grimaserar skrev 2023-10-12 08:00:05 följande:
Jag gör mitt första försök med IVF men relaterar så till dina känslor. Är livrädd snarare än glad. Har bokat in ett ultraljud i vecka 8+5, men fattar inte hur jag ska klara att vänta två och en halv vecka till. Har små blödningar och ställer in mig på det värsta hela tiden, överväger också att gå privat... Och jag förstår din negativitet, tycker att det är jätteskönt att du delar med dig, det gör att jag inte känner mig lika ensam i mina känslor.
Håller tummarna för att de ska gå bra för dig den här gången
Hej!
så skönt att detta forum finns för oss att dela känslor och tankar i dessa känslofyllda stunder❤️
Sort grattis till ditt plus! Vet inte om jag ska säga att det är ?skönt? att vi delar samma känsla, men på något sätt är det ändå det.
Att få en ofostrig graviditet är vad jag förstår väldigt ovanligt, så jag hoppas verkligen inte det händer.
Allt är förhoppningsvis som det ska❤️ att få små blödningar är vanligt och behöver inte betyda något dåligt men förstår dig oro.
Jag ska ringa kliniken den 18 och se ifall de kanske kan vara lite snälla och klämma in mig lite tidigare med tanke på min historia, och om inte så tror jag nog att jag bokar en privat ändå.
tack snälla, håller båda mina tummar för dig också ❤️