• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-06 09:39:45 följande:
    Nej, jag är inte dum i huvudet.

Som sagt jag tänkte inte alls på min syrra när jag blev knullad av honom utan då tänkte jag bara på själva knullandet. Skulle kännas jävligt snuskigt om jag dessutom skulle tänka på syrran där och då. 

Som sagt detta var inte planerat och tyvärr kom hon på oss, hade hon inte gjort det så skulle hon inte ta skada av det.
    Kanske dags att bevisa för de/oss som skriver i tråden att du inte är dum i huvudet då.

Ingen har sagt att du skulle tänka på din syrra under akten, det är bara påhitt från din sida..
    Du hade flera tillfällen innan det blev knulla av för dig. Dessa många tillfällen hade du att välja att säga "nej". Men nu valde du ju medvetet att knulla killen du visste var din syrras kille ändå.

Ja hon kom på er. Ändå vägrar du att ta ansvar för dina handlingar, och även försöker flytta fokus på annat för att försöka slingra undan ditt ansvar.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-06 10:10:58 följande:
    Kanske dags att bevisa för de/oss som skriver i tråden att du inte är dum i huvudet då.

Ingen har sagt att du skulle tänka på din syrra under akten, det är bara påhitt från din sida..
    Du hade flera tillfällen innan det blev knulla av för dig. Dessa många tillfällen hade du att välja att säga "nej". Men nu valde du ju medvetet att knulla killen du visste var din syrras kille ändå.

Ja hon kom på er. Ändå vägrar du att ta ansvar för dina handlingar, och även försöker flytta fokus på annat för att försöka slingra undan ditt ansvar.
    Eh, jag tänkte inte på syrran när han tog av mig kläderna heller. Det hände bara. Fast lyckas på komma undan lindrigare såklart man slingrar sig.
    Tixter
  • Anonym (Kim)

Smartass. Vem har sagt att du ska tänka på syrran när du knullar. Det var INNAN du omdömeslöst särade. 

Du vill ge på mig?! Du är så välkommen. Var jag bor? Nej vi tar det på min hobbylokal. Spenderar rätt mycket tid där. En fight club i en storstad. Ska bli ett sant nöje. Ska ordna en kudde till din beniga röv. Pinkar gör jag på damernas. 

• Xenia
    Mia04 skrev 2024-07-05 19:08:13 följande:
    Jag kan ju fortfarande inte hjälpa att dom har gjort mig bortskämd. Jag tar ju mina handlingar men sätter stopp hur långt det får gå.

Men det spelar ju ingen roll vad jag skulle skriva för dig/er är jag ju bara en bortskämd, slarvig odåga. Jag kommer plugga till läkare, men just nu är det nycket festande och resor mm. det är väl bättre synkrav ett buslv nu än senare?

Jag får väl ljuga ihop något på mitt cv då. Jag kommer ju inte direkt skriva att jag levde buslivet på mitt cv.
    Så det är så du fixar problem och dåliga beslut? Du ljuger. Du låter verkligen inte som någon perfekt anställd utan som en sådan som fuskar ifrån sig. Och som ljuger när hon blir påkommen och skyller ifrån sig.

Hur vore det att tänka efter före i stället? Det går att både plugga/arbeta  och roa sig. Att roa sig behöver inte betyda att vara uppe hela nätterna och sova hela dagarna.
  • Xenia
    Mia04 skrev 2024-07-05 23:16:33 följande:
    Du är en fegis som inte ens vill säga ditt kön
    Alltså tråden handlar om vad du har gjort och framförallt om vad du ska göra i framtiden. Det är löjligt av dig att komma med förolämpningar och skällsord på andra.

Har du inte hört uttrycket "man ska inte kasta sten när   sitter i glashus"? Mtp vad du har gjort är det ingen av oss som behöver bry sig om att du försöker sätta dig på höga hästar.

Man är ingen fegis för att man vägrar svara på dina frågor om en själv. Det är DU som behöver ändra på ditt beteende. Försök inte att dra uppmärksamheten till oss andra, det är inte vi som har problem.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-05 16:24:11 följande:
    Nej, det var ju fel men som sagt kan inte få det ogjort
    Men du kan be om ursäkt och visa att du verkligen menar allvar.
    Du har kanske inte gett din syster en seriöst menad ursäkt.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-05 16:25:28 följande:
    Nej, jag är inget barn. Men det är misshandel av henne oavsett
    Inte enligt lagen.
    Och du får väl det du förtjänar efter vad du har gjort.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-05 16:52:22 följande:
    Men jag tar ju ansvar men jag förtjänar ingen misshandel
    Du tar inget som helst ansvar så länge du fortsätter klä dig i den där offerkoftan du har tagit på dig.
    Du klagar bara på din syster och gnäller över att hon gör fel.
    Samma sak när det gäller att hjälpa till hemma och skaffa jobb.
    Allt utom att ta ansvar för dina egna handlingar. 

Väx upp!
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-05 16:53:00 följande:
    Jo, ganska lång tid
    Inte lång tid alls. Sådana här saker kan ta åratal och för en del en hel livstid att lomma över.
    Du hade kanske varit helt ok med att din syster hade legat med din kille.
    Men för din syster är det uppenbarligen annorlunda. Och det får du bara acceptera och respektera.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-05 16:55:06 följande:
    Eh, visst det var dumt att knulla med honom. Men hon har ingen som helst rätt att misshandla mig för det. 
    Det är fortfarande ingen misshandel.
    Så det kan du sluta anklaga henne för.
    Som någon skrev så kan du ju prova att anmäla och se hur långt du kommer med det.
    Du får bara det du förtjänar.
Svar på tråden Har legat med min systers kille