• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-06 22:08:07 följande:
    Ja,men du har en närmare relation till din syster än vad hennes kille hade.
    Honom kunde hon kasta ut och sen är han borta ur hennes liv.
    Det är inte lika lätt med dig,även om hon kan göra det med dig också.
    Det är jag som plågas varje dag efter händelsen. borde bli bra snart eller bättre iallafall
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-06 22:08:59 följande:
    Ja,om du inte klarar av att hålla ihop benen när du dricker,ens för din systers kille,så saknar du all form av spärr.
    Jag gör ju inte så varje gång
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-06 22:11:13 följande:
    Och det hoppas jag de slutar med och börjar ställa lite krav.
    Varför? Morsan och hennes gubbe ( extra farsa) får väl göra vad dom villl?
    Tixter
  • Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-07-06 19:08:03 följande:
    Eh, man tänker inte på syrran vid ett förspel och Innan dess blev det som det blev.

ja, du verkar behöva det!  Ok, fegis vart är det någonstans? Men lilla du, tror du kan skrämma mig med din hobbylokal? Du behöver ju inte ordna en kudde åt mig, det var ju jag som skulle ge och du bara ska ta emot. Ok, då är du en kvinna om du inte är helt sjuk i huvudet. Vad är det för ålder på denna kaxiga?
    Larv!  Sluta skyll ifrån din elakhet och dumhet mot din syster på att du skulle vara ung.
    Menar du att din hjärna slutar fungera ibland eller?
    Då borde du gå och kolla upp hjärnan. För det låter illa att kunna bete sig som en apa när man är en människa.

Jag vet iaf alltid vad jag gör..Och jag kommer ihåg allt som hänt i mitt liv och därmed så kommer jag ihåg mina syskon och deras partners också..Även om så karln skulle göra allt för att få mig att glömma, så skulle jag aldrig kunnat glömma bort min syster.
    Så du glömde ju inte bort din syster alls, du valde att knulla honom PGA att du inte är mänsklig.

För att bete sig som ett jäkla brunstigt vilt djur så fort någon petar på en, är det inte alls alla som gör bara för det.
    Det är du ensam om..
    Du har 0 klass..om du inte redan fattat det..Du är en sån här som vilken kille som helst doppar i när dom inte hittat någon annan bättre.
    Du är bottenskrapet för alla karlar.och syskon.
  • Mia04
    Anonym (Hedda) skrev 2024-07-06 22:25:39 följande:
    Larv!  Sluta skyll ifrån din elakhet och dumhet mot din syster på att du skulle vara ung.
    Menar du att din hjärna slutar fungera ibland eller?
    Då borde du gå och kolla upp hjärnan. För det låter illa att kunna bete sig som en apa när man är en människa.

Jag vet iaf alltid vad jag gör..Och jag kommer ihåg allt som hänt i mitt liv och därmed så kommer jag ihåg mina syskon och deras partners också..Även om så karln skulle göra allt för att få mig att glömma, så skulle jag aldrig kunnat glömma bort min syster.
    Så du glömde ju inte bort din syster alls, du valde att knulla honom PGA att du inte är mänsklig.

För att bete sig som ett jäkla brunstigt vilt djur så fort någon petar på en, är det inte alls alla som gör bara för det.
    Det är du ensam om..
    Du har 0 klass..om du inte redan fattat det..Du är en sån här som vilken kille som helst doppar i när dom inte hittat någon annan bättre.
    Du är bottenskrapet för alla karlar.och syskon.

Vadå larv? Jag skyller inte direkt på syrran och min hjärna fungerar utmärkt.

Men vad bra att du har ett bra minne, alla kanske inte kommer ihåg lika mycket som dig. 

jag är inget bottenskrap lilla du.

Tixter
  • Anonym (Kim)
    Mia04 skrev 2024-07-06 19:08:03 följande:
    Eh, man tänker inte på syrran vid ett förspel och Innan dess blev det som det blev.

ja, du verkar behöva det!  Ok, fegis vart är det någonstans? Men lilla du, tror du kan skrämma mig med din hobbylokal? Du behöver ju inte ordna en kudde åt mig, det var ju jag som skulle ge och du bara ska ta emot. Ok, då är du en kvinna om du inte är helt sjuk i huvudet. Vad är det för ålder på denna kaxiga?
    Klaffen! Du har inte ens chans. Jag blåser omkull dig. Vi kan ta det ute på parkeringen också. Där är jag helt fri att göra vad jag vill. Japp jag är skitfeg. Tro det om du vill. Glöm inte vad du är. Aldrig någonsin. 
  • Anonym (Häpnar)
    Anonym (Kim) skrev 2024-07-06 23:44:48 följande:
    Klaffen! Du har inte ens chans. Jag blåser omkull dig. Vi kan ta det ute på parkeringen också. Där är jag helt fri att göra vad jag vill. Japp jag är skitfeg. Tro det om du vill. Glöm inte vad du är. Aldrig någonsin. 
    Vilken hårding du är som ska spöa upp en 20-årig tjej som inte är torr bakom öronen. TS må vara barnslig och självisk men det blir pinsamt när vuxna människor beter sig på det här sättet. Lägg ner att hacka på henne nu. 
  • Anonym ((Hugo))
    Mia04 skrev 2024-07-06 23:33:31 följande:

?Kim? blev du feg? 

Försök att vara vänner istället 😊
  • Mia04
    Anonym (Kim) skrev 2024-07-06 23:44:48 följande:
    Men oj, trampade jag på en öm punkt? Haha, blåser omkull mig? Lycka till plutten, jag står stadigt med mina 1,60 och mina 45 kg. Men eftersom du vara laxade och inte vill säga en plats så är du fegare en vad jag trodde.

Vadå glöm inte vad jag är? Vad är jag?
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille