Inlägg från: Anonym (Anonym 666) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym 666)

Har legat med min systers kille

Mia04 skrev 2024-06-04 22:30:08 följande:

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

Sluta knulla andras killar, det är väl ett grundläggande råd för att inte bli utkastad. Om du inte kan bo hos mamma eller vänner så kan du kolla airbnb, vandrarhem mm. Om det är svårt att hitta eget boende i er stad så kan du även titta på andra städer. Sverige är ett stort land!

Du verkar ta detta med en axelryckning, skyller på att du är ung och dum, inbillar dig att din syster ska förlåta bara för att ni är syskon, inbillar dig av någon märklig anledning att hon inte borde slänga ut dig för att du inte har bostad. Jag tycker hon är mer än generös som inte redan gjort det! Hade du varit min syster hade jag släpat dig från sängen där och då, ut genom dörren och låst, med eller utan kläder. Dina saker hade hamnat över balkongräcket. Även killen hade fått samma behandling, ut genom dörren och ut med sakerna.
  • Anonym (Anonym 666)

Iofs, du kan ju alltid fråga syrrans ex om du kan bo med honom! Han var ju delaktig i att skapa situationen.

• Anonym (Anonym 666)
    Mia04 skrev 2024-06-07 15:15:00 följande:

Kommer aldrig göra det igen. Jag bor hos morsan tyväfr
    nu. 

Jag säger ju att jag har gjort fel. Vad ska jag göra skrika ut att jag är en gris? Ok, hade varit jävligt taskigt att skicka ut mig naken så tur att jag inte är din syster

Ja du ska vara mer än tacksam att din syster inte gjorde mer kan jag säga. Jävligt taskigt att knulla sin systers kille, kanske?? Du visar inte mycket till insikt i tråden.
  • Anonym (Anonym 666)
    Mia04 skrev 2024-06-07 18:52:49 följande:
    Jo, det var taskigt men kan inte ändra vad jag har gjort 
    Nej, men du verkar inte ångra dig så mycket som du borde. Säger bara en sak - karma kommer att ta hand om dig. Det du upplever nu är bara den första delen.
  • Anonym (Anonym 666)
    Mia04 skrev 2024-07-07 09:47:10 följande:

Vadå vi skulle inte ljuga bara undanhålla. 

klart att jag vet att det finns olika typer av konflikter.

Ja, men om man kan väl så vill man ju komma
    undan. Jag är inte feg utan smart.

Du är både feg och fruktansvärt omogen i dina resonemang. Snabb fråga, du råkar inte ha en diagnos som förstör ditt konsekvenstänk...?
  • Anonym (Anonym 666)
    Mia04 skrev 2024-07-24 22:45:47 följande:
    lilla gumman, det var ett misstag
    Hahahaha du försöker förminska en vuxen kvinna som säkert är dubbelt så gammal som du Skrattande Tillbaka till sandlådan ts, du är bara pinsam!
  • Anonym (Anonym 666)
    Mia04 skrev 2024-07-24 23:11:44 följande:
    Nej, vi skulle inte gjort det. Men som sagt fulla och åldern?

Du vet inte hur jag är som syster för övrigt.
    Det finns inget "för övrigt". Du har knullat hennes kille, det finns inget som väger upp för det, inte ens minsta lilla.

Det är som att säga att en kille som misshandlat sin tjej så hon ligger i gipsvagga med koma några månader är en så himla bra partner, förutom just bara den där liiiiiilla detaljen då....
  • Anonym (Anonym 666)
    Mia04 skrev 2024-07-24 23:16:23 följande:

Ja,jag förstår att hon är besviken och ledsen på mig. Men vissa ord vet hon att jag inte klarar av att höra för då stänger jag av. Det har gått en tid nu och hon får tar sig i kragen och prata vuxet.

jag är tillräckligt mogen så be inte mig att växa upp lilla du

Du kan inte vara på riktigt.... HON ska ta sig i kragen och prata vuxet?! How about väx upp själv lite grann!
  • Anonym (Anonym 666)
    Mia04 skrev 2024-07-24 23:23:39 följande:
    Jag har fått mer en vad jag förtjänar.

Eh, enligt syrran så är vi båda äckliga svin. Men ja, jag betedde mig som ett svin den kvällen. Men jag är inget äckligt svin som hon påstår då jag var singel mm. Det var han som var otrogen där av ett äckel också?
    Du var ju ett "äckligt svin" mot HENNE!! Fattar du inte ens så pass? Det här handlar om att du svek henne!
  • Anonym (Anonym 666)

Eller tror du på riktigt att hon bara ska rycka på axlarna åt det du gjorde mot henne, bara för att du var singel?! Hade han legat med någon annan hade hon fortfarande varit sur på den människan säkert, men ditt svek mot henne är sjukt stort och som en kniv i hennes hjärta som vrids om! Skulle inte förvåna mig om hon aldrig mer vill ha med dig att göra.

• Anonym (Anonym 666)

Du påstår hela tiden att det var ett misstag, inget val. Men detta var ingen våldtäkt, eller hur? Du gick med på det, eller hur? Och du var inte medvetslös, eller hur? DU VALDE att ligga med honom även om du inte tänkte aktivt att du gjorde det valet. Det är inte som när man står i affären och tänker "idag köper jag päron istället för äpplen", det är ändå ett VAL du har gjort!

• Anonym (Anonym 666)
    Mia04 skrev 2024-07-25 21:31:43 följande:
    Vi har alltid vart nära och hon kan inte bara släppa mig för ett snedsteg. Du, jag är ingen barnrumoa. Trött på min bortskämdhet? Hon är en av de om som har gjort mig bortskämd
    Klart hon kan!! Det är det du inte tycks fatta. Du kanske har sabbat er relation för resten av livet. Hoppas han var bra i sängen åtminstone! Var han så pass skön att det var värt att kanske förlora din syster?
  • Anonym (Anonym 666)
    Mia04 skrev 2024-07-25 22:01:50 följande:
    Det var ju ett misstag. Nej detta var ingen våldtäkt  eller liknande. Men en stort misstag
    Att det var ett misstag fattade du ju först i efterhand. Där och då var det ett val att ligga med honom. Du var väl inte så full att du var inkapabel att fatta vad som hände?
  • Anonym (Anonym 666)

Undrar stillsamt vilka fyra personer förutom ts själv som satt tumme upp på trådstarten. Vågar ni stå för att ni tycker att det är ok att man knullar sin systers kille och vägrar fatta hur allvarligt det är?

• Anonym (Anonym 666)
    Mia04 skrev 2024-07-27 18:28:23 följande:
    Eh, jag har visst lärt mig men för att en relation ska funka så måste båda hjälpas åt
    För att en relation ska funka låter man bli att köra kniven i ryggen på den andra parten, t ex genom att knulla deras kille. Hon har all moralisk rätt att aldrig mer vilja prata med dig och ingen som helst skyldighet att försöka ha en relation med dig.
  • Anonym (Anonym 666)
    Mia04 skrev 2024-07-30 00:16:42 följande:
    Ja, men hon måste förlåta också
    Nej ts, det måste hon faktiskt INTE.
Svar på tråden Har legat med min systers kille