• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-06 22:14:43 följande:
    Jag har ju bett om ursäkt och sagt att jag ångrar mig. vad mer ska jag göra?
    Visa att du ångrar dig. Du har inte visat ett enda prov på att du faktisk ångrar det du har gjort.
    Eller att du inser att du har gjort fel.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-06 22:17:27 följande:
    Eh, verkligen inte. Att hon slår och sparkar leder ingenting
    Jo. Du verkar ju inte förstå något annat.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-06 22:21:25 följande:
    Det är jag som plågas varje dag efter händelsen. borde bli bra snart eller bättre iallafall
    Och det ska du göra också.
    Det du inte verkar inse är att din syster plågas minst dubbelt så mycket som du,varje dag.
    För henne räcker det med at se dig för att påminnas om vad du har gjort mot henne.
    Den dagen du inser det så blir det kanske lättare för dig att förstå vad hon faktiskt går igenom.
    Eller så behöver du gå igenom samma sak själv.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-06 22:23:19 följande:
    Jag gör ju inte så varje gång
    Du ska inte ens göra det en gång!  En gång är en gång för mycket!
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-06 22:24:43 följande:
    Varför? Morsan och hennes gubbe ( extra farsa) får väl göra vad dom villl?
    Visst,om de vill fortsätta ha en ouppfostrad snorunge som aldrig kommer att växa upp så.
    Men om du ska lära dig att ta ansvar och bli vuxen så behöver du växa upp och skaffa dig ett jobb och börja tjäna dina egna pengar och skaffa dig en egen bostad.
    Och hjälpa till hemma.
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-07 01:24:25 följande:
    Visa att du ångrar dig. Du har inte visat ett enda prov på att du faktisk ångrar det du har gjort.
    Eller att du inser att du har gjort fel.
    Om man ber om urkt och säger att man ångrar sig vad ska jag göra mer tycker du?
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-07 01:25:14 följande:
    Jo. Du verkar ju inte förstå något annat.
    Ok, du skulle bara acceptera om någon sparkade sig i röven?
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-07 01:27:59 följande:
    Och det ska du göra också.
    Det du inte verkar inse är att din syster plågas minst dubbelt så mycket som du,varje dag.
    För henne räcker det med at se dig för att påminnas om vad du har gjort mot henne.
    Den dagen du inser det så blir det kanske lättare för dig att förstå vad hon faktiskt går igenom.
    Eller så behöver du gå igenom samma sak själv.
    Fast, det blir ju inte lättare om hon ältar det? Fast folk glömmer att jag inte var ensam han kom verkligen lindrigt undan
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-07 01:28:35 följande:
    Du ska inte ens göra det en gång!  En gång är en gång för mycket!
    Alla kan begå misstag? Även jag!
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-07 01:31:14 följande:
    Visst,om de vill fortsätta ha en ouppfostrad snorunge som aldrig kommer att växa upp så.
    Men om du ska lära dig att ta ansvar och bli vuxen så behöver du växa upp och skaffa dig ett jobb och börja tjäna dina egna pengar och skaffa dig en egen bostad.
    Och hjälpa till hemma.
    Klaga inte på morsans uppfostran, sen är det vanligt att yngsta blir mer bortskämd. Som sagt jag får ? leka? färdigt först sen kommer jag bli ordentlig. Orka, oavsett hur gammal så är det moran sp. Ska dina och fixa.
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille