BF Juni 2024
Hej på er!
jag smyger mig försiktigt in i tråden med mina fingrar hårt korsade att detta ska gå vägen.
Har en dotter sedan tidigare (22) med hjälp av IVF och gjorde ett syskonförsök nu i maj som vi trodde gick vägen, tills det tidiga ultraljudet som visade ofostrig graviditet.
Jag kände mig så brutalt lurad av min egen kropp.
Alla mina test (hade en hög billiga test hemma jag använde upp) ökade fint i styrka och jag hade precis samma symptom som med dottern.
Nu har vi precis gjort ett nytt syskonförsök och jag har plussat igen med BF 11juni 24.
Vågar verkligen inte bli glad. Trodde att jag skulle bli det men istället är jag livrädd. livrädd för att bli lurad än en gång.
Min officiella testdag är den 18, då ska jag ringa kliniken och få ett datum för tidigt ultraljud.
Där vi går så får man ultraljud så sent, iallafall min erfarenhet båda gångerna, tror det varit v.9
Hur tidigt kan man egentligen se hjärtljud? Funderar på att boka ett privat innan ändå.. eller är det dumt?
åh jag Vet inte :(
inte meningen att sprida negativitet i tråden men jag behövde verkligen bara ventilera lite då vi ännu inte gått ut med detta för familj och vänner.
Hoppas såklart på att se ett litet hjärta slå, och följer era uppdateringar med spänning.
hoppas hoppas att vi alla får följas åt hela vägen❤️