Inlägg från: Anonym (Kim) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kim)

Har legat med min systers kille

Ditt egenansvar i det här. Du kan inte skylla ifrån dig. Du har gjort en vidrig handling och ska stå för det. Du får bara hacka i dig konsekvenserna. Gäller även karlsloken. Förbaskade äckel båda två. Var glad att inte syrran redan nu hivat ut både dig och ditt pick och pack. Det blir flytta hem till morsan oavsett om hon tjatar eller inte. 

• Anonym (Kim)

Konsekvenserna SKA svida. Vad hade du trott?? Du verkar inte förstå vilket svek du utsatt din syster för. Nog jävligt att knulla en kompis pv men din SYSTERS?? Det där är ett svek som inte förtjänar någon andra chans. Du har gjort slut på dem redan. Du kan inte skylla varken på ålder eller alkohol. Möjligen intellektet. Men karljäveln har också ett ansvar och han förtjänar INTE din syster. Ni kan bli ett par istället då ni är av samma skrot och korn. 

• Anonym (Kim)
    Mia04 skrev 2024-06-06 00:04:26 följande:
     Vi har alltid vart nära så att slänga ut mig är inte snällt.
    Men ffår se vad jag tar vägen.

Blod är tjockare än vatten. Hon ska väl visa att hon älskar mig också
    Blod är inte tjockare än vatten. Hur har du behandlat din syster? Hur visade du att du älskar henne? Det är väl åt båda håll va?! Varför kräver du något av henne som du själv inte han leva upp till. 
  • Anonym (Kim)
    Mia04 skrev 2024-06-06 00:14:36 följande:
    Jag har gjort fel, killen har gjort fel och för det behöver du inte kalla oss för äckel. Vi får redan höra
    sådan skit. Glad hon har ju inte gett
    mig lång tid alls? Hon vill ju bara straffa och är elak.

Men hurra! Du börjar fatta att du gjort fel men vägrar att förstå innebörden och även förstå att det får konsekvenser. Din syster är inte elak. Det är du som är elak som sviker din syster. Straff ska du bara ha. På alla möjliga sätt. 

Har du funderat på varför ni får höra från många att ni är äckel? Det har att göra med ert beteende. Det ni gjort är vidrigt och ni är således ena riktiga äckel. Ni ska skämmas båda två. 

• Anonym (Kim)

Du ska bara ha det! Syrran har inte svikit dig. DU har svikit henne. Det enda positiva i det här är att hon blev av med grisen till Karl hon hade. Den som du totalt omdömeslöst valde att knulla. 

Syrran är inte elak eller taskig. Hon är med all rätt förbannad och besviken på dig. Hon låter dig bo hos henne och då beter du dig som ett svin och har dessutom mage att säga att hon inte ska vara elak och älska dig. Hur korkad är du? 

Att hon berättar för morsan och alla som orkar lyssna är bara rött och riktigt. Jag kan lova dig att hon njuter Inte ett dugg när hon straffar dig. Lägg av med de tankarna. 

Det var inte en minut för tidigt hon kastade ut dig. Hon var snarare långsam. Nu får du vackert krypa till morsan och be om tak över huvudet. Hon lär också ha en del att säga till dig. Du ska bara ha det. 

Det finns orsak varför folk kallar dig både det ena och andra. Det tragiska är att alla har rätt. 

• Anonym (Kim)

Man baxnar ju! Håller med Goneril. 

När TS skriver att föräldrar plockar upp efter barn oavsett ålder ramlade jag nästan av kökssoffan. 

Alltså det var definitivt grädden på moset! 

Ingen som helst reflektion över varför många är arga och förbannade på Mia. Hon har gåskostymen på sig. Allt rinner av. Inget som helst egenansvar. Klart förvrängd syn på att samma krav gäller åt båda håll. Mia ska förlåtas och syrran ska älska Henne och inte vara arg/elak. Mia ska heller inte tacka för att syrran tagit hand om henne. Mia vill inte bli kallad en massa saker (som hon i mitt tyckande) är. Hon kan däremot döma ut din mamma som tjatig, jobbig, elak osv. Mia har sagt sanningar till mamman och systern. Mia är en jäkla krokodil. Stor käft och inga öron. Pansarskal mot alla typer av konsekvenser. Moralkompassen är totalt havererad. Det är mer synd om Mia än myrstackarna i skogen. 

Huj! Vilken tjej! 

• Anonym (Kim)

Ett litet uns av insikt om vad du gjort börjar titta fram. Noll ånger och tycker att du ska ha strafflindring. Sagt det förr - du ska bara ha det! All skit. Du säger du blir lat hos morsan. Du kan ända dig på den punkten. Också. Du ska vara jävligt tacksam om du får bo hos henne. Syrran ska du låta vara för hon behöver läka efter ditt svek. 

Du är dags att man up. Sluta skylla på ålder och alkohol samt att det är skönt att knulla. Så du njöt också?? Sätt det i paritet med att du säger att syrran njuter av att straffa dig. Ta och styr upp dig nu. Se till att skaffa egen bostad och jobb. Dina handläggare och kontaktpersoner försöker säkert ordna något. Ta emot den hjälpen. Försök lära dig om vanligt hyfs och hur man beter sig. 

• Anonym (Kim)
    Mia04 skrev 2024-06-07 15:31:19 följande:

Klart jag har ånger men du litar inte på mig.
    men strafflindring kan jag få även om jag har ånger. Att man önskar en människa all skit bara för du tex tycker jag förtjänar det är omogen och taskigt. 

Jag är lat hos morsan och vet att hon till slut tröttnar på att tjata och gör sakerna själv.

Ja, klart jag njöt av stunden. själva knullet var ju skönt och kom.

Du ska inte ha någon form av strafflindring. Du har en skrämmande människosyn och en rätt omnipotent personlighet. Ostraffbar och gör aldrig något riktigt fel. Bara otur att bli påkommen. Skiter ärtor i vad du skapat. 

Glrstår inte varför alla är arga. Jag hade ju bara lite skönt. Alla överreagerar med att kasta ut dig, skäller på dig. Morsan har mage att tjsta att du ska ta upp efter dig. En jobbig jävel men hon tröttnar och gör det så du slipper. Vilken egotrippad skitunge! 

• Anonym (Kim)

Nu kommer vi upp i fakking 40 sidor. Du har inte fattat ett skit. Inte tagit till dig ett enda uns av vad folk säger till det. Trist men alla har rätt i vad de kallar dig. Du fick inte ens bo hos morsan utan nån jädra kusin som förbarmade sig. Nä visst nä. Morsan är en tjatig kärring och har skällt på dig efter att syrran skvallrade om ditt lilla tilltag. Det som inte var så farligt, det som borde förlåtas på en gång, straffet som varit mer än tillräckligt. Taskmört till syrra som slängde ut dig. Bara ung, dum, full och kåt. Ingen biggi. Gaah! Dum i hela huvudet. 

• Anonym (Kim)

Du har inte lärt dig ett dugg. Inte kommit till insikt heller. Största offerkoftan på. Alla är elaka mot dig. Fu har ju inte gjort nått fel. Kanske bara lite men du var ju ung, full och dum. Du lägger allt ansvar utanför dig själv. Du har erkänt att du är bortskämd. Inte så lite heller. Du skulle må gott av att åka på bootcamp. Piska i dig lite vett och sans. Att du får en fot i röven av syrran är inte mer än rätt. Du ska bara ha det. Å all annan skit som drabbar dig. Tills du fattar och tar ansvar. Det ska kännas för du förstår inte vad dom sägs till dig. Det bara studsar. Så jävla tragiskt. För dem runt dig. 

Troligen sitter du där som ett riktigt wt med allt som hör till om 20 år. Har inte utvecklats eller kommit någonvart. Allt tyder på att du har en framtid som loser. 

• Anonym (Kim)

Det går inte att förklara för någon som inte begriper. Det bara studsar på dig. Nej jag är inte schysst mot sådana människor som är och gör som du. Vadå misshandel? Har full förståelse för att din syster satt en fot i röven på dig. Säkert totalt frustrerad över att du inte tar in något eller fattar något. Misshandel är en lite högre nivå. Så lägg av och köra offergrejen. 

• Anonym (Kim)

Du lägger allt ansvar utanför dig själv. Vill inte inse vad du gjort. Du vill bygga relation med din syster och är upprörd för att hon dissar dig en månad. Du ylar om inget fett på rumpan. Vad är det för jävla argument? Du skulle bara ha den där sparken. En riktig jävla trynstöt skulle du haft när det uppdagades. Nej jag är inte ett dugg gör våld men det är det enda språket du förstår. Du pratar om att ha en vuxen dialog. Jag baxnar. Finns inget vuxet över dig. Ingen mognad. Inte utvecklingsmässigt. Din ålder är det enda vuxna. Boot camp ett halvår skulle passa dig bra. Där går du veta hut. Ta ansvar. Men enklaste vägen är att bli ett bidragstagsnde wt med fillers och lösögonfransar. Det har du väl redan. Kanske tigga ihop lite pengar för ett Brazilian but lift så ditt arsle klarar en systerlig uppfostran. 

