• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-04 21:02:26 följande:
    Man är ung och dricker då kan sådant hända
    Det är fortfarande ingen ursäkt.
    Klarar du inte av att hålla fingrarna borta från din egen systers kille när du dricker så ska du nog inte dricka alls.
  • Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-07-04 23:45:45 följande:
    Men vad vill du jag ska säga och göra då? Jag har blivit behandlad som en skit i 1 månad nu dessutom misshandlad. Omg att du står bakom misshandel hur som helst.  Du verkar inte vara en schysst person
    En månad är ingenting i detta sammanhang.

Du har inte ens insett vilket gigantiskt fel du begått och att din syster mer eller mindre bara ser dig som ett hål numera.

Och vet du vad, jag tar då mycket hellre en spark i arslet än att någon nära anhörig knullar med min man. 
    Sånt kommer du förhoppningsvis att förstå när du blivit vuxen, för det är du iaf långt ifrån. Det har du bevisat här i tråden.
  • Anonym (Kim)

Det går inte att förklara för någon som inte begriper. Det bara studsar på dig. Nej jag är inte schysst mot sådana människor som är och gör som du. Vadå misshandel? Har full förståelse för att din syster satt en fot i röven på dig. Säkert totalt frustrerad över att du inte tar in något eller fattar något. Misshandel är en lite högre nivå. Så lägg av och köra offergrejen. 

• Mia04
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-07-05 05:35:53 följande:
    En månad är ingenting i detta sammanhang.

Du har inte ens insett vilket gigantiskt fel du begått och att din syster mer eller mindre bara ser dig som ett hål numera.

Och vet du vad, jag tar då mycket hellre en spark i arslet än att någon nära anhörig knullar med min man. 
    Sånt kommer du förhoppningsvis att förstå när du blivit vuxen, för det är du iaf långt ifrån. Det har du bevisat här i tråden.
    Lätt för dig att tycka då det inte är du som blir plågad.

oavsett, vad hon ser mig som sängar hon inte rätt att misshandla. Jag har hur ju sagt att jag gjorde fel men för det har hon som sagt ingen rätt att misshandla. Hade jag haft mycket fett på rumpan så hade det nog inte gjort så ont, nu har jag inte det och hade värk som satt typ i 2 dagar efteråt och kunde typ inte sitta. Man misshandlar inte något medvetet oavsett.  tar hellre det hon kallar mig för just nu har hon ett omg beetende. 
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-04 23:54:15 följande:
    Det är fortfarande ingen ursäkt.
    Klarar du inte av att hålla fingrarna borta från din egen systers kille när du dricker så ska du nog inte dricka alls.
    Jag tafsar inte varje gång jag dricker
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Kim) skrev 2024-07-05 08:35:26 följande:

Det går inte att förklara för någon som inte begriper. Det bara studsar på dig. Nej jag är inte schysst mot sådana människor som är och gör som du. Vadå misshandel? Har full förståelse för att din syster satt en fot i röven på dig. Säkert totalt frustrerad över att du inte tar in något eller fattar något. Misshandel är en lite högre nivå. Så lägg av och köra offergrejen. 

Det är misshandels när man medvetet använder fysiskt våld. Men du kanske har för mycket fett på rumpan så om någon sparkar dig där så känns det inte, som sagt jag har inget fett där typ och vet vad jag pratar om. Men vad ska jag ta in? Jag förstår ju att hon är ledsen men hon diskuterar ju fortfarande inte direkt utan hon säger ordet äckel typ i varje mening och bara berättar vilket svin hon tycker jag är. Det är ingen vuxen dialog, hon får som sagt tycka att jag är ett äckel och ett svin men hon behöver ju inte säga det till mig. Bättre att försöka bygga upp relationen igen
    Tixter
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-05 10:35:46 följande:
     Bättre att försöka bygga upp relationen igen
    Det är DITT jobb att bygga upp relationer, då det var DU som svek din syrra genom att knulla hennes kille.
    Lägg ALDRIG det ansvaret på din syster hon har ingen skyldighet att göra det jobbet-.
    Du är såpass gammal att du bara SKALL kunna begripa detta. Gör du inte det så är du knappast 19år gammal.

Jaha mitt upp i alltihopa så skall din syster tydligen misshandlat dig.
    Och vad är det för typ av misshandel din syrra skall ha gjort sig skyldig till?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-05 12:38:54 följande:
    Det är DITT jobb att bygga upp relationer, då det var DU som svek din syrra genom att knulla hennes kille.
    Lägg ALDRIG det ansvaret på din syster hon har ingen skyldighet att göra det jobbet-.
    Du är såpass gammal att du bara SKALL kunna begripa detta. Gör du inte det så är du knappast 19år gammal.

Jaha mitt upp i alltihopa så skall din syster tydligen misshandlat dig.
    Och vad är det för typ av misshandel din syrra skall ha gjort sig skyldig till?
    Jag vet att det största ansvaret är upp till mig. Men det är inte lätt att skapa någon och prata med någon som i stort sätt säger att man är ett äckel/kräk i typ varje mening i en månads tid. Hon får som sagt tycka det men hon behöver inte säga det till mig varje gång. Det är bara ett omg beteende från henne Och det rinner över till slut på mig också.

Ja, fick en bokstavligen en rejäl spark där där bak. Jag har typ inget fett på rumpan så fick en enorm värk så höll i och folk förstår hur ont det gör som typ inte ha något fett på rumpan. 
    Tixter
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-05 10:28:52 följande:
    Jag tafsar inte varje gång jag dricker
    Men att du har gjort det en gång är en gång för mycket! 
    Det ska inte ens behöva hända en gång.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-05 10:35:46 följande:
    Det är misshandels när man medvetet använder fysiskt våld. Men du kanske har för mycket fett på rumpan så om någon sparkar dig där så känns det inte, som sagt jag har inget fett där typ och vet vad jag pratar om. Men vad ska jag ta in? Jag förstår ju att hon är ledsen men hon diskuterar ju fortfarande inte direkt utan hon säger ordet äckel typ i varje mening och bara berättar vilket svin hon tycker jag är. Det är ingen vuxen dialog, hon får som sagt tycka att jag är ett äckel och ett svin men hon behöver ju inte säga det till mig. Bättre att försöka bygga upp relationen igen
    Så om din syster hade legat med din kille så skulle du vilja bygga upp relationen igen?
    Tror du på det själv?
Svar på tråden Har legat med min systers kille