sin syster så grovt som du har gjort med att knulla hennes kille.

Varför sitter du och hittar på vad jag har skrivit..
    Jag har inge skrivit att du skall tacka henne för att hon skickar ut dig (vilket är förståeligt.)
    Du skall tacka henna för att du har fått bo där ett tag innan du svek henne grovt.

Ursäkter kan leda till lindrigare straff. 

Men nej, jag kommer inte tacka henne

• Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-06-06 05:52:31 följande:
    Du valde att knulla hennes kille.
    Det är både slarvigt och egoistiskt.

Sedan så är du så otrolig egoistisk och anser att din syrra skall låta det vara och förlåta dig och grova svek.

Det var ju inte direkt planerat. 

Ja, men tyck då att jag är egoitisk och slarvig då. 

Ja, som sagt älskar hon mig så vill hon inte vara ovän med mig.

• Mia04
    Anonym (Flytta nu!) skrev 2024-06-06 10:18:56 följande:

Ts verkar leva i sin egen lilla naiva bubbla, och hon tror att hela världen snurrar runt henne. Detta var helt oförlåtligt. Nu är systerns trygga hem (och säng?) en ständig påminnelse om vad hon såg. Det dröjer nog länge innan bilden på näthinnan försvinner vad hon upptäckte när hon kom hem.

Vill inte flytta hem till sin mamma därför att hon är en latmask? Det är bara att packa. Nu!!

Jag vill bara inte att jag och syrran är ovänner utan vill att det ska vara som vanligt.

På vilket sätt är jag en latmask menar du?
  • Mia04
    Anonym (Jessica) skrev 2024-06-06 10:49:04 följande:
    Mia04 skrev 2024-06-04 23:30:54 följande:
    Vad gör det dig rätten att vara elak och kalla mig för avskyvärd? varför blir du glad? Jag var inte ensam i detta och kan inte hjälpa att hennes kille beter sig som ett svin.

Jag är inte stolt över vad jag har gjort men jag är väl ung & dum.

Haha syskon spelar väl då ingen roll? Men för den delen, nej precis!!! är man syskon ligger man inte med honom! 

Hennes kille är ett svin? Ja men du med! 

Varför är du så elak?
  • Mia04
    Anonym (Jessica) skrev 2024-06-06 10:50:09 följande:
    Om man är syskon och är såååå nära så ligger man inte med honom! Klart hon slänger ut dig då, hon trodde ni var nära!
    Jag gjorde ett misstag
  • Mia04
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-06-06 10:58:07 följande:
    Det du skriver är en grov förolämpning mot grisar.
    Det finns bättre ord för folk som dig och mannen i fråga.

I din systers kläder så hade du åkt ut omedelbart, du skulle fått ett par timmar på dig att packa. 
    Du får väl bete dig som en vuxen människa (om du nu är det) och hjälpa till hemma hos "morsan" eller köpa ett tält.

Synd om dig är iaf inte.
    Men det är syrran som kallar oss för grisar. Men ok vad är det för ord?

Hon har skickat ut mig och morsan är
    bara jobbig
  • Mia04
    Anonym (Kim) skrev 2024-06-06 12:50:00 följande:

Men hurra! Du börjar fatta att du gjort fel men vägrar att förstå innebörden och även förstå att det får konsekvenser. Din syster är inte elak. Det är du som är elak som sviker din syster. Straff ska du bara ha. På alla möjliga sätt. 

Har du funderat på varför ni får höra från många att ni är äckel? Det har att göra med ert beteende. Det ni gjort är vidrigt och ni är således ena riktiga äckel. Ni ska skämmas båda två. 

Jag har vetat länge att det är fel men inget blir ju bättre att såra mig, kalla mig äckel och straffa mig?

Jag skäms redan rejält och straff har jag fått tillräckligt.
  • Mia04
    Xenia skrev 2024-06-06 13:32:32 följande:
    "Blod är tjockare än vatten" ska tydligen bara gälla din syster, inte dig? Din lojalitet mot din syster borde har vägt mer än att du var kåt på hennes kille.

Din syster har hjälpt dig med bostad och säkert med många fler saker om du tänker efter. Vad har du gjort för din syster? Du utnyttjar hennes gästfrihet och betalar med att knulla med hennes kille? Är inte det höjden av egoism?

Att du är slarvig läser jag mellan raderna. Vad tjatar din mamma om? Troligen att du ska städa ditt rum och hjälpa till hemma. Men du struntar i det, du tänker bara på dig själv. Men det är förstås bara fel på din mamma, aldrig på dig själv. Du resonerar som värsta fjortisen. Du tar bara emot, du ger inget.

Du kräver att din syster ska visa sin kärlek genom att genast förlåta dig. På vilket sätt visar du kärlek mot din syster? Du har inte rätt att ställa några krav alls.

Jag skulle aldrig förlåtit dig (eller åtminstone skulle det tagit lång tid). Varje gång hon ser dig blir hon påmind om vad du gjort mot henne. Kanske ser hon för sig hur du och hennes kille vältrade er tillsammans i bingen. Eller i soffan eller på golvet, hela hemmet är besudlat.
    Det gäller mig också och jag klantade mig.

Tror du på allvar att jag bara har betett mig som ett svin syrran? Visst har hon hjälp mig igenom åren och annars men jag har funnits också för henne. Detta var ett misstag.

Ja, men är det att vara slarvig så är det så. Morsan tjat och jag orkar inte med hennes tjat.

Om syrran se bilder i huvudet när vi knullar kan ju inte jag hjälpa om hon får snuskiga tankar.
  • Mia04
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-06-06 19:44:03 följande:
    Skulle ranga grisar betydligt högre än både dig och killen.
    Du har fått det du förtjänar.
    Taskigt
Svar på tråden Har legat med min systers kille