Inlägg från: Anonym (Inget straff) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Inget straff)

Har legat med min systers kille

Mia04 skrev 2024-06-12 23:45:05 följande:
    Jag har ju redan fått mitt straff 
    Du har inte fått något riktigt straff ännu, tycker din syrra är riktigt snäll mot dig med avseende på vad du har gjort.
  • Anonym (Inget straff)
    Mia04 skrev 2024-06-13 00:05:09 följande:
    Jasså inte? Vad för straff är riktigt enligt dig? 

Vad molly50 skrev, att din syster kastar ut dig från hennes liv. 
    Dina föräldrar kommer nog inte att göra det men det är nog ganska nära, så allvarligt är vad du har gjort. 

Det att du inte ser hur allvarligt det är, ?var ju bara ett knull? som du skriver, visar också på att du har en väldigt lång väg tillbaka innan din familj kanske kan förlåta vad du har gjort. 

• Anonym (Inget straff)
    Mia04 skrev 2024-06-13 00:24:31 följande:

Det var såpass nytt Och jag insåg nog inte att jag var så intresserad. Men efter mitt misstag så dejtade vi mer och började bli intresserad och det visste syrran om. 

Jag har förstått att hon njuter att straffa mig men gränsen går när hon beter sig som ett svin.

Hon förtjänar egentligen en rejäl spark i rumpan ut ur mitt liv. Men jag gör just nu ett break från henne. 

överreaktion från din sida

Den enda som är ett svin är du. 
  • Anonym (Inget straff)
    Mia04 skrev 2024-06-13 00:33:16 följande:

Ursäkta? Du känner inte mig och har inte rätten att kalla mig för svin heller. 

Jag har ej vart otrogen, men visst gjorde jag fel. Men det har jag redan erkänt?.

Trodde inte någon kunde vara så naiv som du.
    Så du tror på allvar att bara för att du erkände så är allt bra igen?
    Du har en lång väg att gå innan du inser vad du har gjort. 

• Anonym (Inget straff)
    Mia04 skrev 2024-06-13 01:52:22 följande:

Eh? Nej det tror jag verkligen inte. Men det blir inte bättre när hon gör elaka saker eller kalla mig saker som jag inte är. 

Jag inser vad jag har gjort men jag är inget svin för det. Eller vill du bli kallad för svin av ditt syskon?

Om jag hade gjort något som du har gjort mot din syster så hade jag förväntat mig betydligt värre tillmälen än svin, svin är väldigt snällt sagt av din syster. 
  • Anonym (Inget straff)
    Mia04 skrev 2024-06-13 02:28:08 följande:
    Ja, när det är dagligen dessutom flera ggr per dag så kallar jag det för älta. Vadå, så du menar att jag bara sak ta emot allt hon säger? Det är inte jättemycket vettigt nämligen utan mer att hon kallar mig för svin, skitstövel, äckel, lögnare mm. Menar du på allvar att jag bara ska ta emot detta? Så fort jag förklara eller något så är det just dessa ord som kommer ifrån henne och detta
    flera ggr dagligen.

Som sagt jag kan vara lite lat och bortskämd
    men det är inte mitt fel.
    Varför blir du upprörd av vad din syster kallar dig, det stämmer ju.
  • Anonym (Inget straff)
    Mia04 skrev 2024-06-13 02:53:12 följande:
    Eh, vad hade du förväntat dig då? Jag tycker inte det är speciellt kul/trevligt och inte snällt heller att bli kallad
    för svin. Men eftersom du tycker det så kanske du vill bli kallad för svin?
    Jag har inte gjort något så dumt som du har gjort och därför kallar ingen mig för svin. 
  • Anonym (Inget straff)
    Mia04 skrev 2024-06-13 03:03:47 följande:
    Då kanske du ska vara tyst för du vet inte hur det känns 

Jag hoppas du blir påmind om vad du har gjort varje gång du hör det.
    Varför skulle jag vara tyst då jag utan problem skulle kunna säga det till dig om vi träffades. 

• Anonym (Inget straff)
    Mia04 skrev 2024-06-13 05:01:52 följande:
    Att det var dumt är en sak men obotad korkad.

Men som tidigare så var det ett misstag. Jag har aldrig sagt att syrran inte får vara förbannad/upprörd, jag förstår det. Men hon kan ha ett annat ordval till mig.

Så jag får inte ha åsikter om andra eller? Om jag tycker att någon är ett svin här eller ett äckel så får jag säga det hur mycket jag vill. Min åsikt som jag står för.

Men din syrra får inte säga att du är ett svin. 
    Din syrra kommer inte att förlåta dig fören du visar uppriktigt ånger och på ett ärligt sätt ber om ursäkt. 
    Med tanke på vad du skriver i denna tråd kommer du aldrig att göra det eftersom du inte har tillräckligt förstånd för det och det beror på att du har stannat på en 6 årings nivå i din utveckling. 

• Anonym (Inget straff)
    Mia04 skrev 2024-06-13 05:39:03 följande:

Jag har inte sagt att hon inte får säga att jag är ett svin. Jag kanske är ett svin men det behöver hon inte säga varje dag flera gånger om dagen. Det skulle räcka om hon bara sa det en gång. jag har fattat att hon tycker att jag är svin men det kan jag ju inte ändra på nu. 

Jag är mognare en vad du någonsin kommer att bli. 

Så din syrra får bara säga att du är ett svin en gång men du anser att du får säga att någon är svin här hur mycket som helst, logik är inte din starka sida, rättelse, du har ingen stark sida alls och ingen moral. 

Ett tips, använd inte ord som du inte vet vad de betyder som tex mognad, ånger, moral. 

• Anonym (Inget straff)
    Mia04 skrev 2024-06-14 02:45:54 följande:

Ja, det vad de verkligen. Men godtar ursäkten!

Klart att jag förstår att hon är ledsen men också arg. Långt där inne i mig så förstår jag hennes behandling och att jag även förstår att hon kallar mig massa elakt som tex svin och äckel samt kastade ut mig. Jag hade behandlat henne exakt likadant och äcklas av vad hon isåfall hade gjort mot mig. Så det finns långt där inne i mig men samtidigt har jag så svårt att ta emot allt hon säger och jag käftar emot. Helt ärligt vet jag inte varför jag gör det för jag förtjänar det ju förmodligen. Men att se henne hur hon ser mig nu som ett stort äckel kan jag inte hantera av någon anledning. Jag vill ju inte heller känna mig som ett äckel fast jag kanske förtjänar att göra de. Ibland börjar jag känna mig som ett och då börjar jag med mitt ?försvar? Och vet inte varför jag gör det. 

Detta svar är det mest mogna jag har sett av dig då du reflekterar över vad du har gjort och varför din syster behandlar dig som hon gör. 
  • Anonym (Inget straff)
    Mia04 skrev 2024-07-08 22:50:11 följande:
    Hur länge ska man ha det så här då?
    10-20år eller längre, kanske din syster aldrig förlåter dig. 
Svar på tråden Har legat med min systers kille