• fornminne

Har legat med min systers kille

Tidigare skrev du att din syster är 22, nu är hon plötsligt 23?

Ska du skapa en trovärdig trolltråd får du hålla reda på fakta.

• fornminne
    Mia04 skrev 2024-06-14 04:22:50 följande:
    Vet inte om du missade det när du var liten. Men det finns något som het fylla år och vad kommer efter 22? Juste 23, nu har jag lärt dig något.
    Så din syster har hunnit fylla 23 under den vecka som har gått sedan du skrev att hon var 22?

Eller kanske dags att erkänna att du trollar och bara har hittat på allt? Ville se reaktionerna.
  • fornminne
    Mia04 skrev 2024-07-06 20:02:26 följande:
    Men orkar inte just, väldigt bekvämt att ha det som jag har det nu. Som sagt jag ska bli läkare och då jobbar jag.
    Hur försörjer du dig?
  • fornminne
    Mia04 skrev 2024-07-23 22:29:10 följande:
    Som sagt konsekvenser är obehagliga och då gör man allt för att komma undan dom.

jo, hon är långsint. Hon måste börja lita på mig igen för att våran relation ska gå framåt.

du är glömsk? Jag valde inte det var ett misstag som sagt.

Jag ångrar visst mig
    Vad hoppas du ska hända? Att din syster ska förlåta dig? Det kommer kanske inte att hända.

Träffas ni ens? Du bor väl inte där längre.

En del bryter med sina syskon för mindre.
  • fornminne
    Mia04 skrev 2024-07-24 17:49:54 följande:
    Ja, hon måste förlåta mig och att det ska bli som förut.

ja, men hon är intre trevlig och när hon ser mig så gör hon tydligt att jag tydligen äcklar henne .
    Hon måste ingenting. Hon kanske aldrig förlåter dig och det kommer aldrig att bli som förut. Du får leva med det.
  • fornminne
    Mia04 skrev 2024-07-24 22:35:39 följande:
    Jo,klart Hon behöver. Jag tror inte hon mår bättre utan mig
    Det kan ju inte du avgöra. Du kan tycka att hon borde förlåta dig, men du kan inte göra något åt om det inte blir så.
  • fornminne
    Mia04 skrev 2024-07-24 22:37:15 följande:
    Isåfall har man levt i lugn där hon aldrig har älskat mig.

Det finns många vuxna syskon som inte älskar varandra. Det finns syskon som hatar varandra och inte har någon kontakt alls, även om det är mindre vanligt. Men en bra syskonrelation är verkligen ingen självklarhet. Och i ditt fall kanske du har bränt dina broar.

Det kan också hända att din syster länge har varit trött på dig och din omognad och bortskämdhet. Detta med pojkvännen blev droppen. 

Jag vet vuxna syskon som har en nära relation och vuxna syskon som inte längre pratar med varandra. Och allt däremellan. Det finns alla varianter. 

• fornminne
    Mia04 skrev 2024-07-25 08:24:56 följande:

Men hon stra inte sitt ex lika hårt.

mm, kanske delvis. Men det är en förmildrad omständighet att jag iallafall var/är singel. 

Men jag erkänner att det var lite grisigt av även mig att knulla syrrans kille

Men som sagt någon gång måste hon förlåta mig

Än en gång skriver du att din syster måste förlåta dig någon gång. Det måste hon inte alls. Hon kanske gör det så småningom, men det är inget du kan räkna med. Syskon har brutit med varandra för mindre.

Du kan fortsätta gnälla, men det gör ingen skillnad. Tills vidare får du leva med att det är som det är.
Svar på tråden Har legat med min systers kille