Inlägg från: Anonym (Jessica) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jessica)

Har legat med min systers kille

Men haha , skull dig själv!?

• Anonym (Jessica)
    Anonym (Nettan) skrev 2024-06-05 13:50:15 följande:
    Men hur dåligt tror du att hon mår efter det du har gjort !!!!!!!!!
    Skiter väl hon i 
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (just det) skrev 2024-06-05 13:03:57 följande:
    Ja, tyvärr så är det så själv om det inte är nån direkt ursäkt.   Men ting kan hända då. Jag vet så väl, låg med min sons kompis på fyllan. Och jag kan inte skylla på att jag var ung och dum, fan vad jag skäms.
    Hahahaha men va
  • Anonym (Jessica)
    Mia04 skrev 2024-06-04 23:16:49 följande:
    Jag är inte stolt över vad jag har gjort. Men vi är syskon och man slänger inte vara ut någon sådär
    Mia04 skrev 2024-06-04 23:30:54 följande:
    Vad gör det dig rätten att vara elak och kalla mig för avskyvärd? varför blir du glad? Jag var inte ensam i detta och kan inte hjälpa att hennes kille beter sig som ett svin.

Jag är inte stolt över vad jag har gjort men jag är väl ung & dum.

Haha syskon spelar väl då ingen roll? Men för den delen, nej precis!!! är man syskon ligger man inte med honom! 

Hennes kille är ett svin? Ja men du med! 

• Anonym (Jessica)
    Mia04 skrev 2024-06-04 23:49:24 följande:
    Ja, determinerat ju sista alternativet. Men att man slänger ut sin egen syster som man är nära, svider. Hon vet hur dåligt jag har mått över morsans tjat
    Om man är syskon och är såååå nära så ligger man inte med honom! Klart hon slänger ut dig då, hon trodde ni var nära!
  • Anonym (Jessica)
    Mia04 skrev 2024-06-06 19:42:05 följande:

Det svider rejält då hon svek och kastade ut mig redan idag. blev förbannad då syrran har berättat för morsan vad som har hänt och då sa jag vad jag tyckte 

Könns som syrran njuter att straffa mig. 

nej jag vill inte vara ihop med en gris

Hon svek inte, det gjorde du
  • Anonym (Jessica)
    Mia04 skrev 2024-06-06 20:09:12 följande:
    Jag gjorde ett rejält övertramp och ångrar det. Du får gärna tycka att jag är omogen men hoppa inte på mig
    Äh du tycker ju inte ens att du gjort något fel. Det är ju bara Hon som är dum låter det som enligt dig
  • Anonym (Jessica)
    Mia04 skrev 2024-07-04 21:14:19 följande:
    Jag är ingen alkis, jag är ung, så festa och leva lite ?buslivet? tillhör. Med det sagt så beter jag mig inte som om jag vore ett äckel.

Men du har rätt, jag är lat när det gäller plugg och jobb och mina föräldrar ger mig pengar så fort jag ber om det. Som sagt jag är ung och ärligt det är kul att festa så ut och slarva på kvällar/nätter är viktigt ja som sagt lit busliv just nu men naturligt pga ålder
    Nej det hör inte till att busa lite genom att ligga med systerns kille. Du har ingen gränser och verkar inte fatta rätt och fel
  • Anonym (Jessica)

Jag var busig när jag var 22, jag låg med körskolläraren. 

Busig är inte dum och taskig 

• Anonym (Jessica)
    Mia04 skrev 2024-07-04 21:14:19 följande:
    Jag är ingen alkis, jag är ung, så festa och leva lite ?buslivet? tillhör. Med det sagt så beter jag mig inte som om jag vore ett äckel.

Men du har rätt, jag är lat när det gäller plugg och jobb och mina föräldrar ger mig pengar så fort jag ber om det. Som sagt jag är ung och ärligt det är kul att festa så ut och slarva på kvällar/nätter är viktigt ja som sagt lit busliv just nu men naturligt pga ålder
    Jag fick också pengar så fort jag sa något, hade inga egna. Men det kallas bara bortskämd 
Svar på tråden Har legat med min systers kille