• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-06-05 23:21:54 följande:
    som sagt jag har gjort fel men ångrar. Borde förtjäna en andra chans.
    Extremt konstigt svar.
    Du hade ju din chans men valde som sagt mellan en handling och dess konsekvens, eller att låta bli. Du ansåg att handlingen var värd det, och ska ta konsekvenserna: att du åker ut. Det var ditt VAL.

Nu försöker du få ett andra val för att du var DUM?!?! Det är väl för fan den sämsta tänkbara anledningen? Om du är "ung och dum" och inte tillför något så är väl det bästa för alla att du överlever max två meter ut på gatan, eller?
    Det är väl MÖJLIGEN om du inte varit dum och faktiskt hade tillfört något som du kunde ha fått en andra chans?
    Varför skulle omvärlden ge en andra chans till någon som redan gjort bort sig och dessutom är "ung och dum"?
  • Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-06-06 00:04:26 följande:
     Vi har alltid vart nära så att slänga ut mig är inte snällt.
    Men ffår se vad jag tar vägen.

Blod är tjockare än vatten. Hon ska väl visa att hon älskar mig också
    Du måste driva med oss TS!? Man kan inte ens förstå så lite som du verkar förstå och ff andas som en levande människa!? Är du en zombie kanske?
    Du låter med andra ord som om du bara hittar på allting, eller så är det något allvarligt fel med din hjärna. 

Om du verkligen tyckte att blod var tjockare än vatten så skulle du ju inte ha legat med din syrras kille alls.. 

Då skulle du veta att man låter bli sin syrrans kille, sin mammas kille, sin kusins kille och även sin pappas kille.haha.
    Men eftersom att du verkar tycka det är helt ok att ligga med någon av din familjs partner så kan du ju inte veta vad "blod är tjockare än vatten" ens betyder.

Det beror iaf inte på din ålder att du betett dig illa! Men du fortsätter och skylla på din ålder fast det inte har med ditt vidriga beteende att göra alls..Är du verkligen 19 år? Njeeee...För mig så låter det mer som om du är 11 år..
  • Ms anybody

Du är en riktigt dålig syster och hon gör rätt i att kasta ut dig. Kanske du skulle ha tänkt på konsekvenserna innan du låg med hennes kille. Just saying..

• Anonym (g)
    Ms anybody skrev 2024-06-06 03:03:20 följande:

Du är en riktigt dålig syster och hon gör rätt i att kasta ut dig. Kanske du skulle ha tänkt på konsekvenserna innan du låg med hennes kille. Just saying..

Äh, hittepåtråd detta. Nån som vill få det att koka lite extra i grytan bara. 
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-06-05 23:21:54 följande:
    som sagt jag har gjort fel men ångrar. Borde förtjäna en andra chans.
    För att man skall förtjäna en andra chans så skall man också visa att man är beredd att stå för sina handlingar och ta konsekvenserna av sitt dåliga beteende.

Fast du vill ju inte ta konsekvenserna för vad du har gjort, det har du själv skrivit. Och när du inte vill ta konsekvenserna för din handling då förtjänar inte du en andra chans heller.

Bevisa att du förtjänar en andra chans genom att ta konsekvenserna för vd du gjort.

Ung och dum är en sak, dock så finns det gränser för vad man kan skylla ifrån sig på "ung och dum".  Man kan ju undra hur du som 19åriung inte fattar att syrrans kille är ingen man knullar med. Till och med 14åringar fattar det.

Även om du drack så är det ingen förklaring eller ursäkt. Du ansvara för hur mycket du dricker och du ansvarar också för dina egna handlingar under fyllan.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-06-06 00:26:32 följande:

Men jag har ju ingen bättre ursäkt så då får det bli så.

vadå tacka henne för att hon skickar ut mig. 

jag har tagit mitt straff 

Du skall inte komma med ursäkter heller. För det finns inga ursäkter att komma med när man sviker sin syster så grovt som du har gjort med att knulla hennes kille.

Varför sitter du och hittar på vad jag har skrivit..
    Jag har inge skrivit att du skall tacka henne för att hon skickar ut dig (vilket är förståeligt.)
    Du skall tacka henna för att du har fått bo där ett tag innan du svek henne grovt.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-06-06 00:35:43 följande:
    På vilket sätt verkar jag vara slarvig och egoistisk?
    Du valde att knulla hennes kille.
    Det är både slarvigt och egoistiskt.

Sedan så är du så otrolig egoistisk och anser att din syrra skall låta det vara och förlåta dig och grova svek.
  • Anonym (Hedda)
    EnAnonumius skrev 2024-06-06 05:52:31 följande:
    Du valde att knulla hennes kille.
    Det är både slarvigt och egoistiskt.

Sedan så är du så otrolig egoistisk och anser att din syrra skall låta det vara och förlåta dig och grova svek.
    Jag håller helt med dig, men TS verkar vara på någon annan sorts "planhalva" och inte riktigt förstå vad hon har gjort. 

Kanske hon förstår så småningom....det kan man ju hoppas iaf..;)
  • Anonym (NN)

Ni har inte fattat att det är en trolltråd?

• Anonym (Vj)
    Mia04 skrev 2024-06-04 22:30:08 följande:
    Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

Du ska självklart följa med henne kille nu ex då.
    och sen skicka massa kärleksbilder till henne på er två 
    när ni skedar i soffan, myser på stranden tex

Kör hårt håller på dig. Då jag har gjort exakt samma sak men då med tjejens syster men var över 10år sen 
    å du vi är gift nu 😉 och nu har de god kontakt med varandra 
    sveket går över

Svar på tråden Har legat med min systers kille