Mia04 skrev 2024-06-05 04:04:49 följande:
Nu vet inte jag hur gammal du är med känns som äldre generationer var mognare även som unga. Så förmodligen var du mognare än mig när du var 19 än vad jag är nu. Då är det väldigt lätt att tillrättavisa mig Vilket jag förstår att du gör nu.
Jag har verkligen inga alkoholproblem men jag är ung och unga människor dricker och kan dö kanske göra lite fel. Jag är verkligen inget as som skulle ligga med någon annans kille mera. Detta var både första och sista gången och jag ångrar det verkligen.
Om du hade vart i min sist så skulle du nog inte heller vilja förlora kontakten med dun syster. Jag älskar min syster och ska försöka göra så hon kan lita på mig igen.
Nja jag vet inte om jag var så speciellt mogen som ung faktiskt.
Jag tycker inte att ligga med någon annans kille/man som man känner har någonting med mogenhet att göra överhuvudtaget....
Det finns många i din ålder och yngre t.o.m som aldrig skulle kunna göra en sån sak.
Sen finns det vissa människor som kan göra sånt hur unga eller hur gamla dom än är.. Så igen ditt beteende har inget med din ålder att göra..
Däremot alkohol..Nej ok du behöver inte ha något större alkoholproblem för den sakens skull, men du skrev ju själv att du hoppade i säng med killen pga att du hade druckit för då slutade hjärnan funka och du lät annat styra..
Då låter det ju som om du åtm kan få problem när du väl dricker...
Ja visst kan man göra fel det har väl alla gjort, men detta var väl inte bara ett "litet fel" !? Ett litet fel skapar inte stora konsekvenser.
Jag tänkte mest på att om du ville ha tillbaka din syrras förtroende, kanske att sluta dricka i hennes närhet åtm kunde vara ett sätt..
Sen känner ju inte jag din syrra och det kanske inte spelar henne någon roll om du slutar dricka i hennes närhet eller inte, men det är väl bara att fråga om det har någon betydelse..
Jag skulle aldrig hamna i en sån situation. men rent hypotetiskt så skulle min syrra ha sagt att jag skulle få välja mellan henne och alkoholen..