• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Mia04
    Anonym (Jessica) skrev 2024-07-04 21:16:27 följande:
    Jag fick också pengar så fort jag sa något, hade inga egna. Men det kallas bara bortskämd 
    Ja, men det kan jag erkänna att jag är.
  • Mia04
    Anonym (Jessica) skrev 2024-07-04 21:15:11 följande:
    Nej det hör inte till att busa lite genom att ligga med systerns kille. Du har ingen gränser och verkar inte fatta rätt och fel
    Menar inte att det var att busa utan vad man gör när man är ute och festar och ränner ute på nätterna.
    Tixter
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-04 21:20:29 följande:
     Tyvärr, har inget framgång med syrran heller svider verkligen
    Skall det göra också, det skall vara kännbart för dig under en lång tid att du har gjort bort dig inför din syrra.

Hoppas att du lär dig nu att ge fan i alkohol, då du är ju en person som gillar att knulla dina vänners/familjemedlemmars killar.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-04 21:55:27 följande:
    Skall det göra också, det skall vara kännbart för dig under en lång tid att du har gjort bort dig inför din syrra.

Hoppas att du lär dig nu att ge fan i alkohol, då du är ju en person som gillar att knulla dina vänners/familjemedlemmars killar.
    Fast det har gått en månad så det är lång tid. Jag går inte in för att knulla familjemedlemmars killar
    Tixter
  • Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-07-04 21:01:29 följande:
    Ok, så jag kan inte försvar mig och skylla på min ålder? Men om jag tex hade sagt att jag är ett svin  och därför hände det, då skulle det vara mer accepterat?
    Problemet är inte vad du kallat dig..eller vad andra har kallat dig.
    Problemet är inte ens vad du skyller på. Om att du gjorde det du gjorde pga att du är ung och var full.

Det folk i tråden mest vänder sig mot tror jag är ditt nonchalanta beteende du visade mot din syster efteråt och dina svar i tråden som tyder på att du inte tycker att du har gjort något fel..

Om du hade fattat vad du har gjort mot din syster på riktigt så hade vi märkt det..
    Framförallt så hade din syster märkt om du hade ångrat dig på riktigt.
    Då hade hon nog förlåtit dig, men så länge du går omkring och inte tycker att hon har rätt att Skälla på dig lång tid framöver utan att du ska säga tillbaka så kommer det nog dröja 100 år innan ni kan umgås igen.

Vill du ha tillbaka din syster..låt henne ha rätt..För hon har ju rätt.
  • Mia04
    Anonym (Hedda) skrev 2024-07-04 22:28:18 följande:
    Problemet är inte vad du kallat dig..eller vad andra har kallat dig.
    Problemet är inte ens vad du skyller på. Om att du gjorde det du gjorde pga att du är ung och var full.

Det folk i tråden mest vänder sig mot tror jag är ditt nonchalanta beteende du visade mot din syster efteråt och dina svar i tråden som tyder på att du inte tycker att du har gjort något fel..
    Om du hade fattat vad du har gjort mot din syster på riktigt så hade vi märkt det..
    Framförallt så hade din syster märkt om du hade ångrat dig på riktigt.
    Då hade hon nog förlåtit dig, men så länge du går omkring och inte tycker att hon har rätt att Skälla på dig lång tid framöver utan att du ska säga tillbaka så kommer det nog dröja 100 år innan ni kan umgås igen.

Vill du ha tillbaka din syster..låt henne ha rätt..För hon har ju rätt.
    Fast hon är inte klok , hon slår ju mig också.  Hon får inte heller göra vad som helst
    Tixter
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-04 22:24:36 följande:
    Fast det har gått en månad så det är lång tid.
    Du skämtar nu va när du anser att en månad är lång tid?
    Nej det är inte alls lång tid.

Ett sådant grovt svek som du har gjort mot din syrra tar lång tid att komma mycket lång tid, om man kommer över det alls.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Kim)

Du har inte lärt dig ett dugg. Inte kommit till insikt heller. Största offerkoftan på. Alla är elaka mot dig. Fu har ju inte gjort nått fel. Kanske bara lite men du var ju ung, full och dum. Du lägger allt ansvar utanför dig själv. Du har erkänt att du är bortskämd. Inte så lite heller. Du skulle må gott av att åka på bootcamp. Piska i dig lite vett och sans. Att du får en fot i röven av syrran är inte mer än rätt. Du ska bara ha det. Å all annan skit som drabbar dig. Tills du fattar och tar ansvar. Det ska kännas för du förstår inte vad dom sägs till dig. Det bara studsar. Så jävla tragiskt. För dem runt dig. 

Troligen sitter du där som ett riktigt wt med allt som hör till om 20 år. Har inte utvecklats eller kommit någonvart. Allt tyder på att du har en framtid som loser. 

• Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-04 22:52:31 följande:
    Du skämtar nu va när du anser att en månad är lång tid?
    Nej det är inte alls lång tid.

Ett sådant grovt svek som du har gjort mot din syrra tar lång tid att komma mycket lång tid, om man kommer över det alls.
    Jag skämtar inte. Säger inte att allt blir som vanligt men någon framgång skulle det vart.
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Kim) skrev 2024-07-04 23:23:36 följande:

Du har inte lärt dig ett dugg. Inte kommit till insikt heller. Största offerkoftan på. Alla är elaka mot dig. Fu har ju inte gjort nått fel. Kanske bara lite men du var ju ung, full och dum. Du lägger allt ansvar utanför dig själv. Du har erkänt att du är bortskämd. Inte så lite heller. Du skulle må gott av att åka på bootcamp. Piska i dig lite vett och sans. Att du får en fot i röven av syrran är inte mer än rätt. Du ska bara ha det. Å all annan skit som drabbar dig. Tills du fattar och tar ansvar. Det ska kännas för du förstår inte vad dom sägs till dig. Det bara studsar. Så jävla tragiskt. För dem runt dig. 

Troligen sitter du där som ett riktigt wt med allt som hör till om 20 år. Har inte utvecklats eller kommit någonvart. Allt tyder på att du har en framtid som loser. 

Men vad vill du jag ska säga och göra då? Jag har blivit behandlad som en skit i 1 månad nu dessutom misshandlad. Omg att du står bakom misshandel hur som helst.  Du verkar inte vara en schysst person
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille