• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Kirenaj68
    Mia04 skrev 2024-06-04 22:30:08 följande:
    Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

Hade du så tråkigt igår kväll att du måste logga in på FL och skriva en hittepåshistoria?
  • Kirenaj68
    Mia04 skrev 2024-06-04 23:54:04 följande:

Jag visste inte att hennes kille var en sådan gris. Absolut har jag gjort fel och skäms över det.

Men vi har samma kött & blod så hon kan inte bara 
    ?straffa? mig såhär. 

Jag är ung och dum. Men har lärt mig min läxa 

Du gör det väldigt lätt för dig genom att kalla dig ung och dum. Det finns äldre och kloka som beter sig sig likadant. Här handlar det snarare om vad du är för en typ av människa och i mina ögon är du en lika stor gris som killen.

Varför skulle inte din syster straffa dig som hon gör? Bara för att ni är syskon ger det dig inte rätten att komma undan med vad som helst. Hon var ändå hygglig som gav dig en vecka att hitta något annat boende. Antingen får du bli sams med morsan igen eller finna dig i att sova i källare ett tag framöver. Att du dessutom försöker få dig att framstå som ett offer i sammanhanget visar bara vilken typ av människa du är och jag känner ingen som helst sympati för dig.
  • Anonym (Nettan)
    Mia04 skrev 2024-06-04 23:49:24 följande:
    Ja, determinerat ju sista alternativet. Men att man slänger ut sin egen syster som man är nära, svider. Hon vet hur dåligt jag har mått över morsans tjat
    Men hur dåligt tror du att hon mår efter det du har gjort !!!!!!!!!
  • Anonym (What)

Jag tyckte det var väldigt schysst av din syster att ge dig en vecka att flytta. De flesta skulle slängt ut inom minuten.

Flytt hem till mamsen, kompisar enstaka nätter eller trappuppgångar. Ditt val.

Att ligga med syrrans kille var korkat, men det är ärligt talat MER korkat att resonera så som du gör och mena att hon inte borde slänga ut dig för att ni är systrar och står varandra nära. 

Det för mig skulle varit spiken i kistan om jag var din syster, att du liksom känner dig berättigad att stanna trots rövigt svek och inte ens kan lyssna för din systers krav utan att övertala henne. Vad i helvete ärligt.

• Anonym (Jessica)

Men haha , skull dig själv!?

• Anonym (Jessica)
    Anonym (Nettan) skrev 2024-06-05 13:50:15 följande:
    Men hur dåligt tror du att hon mår efter det du har gjort !!!!!!!!!
    Skiter väl hon i 
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (just det) skrev 2024-06-05 13:03:57 följande:
    Ja, tyvärr så är det så själv om det inte är nån direkt ursäkt.   Men ting kan hända då. Jag vet så väl, låg med min sons kompis på fyllan. Och jag kan inte skylla på att jag var ung och dum, fan vad jag skäms.
    Hahahaha men va
  • Anonym (Kim)

Ditt egenansvar i det här. Du kan inte skylla ifrån dig. Du har gjort en vidrig handling och ska stå för det. Du får bara hacka i dig konsekvenserna. Gäller även karlsloken. Förbaskade äckel båda två. Var glad att inte syrran redan nu hivat ut både dig och ditt pick och pack. Det blir flytta hem till morsan oavsett om hon tjatar eller inte. 

• Anonym (Arket)

Alltså dina svar är väldigt konstiga( menar inte att vara elak). Är ni från ett annat land kanske? Iaf har en annan kultur typ? Det som andra svarar är ganska standard. Du framstår som väldigt obrydd relaterat till vad du gjort. Mycket med tanke på att du känner att din syster gör mer fel mot dig som slänger ut dig än vad du gjort mot henne. 

Enda rådet som jag har är att aldrig och då menar jag aldrig träffa denna kille igen. Om din syster ser er ens i närheten av varandra kommer hennes tankar på vad du gjorde komma tillbaka. 

Om det var min syster hade jag spenderat alla pengar jag har och köpt henne något/allt hon nånsin velat ha. Räkna med att det inte fungerar men om du nu verkligen är seriös med att rädda relationen får man försöka iaf.

Vad är det som är så hemskt hos din mamma?

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-06-05 08:49:36 följande:
    Men jag vill inte att min syster ger mig konsekvenser för mitt handlade 
    Din vilja är helt betydelselös i sammanhanget.
    Mia04 skrev 2024-06-05 09:15:14 följande:
    Vad ska jag skylla på då? Nej, hon har sagt vilken dag jag måste vara ute sedan slänger hon ut mig. Vad ska jag då tacka henne för?
    Du ska inte skylla på något, faktiskt.. Det är bara patetiskt av dig att försöka skylla på "ung och dum".

Du skall ta konsekvenserna av din handling och så skall du tacka din syrra för att hon har låtit dig bo där.

Du har svikit din syrra mycket grovt ta ansvar för ditt beteende och ta konsekvenserna för dina handlingar.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Har legat med min systers kille