BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
ÄL är över för denna gång, nu börjar den jobbiga väntan 😅
Beklagar missfallet Malmötjej!
Tror tyvärr inte att min graviditet heller går vägen... tidigt än att säga eftersom jag bara är på 12 dagar efter ägglossning men rfsu-testen är otroligt svaga. Det översta är från äl+10. Sedan äl+11 , sedan äl+12. (De andra är apotekets egna)
Apotekets egna, äl+10
Apotekets egna äl+12
Känns så trist för på 4 graviditeter har jag haft 2 kemiska graviditeter (tror detta är en kemisk), ett MA och ett levande barn. 😔 Med min graviditet som var lyckad så var rfsu tokpositivt vid äl+14.
Jag tror det kan gå vägen! Jag testade positivt med Clearblue digital på ÄL+16 då jag var utomlands. När vi kom hem tog jag ett RFSU, då var jag på ÄL+20, och det var starkare än dina men absolut inte starkt (verkligen långt ifrån starkare än kontrollstreck). Det fick jag typ två veckor efter det. Håller tummarna! ❤️
@Malmötjej vad tråkigt att höra om ditt mf :( Jag blev gravid direkt efter mf med första barnet Håller tummar och tår för dig att din kropp ställer om snabbt och är redo igen. Kram!
Jag fick en rosa liten flytning igårkväll tillsammans med svag molnande värk på BIM -3. Inget mer blod men molnande värk till och från nu på morgonen.
Det skulle kunna vara en nidblödning men jag tror mer att det är mensen på G tyvärr. Fick liknande med en ljus blödning två dagar innan mens när jag fick mitt mf (testade positivt på BIM och på BIM+2 blev det mf) när vi försökte med första barnet.
Känner mig helt tom? Eftersom jag varken kan hoppas på en graviditet eller vill tänka på att mensen kommer vilken minut som helst så är det som att kroppen stängt av känslorna. Nästan så att jag hoppas på att mensen bara kan komma nu så att jag får det överstökat istället för att leva i limbo i två dygn till.
Heja oss alla som kämpar på
Jag tror det kan gå vägen! Jag testade positivt med Clearblue digital på ÄL+16 då jag var utomlands. När vi kom hem tog jag ett RFSU, då var jag på ÄL+20, och det var starkare än dina men absolut inte starkt (verkligen långt ifrån starkare än kontrollstreck). Det fick jag typ två veckor efter det. Håller tummarna! ❤️
Någon kunnig på tempkurvor som vet om jag kanske hade en implantationsdip igår? 👀
Hade en dip exakt samma dag när jag blev gravid med dottern. Alla andra månader brukar den inte dippa.
är det vanligt att få migrän när man har ägglossning? Innan dottern kunde jag få lite ont i huvudet men den här smärtan är bland dom värre migränerna jag haft, har tagit tablett nu och hoppas det ska hjälpa, den första hjälpte bara lite?
bet ihop och fick till en snabbis med sambon dock ifall det hjälper om det är ägglossning, har molvärk så hoppas.