• Syskonförsök

BF Juni 2024

Hej! 

Startar en tråd för oss som vill följas åt under graviditet 🥰 första barnet, andra barnet, spelar ingen roll. Välkomna allihop! Berätta gärna din resa och vi lägger in en lista med BF datum. Kopiera senaste listan och lägg till ditt namn och BF med en presentation när du anländer till forumet! 

.
  • Svar på tråden BF Juni 2024
  • JustLikeHoney

Lycka till alla andra, jag har fått missfall som startade i onsdags. Var bara v 5+3 men sorgligt ändå. 

• Syskonförsök

Åh nej , beklagar 💔 jag fick ett missfall för några månader sedan i 5+0 men är nu 6+4 och blev gravid snabbt igen❤️ håller tummarna för att det snart är er tur igen

JustLikeHoney skrev 2023-10-13 16:37:50 följande:

Lycka till alla andra, jag har fått missfall som startade i onsdags. Var bara v 5+3 men sorgligt ändå. 

• liloma

Beklagar 💔
  • Villblimamma98

Min mens är beräknad till i morgon och är livrädd att den ska dyka upp och graviditeten kanske är kemsik 😅

• Mololo

Hej. Jag har precis plussat i morse!! ❤️ 

Är bara på äl+9, men ska på fest med alkohol ikväll så ville ta ett test för säkerhets skull. Tog ett testa-tidigt. Så chokad när det visade ?gravid?!!! 🤩 

Jag har barn sedan tidigare, men det blir sambons första. Känns lite läskigt och man vågar inte riktigt ta ut glädjen än, så rädd att något ska hinna hända innan första trimestern är slut. 

Bf någon gång mellan 25-28 juni. 

• Bebis2023
    sarra1 skrev 2023-10-13 12:16:31 följande:
    Jag har inte ett endaste symptom. Inte ens lite ömma bröst, ingen molvärk, ja ingenting alls som sagt. Det hade jag inte med mitt första barn heller och den graviditeten fortskred som den skulle.

Alla graviditet är olika och man behöver inte få symptom, även om det såklart är vanligt. Jag försöker tänka att aå länge det inte blöder så är allt lugnt (även en blödning behöver inte betyda katastrof heller såklart)

Jag håller tummarna för dig att du får se ett hjärta ticka nästa vecka 🤞
    skönt att jag inte är den enda! Glad
  • Hannis1983

Beklagar ????
  • grimaserar
    Villblimamma98 skrev 2023-10-15 04:44:57 följande:

Mina streck på testerna blir inte stackare... jag tror det är kört 🥲

Jag upplevde att mina inte blev så mycket starkare tillslut, ta ett digitalt istället! Håller tummarna för dig ❤️ 
Svar på tråden BF Juni 2024