• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Mia04
    Anonym (Kim) skrev 2024-07-05 14:51:15 följande:

Du lägger allt ansvar utanför dig själv. Vill inte inse vad du gjort. Du vill bygga relation med din syster och är upprörd för att hon dissar dig en månad. Du ylar om inget fett på rumpan. Vad är det för jävla argument? Du skulle bara ha den där sparken. En riktig jävla trynstöt skulle du haft när det uppdagades. Nej jag är inte ett dugg gör våld men det är det enda språket du förstår. Du pratar om att ha en vuxen dialog. Jag baxnar. Finns inget vuxet över dig. Ingen mognad. Inte utvecklingsmässigt. Din ålder är det enda vuxna. Boot camp ett halvår skulle passa dig bra. Där går du veta hut. Ta ansvar. Men enklaste vägen är att bli ett bidragstagsnde wt med fillers och lösögonfransar. Det har du väl redan. Kanske tigga ihop lite pengar för ett Brazilian but lift så ditt arsle klarar en systerlig uppfostran. 

Ja, men innerst inne tror jag att hon vill prata med mig ordentligt.  Men jag har ju typ inget fett på rumpan och då gör det extra ont att få spark där. Men det verkar inte du förstå då du verkar ha fett på rumpan och då antar jag att det inte känns speciellt mycket. misshandel är aldrig ok så att önska någon blir misshandlad visar bara hur äcklig en person är. Du låter som en riktig gammal gubbe med ditt jävla hut hi och dig hela tiden. 

Eh, systerlig uppfostran. Hon har inte med min rumpanocjbgöra ska fan inte slå mig heller 

Tixter
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-05 14:53:46 följande:

Jag har förstått att ni tycker att jag typ beter mig som en barnrumpa. Men bara för det kan väl även tycka att någon beter sig omoget? 

Nej du liksom har förverkat den rätten, det gjorde du i samma ögonblick som du knullade hennes kille och sedan lade huvudansvaret på din syrra och gör det fortfarande.

Eh, det räknas som misshandel, om ett barn får ett slag på rumpan så räknas det som misshandel. Du verkar inte tro att att spark där bak gör speciellt ont. Om du hade vart med om det så skulle du nog inte säga något. Så du skulle slå din syrra? Det visar att du är riktigt feg

Då tar vi det ETT varv till.
    Jag föreslår att du läser vad jag faktiskt skriver i stället för att tolka in saker som inte finns att tolka in från min text.

Jag skrev detta:
    "En spark där bak räknas knappast ens som "ringa(mycket lätt) misshandel" i lagens mening."

Jag skrev "lagens mening". Vet du ens vad "lagens mening" betyder? Tvivlar på det med tanke på hur konstigt du svarar.
    Men om du inte vet vad "lagens mening" betyder. så hojta till så kan jag förklara för dig på en nivå som passar dig, eller så kan du be en av dina päron förklara det för dig.

Bara för att jag påtalar för dig att en spark där inte skulle räknas som ens "ringa misshandel" enligt lagen är aldrig samma sak som att man förnekar att det  skulle kunna göra ont.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Mia04
    Xenia skrev 2024-07-05 15:02:47 följande:
    Din syster gör förstås fel om hon slår och sparkar dig. (Ännu ett WT-beteende, must run in the family.)

Men hon är tydligen fortfarande för upprörd. Ni bör helt enkelt inte träffas förrän hon lugnat sig (glömmer gör hon säkert aldrig). Du behöver inse hur illa du betett dig och ånga dig på allvar, hon behöver komma över det.

Wow, första personen som förstår att det är fel att misshandla.

Hin bordens lugnat ner sig då det har gått en tid. Jag inser ju det men kan ju inte få saker ogjort

Tixter
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-05 15:29:13 följande:

Wow, första personen som förstår att det är fel att misshandla.

Hin bordens lugnat ner sig då det har gått en tid. Jag inser ju det men kan ju inte få saker ogjort

Det är ju fortfarande så att du aktivt och frivilligt valde allt som nu händer dig.
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-05 15:25:48 följande:

Nej du liksom har förverkat den rätten, det gjorde du i samma ögonblick som du knullade hennes kille och sedan lade huvudansvaret på din syrra och gör det fortfarande.

Eh, det räknas som misshandel, om ett barn får ett slag på rumpan så räknas det som misshandel. Du verkar inte tro att att spark där bak gör speciellt ont. Om du hade vart med om det så skulle du nog inte säga något. Så du skulle slå din syrra? Det visar att du är riktigt feg

Då tar vi det ETT varv till.
    Jag föreslår att du läser vad jag faktiskt skriver i stället för att tolka in saker som inte finns att tolka in från min text.

Jag skrev detta:
    "En spark där bak räknas knappast ens som "ringa(mycket lätt) misshandel" i lagens mening."

Jag skrev "lagens mening". Vet du ens vad "lagens mening" betyder? Tvivlar på det med tanke på hur konstigt du svarar.
    Men om du inte vet vad "lagens mening" betyder. så hojta till så kan jag förklara för dig på en nivå som passar dig, eller så kan du be en av dina päron förklara det för dig.

Bara för att jag påtalar för dig att en spark där inte skulle räknas som ens "ringa misshandel" enligt lagen är aldrig samma sak som att man förnekar att det  skulle kunna göra ont.

Eh, om jag tycker att någon är omogen så har jag med all rätt få tycka det. Liksom var folk tycker om mig.

Men lilla du, jag vet väl om att hon förmodligen inte får något straff enligt lagen. Men det räknas fortfarande som misshandel.
    Tixter
  • Mia04
    Anonym skrev 2024-07-05 15:33:00 följande:
    Det är ju fortfarande så att du aktivt och frivilligt valde allt som nu händer dig.
    Eh, jag har inte aktivt valt att hon ska misshandla mig. hade jag putat med rumpan eller liknade som är det som man ber om det. Men som sagt jag har aldrig bett att hon ska slå mig så nej jag har inte alls valt det
    Tixter
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-05 15:39:15 följande:
    Eh, jag har inte aktivt valt att hon ska misshandla mig. hade jag putat med rumpan eller liknade som är det som man ber om det. Men som sagt jag har aldrig bett att hon ska slå mig så nej jag har inte alls valt det
    Jodå, det har du. Du har frivilligt valt allt som du får. Du bara fattar det inte.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-05 14:01:48 följande:
    Vi är syskon
    Ja,men tycker du at du har betett dig som en riktig syster?
  • molly50

Jag har förstått att ni tycker att jag typ beter mig som en barnrumpa. Men bara för det kan väl även tycka att någon beter sig omoget? 

Men du är ju inget barn. Åtminstone inte enligt dig själv och på papperet.
    Men bara för att din syster är sårad och besviken på dig så är du plötsligt ett barn som inte kan ta ansvar för dina handlingar?
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-05 15:14:56 följande:

Ja, det är väl deras fel så jag kan inte hjälpa det.

Ja vad vill du ha sagt mera en att försöka trycka ner mig? Du får det att folk ska tror jag är en slarver och en latmask. Vad tjänar du på det? 

Men vad bra att din dotter är så oskyldigt och ordentlig flicka. 

Ja, ?busliv? kan man leva med typ till 21-22 år så ett litet tag till.

Du kanske inte kan hjälpa att de har skämt bort dig.
    Men du kan hjälpa att du inte tar något ansvar för din situation nu.
    Du räknas som vuxen nu och då är det helt och hållet ditt eget ansvar.
Svar på tråden Har legat med min systers kille