• Syskonförsök

BF Juni 2024

Hej! 

Startar en tråd för oss som vill följas åt under graviditet 🥰 första barnet, andra barnet, spelar ingen roll. Välkomna allihop! Berätta gärna din resa och vi lägger in en lista med BF datum. Kopiera senaste listan och lägg till ditt namn och BF med en presentation när du anländer till forumet! 

.
  • Svar på tråden BF Juni 2024
  • Villblimamma98
    grimaserar skrev 2023-10-15 07:52:40 följande:
    Jag upplevde att mina inte blev så mycket starkare tillslut, ta ett digitalt istället! Håller tummarna för dig ❤️ 
    I onsdags fick jag 1-2 på digitalt och inte vågat ha nytt sen. Men testat med sticks på äl + 10,12 och 14 och de är alla lika svaga😢

tack ❤️❤️
  • Mololo

Och mina vanliga test visar inte ens positivt än. Bara Testa-tidigt testen.. blir sjukt jäkla nojig över det.. 😬
    Är dock bara på äl+10 än, och bim är först på onsdag. Så får väl avvakta till dess och se?

• Villblimamma98
    Mololo skrev 2023-10-15 10:08:54 följande:

Och mina vanliga test visar inte ens positivt än. Bara Testa-tidigt testen.. blir sjukt jäkla nojig över det.. 😬
    Är dock bara på äl+10 än, och bim är först på onsdag. Så får väl avvakta till dess och se?

Är så sjukt rädd över mina test som inte ökar i stegring men precis som du säger kan man ju inget annat göra än avvakta och se och hoppas på det allra bästa ❤️
  • Mololo

Dock så tog jag ett nytt vanligt RFSU-test i morse som visade svagt positivt. Så kanske fortsätter testa och se. Har två digitala med veckor som jag tänkte ta med nån veckas mellanrum också. :)

Detta är idag på bim-3. Så nu syns det ju ändå!

• linalundgren1
    Mololo skrev 2023-10-15 11:55:22 följande:

Dock så tog jag ett nytt vanligt RFSU-test i morse som visade svagt positivt. Så kanske fortsätter testa och se. Har två digitala med veckor som jag tänkte ta med nån veckas mellanrum också. :)

Detta är idag på bim-3. Så nu syns det ju ändå!

Det ser verkligen positivt ut, grattis😍 ta ett digitalt om någon dag!
  • Villblimamma98

Mina tester har fortfarande strecken även om de fortfarande inte blivit så mycket mörkare. Tog ett nytt digitalt idag som fortfarande på äl + 15 sa gravid v 1-2. Är det normalt? jag hade förväntat mig 2-3 eftersom det sa 1-2 på äl + 10? 😭

• Potatisbulle
    Villblimamma98 skrev 2023-10-16 05:57:09 följande:

Mina tester har fortfarande strecken även om de fortfarande inte blivit så mycket mörkare. Tog ett nytt digitalt idag som fortfarande på äl + 15 sa gravid v 1-2. Är det normalt? jag hade förväntat mig 2-3 eftersom det sa 1-2 på äl + 10? 😭

Jag är verkligen ingen expert på detta men jag tänker att om ägget fäster tidigast runt ÄL+6 (och oftast senare) så borde du på ÄL+10 varit i vecka 1. Då borde du på ÄL+15 vara i vecka 2. Så om min teori stämmer är du ju i vecka 3 tidigast på ÄL+20, kanske ännu några dagar senare. Jag skulle testa om en vecka igen om jag var du 😊

• cutepenguin
    Villblimamma98 skrev 2023-10-16 05:57:09 följande:

Jag fick 2-3 på ÄL+16. Och 3+ på ÄL+23. Möjligtvis att jag fick 3+ tidigare men tog dom med en veckas mellanrum 🥰 

• Villblimamma98

Tack ger mig lite förhoppningar eftersom mina test knappt blir starkare! Är så rädd för missfall.. jag väntar ett par dagar och testar igen!! 🥰🥰

• bananskal123

Halloj! Fick reda på igår att jag är gravid, har BF 19 juni. Fick ett missfall i mars så jag hoppas verkligen min lilla vill stanna kvar ❤️ Jag är 23 år och detta blir min första bebis 😄 Mina symtom har varit trötthet sedan ÄL+3, fryser KONSTANT, ömma bröstvårtor och svullna bröst, jättearg på sambon utan anledning, illamående och en craving för mjölk haha c: 

Svar på tråden BF Juni 2024