• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Mia04
    Anonym skrev 2024-06-06 00:37:59 följande:
    Har du? Vad var det för straff som du tog då?
    Hon kastade ut mig i förväg 
  • Anonym (Kim)

Du ska bara ha det! Syrran har inte svikit dig. DU har svikit henne. Det enda positiva i det här är att hon blev av med grisen till Karl hon hade. Den som du totalt omdömeslöst valde att knulla. 

Syrran är inte elak eller taskig. Hon är med all rätt förbannad och besviken på dig. Hon låter dig bo hos henne och då beter du dig som ett svin och har dessutom mage att säga att hon inte ska vara elak och älska dig. Hur korkad är du? 

Att hon berättar för morsan och alla som orkar lyssna är bara rött och riktigt. Jag kan lova dig att hon njuter Inte ett dugg när hon straffar dig. Lägg av med de tankarna. 

Det var inte en minut för tidigt hon kastade ut dig. Hon var snarare långsam. Nu får du vackert krypa till morsan och be om tak över huvudet. Hon lär också ha en del att säga till dig. Du ska bara ha det. 

Det finns orsak varför folk kallar dig både det ena och andra. Det tragiska är att alla har rätt. 

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-06-06 19:42:05 följande:

Det svider rejält då hon svek och kastade ut mig redan idag. blev förbannad då syrran har berättat för morsan vad som har hänt och då sa jag vad jag tyckte 

Könns som syrran njuter att straffa mig. 

nej jag vill inte vara ihop med en gris

Lägg ned. Din syrra har inte svikit dig. Det är bara löjligt och otroligt barnsligt av dig att säga att din syster har svikit dig, bara för att du blev utsparkad idag.

Det finns bara en person som har svikit och det är DU. Du du Du DU och ingen annan än bara du,  som är den enda svikaren mellan dig och din syster

Du har skrivit att du är 19år.. Kanske dags att växa upp mentalt, så att du blir motsvarande 19år i hjärnan också...

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Jessica)
    Mia04 skrev 2024-06-06 19:42:05 följande:

Det svider rejält då hon svek och kastade ut mig redan idag. blev förbannad då syrran har berättat för morsan vad som har hänt och då sa jag vad jag tyckte 

Könns som syrran njuter att straffa mig. 

nej jag vill inte vara ihop med en gris

Hon svek inte, det gjorde du
  • Anonym (Jessica)
    Mia04 skrev 2024-06-06 20:09:12 följande:
    Jag gjorde ett rejält övertramp och ångrar det. Du får gärna tycka att jag är omogen men hoppa inte på mig
    Äh du tycker ju inte ens att du gjort något fel. Det är ju bara Hon som är dum låter det som enligt dig
  • Goneril

Kan inte hjälpas, nu börjar jag tycka lite synd om TS trots allt. Det hon gjorde var moraliskt förkastligt, men karlsloken ska ha sin beskärda del av klandret, kyrkstocken på söndag får vi hoppas, den bestraffningsmetoden borde återinföras.                                                                                                                                     TS står på tröskeln till vuxenvärlden och har redan bränt alla sina broar, alla är arga på henne, både systern och morsan. En funktionsnedsättning lider hon också av som tar sig uttryck i bristande impulskontroll och avsaknad av konsekvenstänkande. Jag har frågat om hon har godkända gymnasiebetyg men hon har inte svarat, förmodligen är det inte så.                                                                                                                                                  Hur ska det nu gå, ska hon sova i nån källare, hur ska hon försörja sig, hur ska hon klara sina studier med denna bannlysning hängande över sig? Julafton i isolering? Nu får vi hoppas att hon inte blev med barn, det vore droppen ...

• EnAnonumius
    Goneril skrev 2024-06-06 21:11:29 följande:

Kan inte hjälpas, nu börjar jag tycka lite synd om TS trots allt. Det hon gjorde var moraliskt förkastligt, men karlsloken ska ha sin beskärda del av klandret, kyrkstocken på söndag får vi hoppas, den bestraffningsmetoden borde återinföras.                                                                                                                                     TS står på tröskeln till vuxenvärlden och har redan bränt alla sina broar, alla är arga på henne, både systern och morsan. En funktionsnedsättning lider hon också av som tar sig uttryck i bristande impulskontroll och avsaknad av konsekvenstänkande. Jag har frågat om hon har godkända gymnasiebetyg men hon har inte svarat, förmodligen är det inte så.                                                                                                                                                  Hur ska det nu gå, ska hon sova i nån källare, hur ska hon försörja sig, hur ska hon klara sina studier med denna bannlysning hängande över sig? Julafton i isolering? Nu får vi hoppas att hon inte blev med barn, det vore droppen ...

"En funktionsnedsättning lider hon också av som tar sig uttryck i bristande impulskontroll och avsaknad av konsekvenstänkande."

Jag har läst alla TS svar i tråden och TS har inte skrivit om huruvida hon har en funktionsnedsättning eller inte.

Så varför sitter du och hävdar så tvärsäkert att TS har en funktionsnedsättning?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Mia04
    Anonym skrev 2024-06-06 00:43:30 följande:
    Extremt konstigt svar.
    Du hade ju din chans men valde som sagt mellan en handling och dess konsekvens, eller att låta bli. Du ansåg att handlingen var värd det, och ska ta konsekvenserna: att du åker ut. Det var ditt VAL.

Nu försöker du få ett andra val för att du var DUM?!?! Det är väl för fan den sämsta tänkbara anledningen? Om du är "ung och dum" och inte tillför något så är väl det bästa för alla att du överlever max två meter ut på gatan, eller?
    Det är väl MÖJLIGEN om du inte varit dum och faktiskt hade tillfört något som du kunde ha fått en andra chans?
    Varför skulle omvärlden ge en andra chans till någon som redan gjort bort sig och dessutom är "ung och dum"?
    Nej, jag ångrar vad jag har gjort
  • Mia04
    Anonym (Hedda) skrev 2024-06-06 00:55:59 följande:
    Du måste driva med oss TS!? Man kan inte ens förstå så lite som du verkar förstå och ff andas som en levande människa!? Är du en zombie kanske?
    Du låter med andra ord som om du bara hittar på allting, eller så är det något allvarligt fel med din hjärna. 

Om du verkligen tyckte att blod var tjockare än vatten så skulle du ju inte ha legat med din syrras kille alls.. 

Då skulle du veta att man låter bli sin syrrans kille, sin mammas kille, sin kusins kille och även sin pappas kille.haha.
    Men eftersom att du verkar tycka det är helt ok att ligga med någon av din familjs partner så kan du ju inte veta vad "blod är tjockare än vatten" ens betyder.

Det beror iaf inte på din ålder att du betett dig illa! Men du fortsätter och skylla på din ålder fast det inte har med ditt vidriga beteende att göra alls..Är du verkligen 19 år? Njeeee...För mig så låter det mer som om du är 11 år..
    Jag ångrar vad jag har gjort och har fått mitt straff. Blod är tjockare ön vatten men jag gjorde ett misstag. Jag är 19 så påstå gansna omg kommentar av dig
  • Mia04
    Ms anybody skrev 2024-06-06 03:03:20 följande:

Du är en riktigt dålig syster och hon gör rätt i att kasta ut dig. Kanske du skulle ha tänkt på konsekvenserna innan du låg med hennes kille. Just saying..

Tack, ska du trycka ner mig mer?
Svar på tråden Har legat med min systers kille