• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • molly50

Jag tycker att jag känner igen det här sedan tidigare.
    Det är samma ämne,men det enda som skiljer är vem TS har legat med.
    Så det känns  lite som en trolltråd.

• Mia04
    Tixer skrev 2024-06-14 10:20:20 följande:
    Se nu erkänner du till och med till synd om dig själv men det är det fan inte lägg ner. Du är sjuk Stäng in dig göm dig och kom fram när du inser vilket j********* du är och verkligen kan be om ursäkt
    Måste du lägga märke till allt jag jag skriver. Men du är en riktig fegis förnekar inte tolka vad det ord du skriver att jag är. Nej, ska inte be om ursäkt
    Tixter
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-06-14 12:43:41 följande:
    I denna situationen är jag kanske någon mittemellan. men det säger jag för att det ska låta bättre 
    Ja, det låter ju lite bättre än att du är en ungjävel. Men du håller alltså med om att det egentligen är det du är?
  • Anonym (Hedda)
    19mark82 skrev 2024-06-14 11:31:31 följande:
    Det är det viktigaste, skål på det Skål
    Sen är det alltid någon,-karl eller som den ovan som blir överlycklig över såna här trådar..Som dom verkar se som runktrådar..
    Speciellt om du TS skriver om hur sexet var i detalj.

Om du inte vill locka till dig äckel killar så kanske du ska undvika att säga/skriva i detalj om var, hur, när o varför du låg med en kille.

Just saying.. Akta dig för vilka karlar du släpper in i ditt liv..jag menar inte bara att du ska akta dig för vilka killar du släpper in mellan benen, utan vilka du umgås/pratar/skriver med också..Du verkar vara väldigt lätt för killar att få omkull så jag skulle ju akta mig om jag hade varit så lättlurad..
  • Anonym (Han)
    Mia04 skrev 2024-06-04 22:30:08 följande:
    Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

Om du har fin rumpa och är bra på att suga kuk, kan du bo hos mig.
  • Mia04
    Anonym (Han) skrev 2024-06-14 21:27:05 följande:
    Om du har fin rumpa och är bra på att suga kuk, kan du bo hos mig.
    Det ska du skita i äckel.
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Hedda) skrev 2024-06-14 21:21:08 följande:
    Sen är det alltid någon,-karl eller som den ovan som blir överlycklig över såna här trådar..Som dom verkar se som runktrådar..
    Speciellt om du TS skriver om hur sexet var i detalj.

Om du inte vill locka till dig äckel killar så kanske du ska undvika att säga/skriva i detalj om var, hur, när o varför du låg med en kille.

Just saying.. Akta dig för vilka karlar du släpper in i ditt liv..jag menar inte bara att du ska akta dig för vilka killar du släpper in mellan benen, utan vilka du umgås/pratar/skriver med också..Du verkar vara väldigt lätt för killar att få omkull så jag skulle ju akta mig om jag hade varit så lättlurad..
    Då verkar dom inte ha någon irl. Men ja det var dumt att svara på sådana frågor då du förmodligen har rätt.
    Tixter
  • Anonym ((T))

Hur har det gått? Har du flyttat ut än Eller har din syster förlåtit dig?

• Mia04
    Anonym ((T)) skrev 2024-06-15 05:47:39 följande:

hej fegis,

Jag har fått flytta tyvärr
  • Mia04
    Anonym ((T)) skrev 2024-06-15 05:47:39 följande:

Nej jag har tyvärr fått flytta
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille