BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Grattis BeeHapoy och lavendel!
Stort Grattis till er som plussat 🥰
man blir ju inte mindre sugen på att testa sig när man hör Alla som plussar nu. Men bara på vad jag tror äl+3 och bim-12 så långt kvar för mig innan jag kan testa. När tror ni man vågar testa nästa vecka?? Hur hade ni gjort??
Stort Grattis till er som plussat 🥰
man blir ju inte mindre sugen på att testa sig när man hör Alla som plussar nu. Men bara på vad jag tror äl+3 och bim-12 så långt kvar för mig innan jag kan testa. När tror ni man vågar testa nästa vecka?? Hur hade ni gjort??
Hej på er! Ny i tråden! Så härligt att höra att ett par av er plussat redan! Jag är bim-4 idag och vågar inte testa, har tre missfall bakom mig varav det senaste var i vintras (MA i v.11). Har inte aktivt försökt bli gravid sedan dess men prickat ägglossning nån enstaka gång under våren men då har det inte tagit sig. Denna ägglossningen bestämde vi oss för att köra så hoppas ju såklart på ett plus. Har molvärk, enormt ömma bröst, illamående, ?drag? i ljumskarna o är enormt trött men alltihop kan ju såklart vara inbillning. 🙈
Vad har ni andra för symtom?
BIM 5/8, tredje barnet
Jag hade förhoppningsvis äl igår så bim lär vara typ 11-12/8 men jag tänkte testa den 9onde då sambon fyller år men antar det kanske blir lite tidigt.
Hej på er! Ny i tråden! Så härligt att höra att ett par av er plussat redan! Jag är bim-4 idag och vågar inte testa, har tre missfall bakom mig varav det senaste var i vintras (MA i v.11). Har inte aktivt försökt bli gravid sedan dess men prickat ägglossning nån enstaka gång under våren men då har det inte tagit sig. Denna ägglossningen bestämde vi oss för att köra så hoppas ju såklart på ett plus. Har molvärk, enormt ömma bröst, illamående, ?drag? i ljumskarna o är enormt trött men alltihop kan ju såklart vara inbillning. 🙈
Vad har ni andra för symtom?
BIM 5/8, tredje barnet
Äl+8 och bim 7/8. Har fått känslan av att det tagit sig denna gång men vågar inte hoppas för mycket och bli besviken när mensen kommer.. Blivit gravid 2 gånger det senaste året men det gick inte vägen nån av gångerna.
Funderar på om jag ska vänta och se om mensen kommer, eller testa innan. Känner mig så osäker med att testa tidigt då det ju kan vara negativt trots graviditet
Hej! Jag och sambon har försökt bli gravida i två år. Jag har följt massor av BIM-trådar, men har på senare tid inte skrivit i trådarna för jag tappat hoppet lite. Men idag tog jag ett test, hjärtat stannade, JAG ÄR GRAVID ❤️ jag kände bara att jag var tvungen att kika in och dela min lycka med er. Och visa att det är inte omöjligt, även om det känns så ibland. Här är min kurva för er som kör natural cycles 😍 det enda jag gjort annorlunda denna cykel är att äta kosttillskottet Q10.