• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-05 20:19:48 följande:
    Ni anser att jag förtjänar det trots det påstår ni att ni är emot våld? Det går inte ihop?
    En spark i häcken, som skedde i affection från din syrra, kallar ju jag knappast för "våld".
    Jag tror knappast att någon person som är emot våld skulle kalla det för våld, EN spark i häcken, när någon blir så djupt sårad som din syster blev av dig och hennes EX... 

Som jag skrev förut, de flesta människor klarar av att hålla två tankar i huvudet.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Mia04
    Anonym (Kim) skrev 2024-07-05 21:25:39 följande:

Gör en anmälan på syrran. Se om hon blir åtalad och dömd för ringa misshandel eftersom du säger att det smärtade. Hade varit lika om hon knuffat dig eller örfilat. Våld är fel men du skulle bara ha det. 

Se till att du klarar att flippa burgare på Donken eller liknande innan Du kommer in på läkarlinjen  Full pott i betyg samt gärna 2.0 på högskoleprovet. Nä just ja. Du skulle ju fuska på CVt. Då kan du frisera betygen också. 

Det hör inte till saken vad jag har för kön eller min ålder. Återigen fokusförlyttning och uselt försök till härskarteknik. Tyder på att du trots allt känner dig lite pressad. 

Nej, jag kimmee inte straffa syrran. Men du kanaka ska ha en omgång
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Kim) skrev 2024-07-05 21:25:39 följande:

Gör en anmälan på syrran. Se om hon blir åtalad och dömd för ringa misshandel eftersom du säger att det smärtade. Hade varit lika om hon knuffat dig eller örfilat. Våld är fel men du skulle bara ha det. 

Se till att du klarar att flippa burgare på Donken eller liknande innan Du kommer in på läkarlinjen  Full pott i betyg samt gärna 2.0 på högskoleprovet. Nä just ja. Du skulle ju fuska på CVt. Då kan du frisera betygen också. 

Det hör inte till saken vad jag har för kön eller min ålder. Återigen fokusförlyttning och uselt försök till härskarteknik. Tyder på att du trots allt känner dig lite pressad. 

Du är en fegis som inte ens vill säga ditt kön
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-05 22:42:03 följande:
    En spark i häcken, som skedde i affection från din syrra, kallar ju jag knappast för "våld".
    Jag tror knappast att någon person som är emot våld skulle kalla det för våld, EN spark i häcken, när någon blir så djupt sårad som din syster blev av dig och hennes EX... 

Som jag skrev förut, de flesta människor klarar av att hålla två tankar i huvudet.
    Nehe, vad kallar du det då? 
    Tixter
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-05 16:23:11 följande:
    Eh, på vilket sätt har jag valt att syrran ska sparka mig där bak menar du?
    Jag sa ju till dig att du inte fattar. Uppenbarligen håller du med om att du inte fattar eftersom du frågar, men är det lönt när du ändå inte fattar förklaringen?

Jag tycker att du får alldeles för lite skit. Personligen hade jag självklart bundit ihop dig till ett avklätt paket som jag lämnat att självdö i skogen, vilket jag hade tyckt var något för lindrigt egentligen. Även det hade du ju valt själv.

Om din syster så dränker dig, så är det du som valt det. Du visste att du stod inför valet att vad som helst kan hända i relationen med din syster, eller att bara gå hem. Du valde det första.
    Frivilligt. Aktivt.
    Men det fattar inte du.
    Ta då nu emot det som du valde.
  • Mia04
    Anonym skrev 2024-07-06 01:07:32 följande:
    Jag sa ju till dig att du inte fattar. Uppenbarligen håller du med om att du inte fattar eftersom du frågar, men är det lönt när du ändå inte fattar förklaringen?

Jag tycker att du får alldeles för lite skit. Personligen hade jag självklart bundit ihop dig till ett avklätt paket som jag lämnat att självdö i skogen, vilket jag hade tyckt var något för lindrigt egentligen. Även det hade du ju valt själv.

Om din syster så dränker dig, så är det du som valt det. Du visste att du stod inför valet att vad som helst kan hända i relationen med din syster, eller att bara gå hem. Du valde det första.
    Frivilligt. Aktivt.
    Men det fattar inte du.
    Ta då nu emot det som du valde.

Eh, det du skulle vilja göra är typ dråp. 

när jag knullade med hennes kille så tänkte jag ju inte direkt att, hmm vilket straff kommer hon ge mig eller annan skit. Det var inte att jag funderade att om jag knullar och bli påkommen är det värt de? Som sagt jag tänkte inte alls och gjorde så inget val

Tixter
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-06 04:43:35 följande:
     Som sagt jag tänkte inte alls och gjorde så inget val
    Är du dum i huvudet på riktigt?
    Ja det är en adekvat fråga till dig.

Den enda som köper ditt skitsnack om "att jag tänkte inte alls, och gjorde så inget val" är bara du själv.

När du vresade upp din fitta för att få din syrras kille kuk instoppad i den,  så var valet redan gjort från dig där och då.

Du hade valet att stoppa redan innan och säga nej, men det gjorde du inte du valde att låta honom knulla dig. Det var tydligen viktigare att få kuk och bedra din syrra samtidigt.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Kim)

Återigen fokusförflyttning. Jag feg? Inte på en fläck. Du vill ge mig en omgång. Du är sååå välkommen. Blir en rolig fight. 

Klart du inte tänkte på konsekvenserna när du valde att knullas. Verkar som om du sällan tänker. Definitivt ingen konsekvensanalys. Någon gång. Ever. 

Tycker att Anonym har en bra plan. 
    EnAnomumius har också rätt. Dum i hela huvve. På riktigt. 

• Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-06 06:26:22 följande:
    Är du dum i huvudet på riktigt?
    Ja det är en adekvat fråga till dig.

Den enda som köper ditt skitsnack om "att jag tänkte inte alls, och gjorde så inget val" är bara du själv.

När du vresade upp din fitta för att få din syrras kille kuk instoppad i den,  så var valet redan gjort från dig där och då.

Du hade valet att stoppa redan innan och säga nej, men det gjorde du inte du valde att låta honom knulla dig. Det var tydligen viktigare att få kuk och bedra din syrra samtidigt.

Nej, jag är inte dum i huvudet.

Som sagt jag tänkte inte alls på min syrra när jag blev knullad av honom utan då tänkte jag bara på själva knullandet. Skulle kännas jävligt snuskigt om jag dessutom skulle tänka på syrran där och då. 

Som sagt detta var inte planerat och tyvärr kom hon på oss, hade hon inte gjort det så skulle hon inte ta skada av det.
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Kim) skrev 2024-07-06 09:01:33 följande:

Återigen fokusförflyttning. Jag feg? Inte på en fläck. Du vill ge mig en omgång. Du är sååå välkommen. Blir en rolig fight. 

Klart du inte tänkte på konsekvenserna när du valde att knullas. Verkar som om du sällan tänker. Definitivt ingen konsekvensanalys. Någon gång. Ever. 

Tycker att Anonym har en bra plan. 
    EnAnomumius har också rätt. Dum i hela huvve. På riktigt. 

Eftersom du inte kan tala om hur gammal du ätning vilket kön du är så är du den största fegis som jag vet om iallafall. Rolig fight? Det är enbart jag som ska ge så vart bor du?

Eh, när jag blev knullad så tänkte jag inte för stunden på min syster. det där skulle kännas riktigt snuskigt att göra. Men klart sjuka människor finns det ju. 
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille