BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Ja de får nog bli så känns bäst.
när man fryser typ och brösten drar ihop sig. Känner någon igen detta?? Känns lite tidigt och få symptom redan r ju liksom bara vad jag tror äl +3 och bim-12 så måste bara vara extra känsliga idag.
Hej! Jag och sambon har försökt bli gravida i två år. Jag har följt massor av BIM-trådar, men har på senare tid inte skrivit i trådarna för jag tappat hoppet lite. Men idag tog jag ett test, hjärtat stannade, JAG ÄR GRAVID ❤️ jag kände bara att jag var tvungen att kika in och dela min lycka med er. Och visa att det är inte omöjligt, även om det känns så ibland. Här är min kurva för er som kör natural cycles 😍 det enda jag gjort annorlunda denna cykel är att äta kosttillskottet Q10.
Tog ett ägglossningstest igen bara för skojskull det blev ganska starkt?!
Tog ett ägglossningstest igen bara för skojskull det blev ganska starkt?!
Stort Grattis till er som plussat 🥰
man blir ju inte mindre sugen på att testa sig när man hör Alla som plussar nu. Men bara på vad jag tror äl+3 och bim-12 så långt kvar för mig innan jag kan testa. När tror ni man vågar testa nästa vecka?? Hur hade ni gjort??
Bär nej jag tog tyvärr ingen bild, det va inte klart när jag skrev men såg att det va mörkare än igår och förrgår ändå men det blev inte fullt så som jag trodde när det va klart!
Jag förstår helt.
nej kan inte påstå att jag har några symptom direkt än. Hade lite igår att de stack i brösten eller ömmade. Fick sent igår eller kanske mer natt att de ömma eller typ stack/nöp till från typ ljumsken och drog In mot underlivet. Vet inte hur jag skall förklara bättre. Något du eller någon annan känner igen??