• Anonym (Kim)
    Mia04 skrev 2024-07-05 15:25:25 följande:

Ja, men innerst inne tror jag att hon vill prata med mig ordentligt.  Men jag har ju typ inget fett på rumpan och då gör det extra ont att få spark där. Men det verkar inte du förstå då du verkar ha fett på rumpan och då antar jag att det inte känns speciellt mycket. misshandel är aldrig ok så att önska någon blir misshandlad visar bara hur äcklig en person är. Du låter som en riktig gammal gubbe med ditt jävla hut hi och dig hela tiden. 

Eh, systerlig uppfostran. Hon har inte med min rumpanocjbgöra ska fan inte slå mig heller 

Åter igen fokus på allt annat än dig och dina tillkortakommanden. Skiter högaktningsfullt i ditt arsle. Sluta att pipa om misshandel. Det är det inte. Prova och anmäl får du se. Din syster vill inte ha något med dig att göra. Ever. En spark i röven har du mer än väl förtjänat. Men du wajnar om att det gör ont. Patetiskt. Du behöver veta hut. En bortskämd snorunge. 

Om din syster inte har med din rumpa att göra så undrar man vad din rumpa hade med hennes killes kuk att göra?

Du kan fortsätta att tro att jag är en gammal gubbe.  

• Anonym (Kim)

Gör en anmälan på syrran. Se om hon blir åtalad och dömd för ringa misshandel eftersom du säger att det smärtade. Hade varit lika om hon knuffat dig eller örfilat. Våld är fel men du skulle bara ha det. 

Se till att du klarar att flippa burgare på Donken eller liknande innan Du kommer in på läkarlinjen  Full pott i betyg samt gärna 2.0 på högskoleprovet. Nä just ja. Du skulle ju fuska på CVt. Då kan du frisera betygen också. 

Det hör inte till saken vad jag har för kön eller min ålder. Återigen fokusförlyttning och uselt försök till härskarteknik. Tyder på att du trots allt känner dig lite pressad. 

• Anonym (Kim)

Återigen fokusförflyttning. Jag feg? Inte på en fläck. Du vill ge mig en omgång. Du är sååå välkommen. Blir en rolig fight. 

Klart du inte tänkte på konsekvenserna när du valde att knullas. Verkar som om du sällan tänker. Definitivt ingen konsekvensanalys. Någon gång. Ever. 

Tycker att Anonym har en bra plan. 
    EnAnomumius har också rätt. Dum i hela huvve. På riktigt. 

• Anonym (Kim)

Smartass. Vem har sagt att du ska tänka på syrran när du knullar. Det var INNAN du omdömeslöst särade. 

Du vill ge på mig?! Du är så välkommen. Var jag bor? Nej vi tar det på min hobbylokal. Spenderar rätt mycket tid där. En fight club i en storstad. Ska bli ett sant nöje. Ska ordna en kudde till din beniga röv. Pinkar gör jag på damernas. 

• Anonym (Kim)
    Mia04 skrev 2024-07-06 19:08:03 följande:
    Eh, man tänker inte på syrran vid ett förspel och Innan dess blev det som det blev.

ja, du verkar behöva det!  Ok, fegis vart är det någonstans? Men lilla du, tror du kan skrämma mig med din hobbylokal? Du behöver ju inte ordna en kudde åt mig, det var ju jag som skulle ge och du bara ska ta emot. Ok, då är du en kvinna om du inte är helt sjuk i huvudet. Vad är det för ålder på denna kaxiga?
    Klaffen! Du har inte ens chans. Jag blåser omkull dig. Vi kan ta det ute på parkeringen också. Där är jag helt fri att göra vad jag vill. Japp jag är skitfeg. Tro det om du vill. Glöm inte vad du är. Aldrig någonsin. 
  • Anonym (Kim)

Ja du!! Du får försöka spöa mig så mycket du vill. Jag är ju en fegis. 

Fortfarande. Eller rättare sagt hela tiden skjuter du bort ditt eget ansvar. Skyller på alla andra. Hittar på och förvränger saker som folk säger till dig. Anfall har varit ditt bästa förvar. Förutom att du är ung, full och dum. Har kommit fram till att även du kan begå ett misstag. Men det var ju pga att du är, just, ung, full och dum. 

Jag säger då det. Sätter en 5a på att situationen är exakt likadan om 5-10 år. Jag lyfter på hatten och går vidare. 

Svar på tråden Har legat med min systers kille