• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-05 13:53:10 följande:
    Så om din syster hade legat med din kille så skulle du vilja bygga upp relationen igen?
    Tror du på det själv?
    Vi är syskon
    Tixter
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-05 14:01:48 följande:
    Vi är syskon
    Frågan var INTE om ni var systrar eller inte..

Frågan var om du trodde på det själv.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (V)

Det är dumt när det blir så. Man kan tro att det blir en större reva i relationen när en sån sak händer. Det är svårt att någonsin hitta tillbaka till varandra efter att en sådan sak har hänt, som man för den delen inte skulle vilja.

• Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-05 14:29:39 följande:
    Frågan var INTE om ni var systrar eller inte..

Frågan var om du trodde på det själv.
    Så småningom då vi är syskon
    Tixter
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-05 12:56:49 följande:
    Jag vet att det största ansvaret är upp till mig. Men det är inte lätt att skapa någon och prata med någon som i stort sätt säger att man är ett äckel/kräk i typ varje mening i en månads tid. Hon får som sagt tycka det men hon behöver inte säga det till mig varje gång. Det är bara ett omg beteende från henne Och det rinner över till slut på mig också.

Ja, fick en bokstavligen en rejäl spark där där bak. Jag har typ inget fett på rumpan så fick en enorm värk så höll i och folk förstår hur ont det gör som typ inte ha något fett på rumpan. 
    Du skall inte säga omoget beteende om andra, när du har visat stora prov på omogenhet själv.
    Och du uppvisar stort prov på omogenhet i denna tråden med, en omogenhet som ligger långt under en person som påstår att denne är 19år.

En spark där bak räknas knappast ens som "ringa(mycket lätt) misshandel" i lagens mening.
    Ja du fick en spark där bak. Hade det varit min syrra som hade svikit mig på det grova sättet du svek din syrra, så kan jag tala om för dig att jag hade klappat till henne med baksidan av handen rätt i ansiktet.

Ni är syskon, men du väljer ändå att lägga över ditt ansvar på henne och ställer helt oresonligt orimliga krav på henne.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Xenia
    Mia04 skrev 2024-07-04 21:14:19 följande:
    Jag är ingen alkis, jag är ung, så festa och leva lite ?buslivet? tillhör. Med det sagt så beter jag mig inte som om jag vore ett äckel.

Men du har rätt, jag är lat när det gäller plugg och jobb och mina föräldrar ger mig pengar så fort jag ber om det. Som sagt jag är ung och ärligt det är kul att festa så ut och slarva på kvällar/nätter är viktigt ja som sagt lit busliv just nu men naturligt pga ålder
    Det är delvis dina föräldrars fel att du saknar självdisciplin. De ger dig allt vad du pekar på och kräver ingenting. 

Min dotter hade mycket mera driv och stolthet än du. En enda lat sommar efter gymnasiet men med klara framtidsplaner. Vid 19 års ålder pluggade hon. Hon har aldrig latat sig utan antingen pluggat eller jobbat. Och hon super sig inte full. Hon kan ha kul och vara hämningslös utan alkohol. Så hämningslös som du är hon förstås inte.

Hur länge tycker du att det är "naturligt" att leva "busliv" utan att varken studera eller arbeta? Ärligt talat tycker jag det låter som WT-beteende.
  • Anonym (Kim)

Du lägger allt ansvar utanför dig själv. Vill inte inse vad du gjort. Du vill bygga relation med din syster och är upprörd för att hon dissar dig en månad. Du ylar om inget fett på rumpan. Vad är det för jävla argument? Du skulle bara ha den där sparken. En riktig jävla trynstöt skulle du haft när det uppdagades. Nej jag är inte ett dugg gör våld men det är det enda språket du förstår. Du pratar om att ha en vuxen dialog. Jag baxnar. Finns inget vuxet över dig. Ingen mognad. Inte utvecklingsmässigt. Din ålder är det enda vuxna. Boot camp ett halvår skulle passa dig bra. Där går du veta hut. Ta ansvar. Men enklaste vägen är att bli ett bidragstagsnde wt med fillers och lösögonfransar. Det har du väl redan. Kanske tigga ihop lite pengar för ett Brazilian but lift så ditt arsle klarar en systerlig uppfostran. 

• Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-05 14:39:10 följande:
    Du skall inte säga omoget beteende om andra, när du har visat stora prov på omogenhet själv.
    Och du uppvisar stort prov på omogenhet i denna tråden med, en omogenhet som ligger långt under en person som påstår att denne är 19år.

En spark där bak räknas knappast ens som "ringa(mycket lätt) misshandel" i lagens mening.
    Ja du fick en spark där bak. Hade det varit min syrra som hade svikit mig på det grova sättet du svek din syrra, så kan jag tala om för dig att jag hade klappat till henne med baksidan av handen rätt i ansiktet.

Ni är syskon, men du väljer ändå att lägga över ditt ansvar på henne och ställer helt oresonligt orimliga krav på henne.

Jag har förstått att ni tycker att jag typ beter mig som en barnrumpa. Men bara för det kan väl även tycka att någon beter sig omoget? 

Eh, det räknas som misshandel, om ett barn får ett slag på rumpan så räknas det som misshandel. Du verkar inte tro att att spark där bak gör speciellt ont. Om du hade vart med om det så skulle du nog inte säga något. Så du skulle slå din syrra? Det visar att du är riktigt feg

Tixter
  • Xenia
    Mia04 skrev 2024-07-04 20:53:03 följande:
    Men jag har ju fått ta emot mer en vad jag ska egentligen. Syrran slängde ut mig, berättade sedan för en kille som jag dejtade vad jag hade gjort så han ville inte fortsätta. Hon har dessutom kickat mig i rumpan efter ett rejält bråk vilket var jävligt omoget av henne men även elakt då hon medvetet vill skada mig.

Jag är inte stolt över vad jag har gjort men jag kan inte hjälpa att hon var tillsammans med ett äckel. Det var ju tur att dom inte hade barn ihop. 

Eh, hon har straffat mig mer eller mindre varje dag sedan dess och dessutom slagit mig. Jag är smal så när någon kickar där bak så är det igen härlig känsla utan det blir en rejäl värk. 

Jag gjorde som sagt ett misstag men hon kan inte behandla mig hur som helst heller
    Din syster gör förstås fel om hon slår och sparkar dig. (Ännu ett WT-beteende, must run in the family.)

Men hon är tydligen fortfarande för upprörd. Ni bör helt enkelt inte träffas förrän hon lugnat sig (glömmer gör hon säkert aldrig). Du behöver inse hur illa du betett dig och ånga dig på allvar, hon behöver komma över det.
  • Mia04
    Xenia skrev 2024-07-05 14:46:03 följande:
    Det är delvis dina föräldrars fel att du saknar självdisciplin. De ger dig allt vad du pekar på och kräver ingenting. 

Min dotter hade mycket mera driv och stolthet än du. En enda lat sommar efter gymnasiet men med klara framtidsplaner. Vid 19 års ålder pluggade hon. Hon har aldrig latat sig utan antingen pluggat eller jobbat. Och hon super sig inte full. Hon kan ha kul och vara hämningslös utan alkohol. Så hämningslös som du är hon förstås inte.

Hur länge tycker du att det är "naturligt" att leva "busliv" utan att varken studera eller arbeta? Ärligt talat tycker jag det låter som WT-beteende.

Ja, det är väl deras fel så jag kan inte hjälpa det.

Ja vad vill du ha sagt mera en att försöka trycka ner mig? Du får det att folk ska tror jag är en slarver och en latmask. Vad tjänar du på det? 

Men vad bra att din dotter är så oskyldigt och ordentlig flicka. 

Ja, ?busliv? kan man leva med typ till 21-22 år så ett litet tag till.

Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille