BIM Augusti 2023
Då går vi jn på 3:e försöket efter missfall..
1/8 - Janbo - tredje försöket, första barnet
7/8 - Summer13 - tredje barnet
13/8 Bär - 3:e barnet, 3:e försöket efter MF
Då går vi jn på 3:e försöket efter missfall..
1/8 - Janbo - tredje försöket, första barnet
Fick positivt på ägglossningstestet idag! 😄 Så nu påbörjas försök nr 3 efter MF.
ÄL är över för denna gång, nu börjar den jobbiga väntan 😅
Jag fick positivt ägglossningstest lördag 22/7 och har BIM nu på lördag. När kan jag testa och sannolikt få ett resultat som stämmer?
Testade imorse med teslagrets testa tidigt och det var helt blankt.. är ändå på äl+10, finns det hopp kvar eller bör jag ge upp?
Tog ett ägglossningstest igen bara för skojskull det blev ganska starkt?!
Stort Grattis till er som plussat 🥰
man blir ju inte mindre sugen på att testa sig när man hör Alla som plussar nu. Men bara på vad jag tror äl+3 och bim-12 så långt kvar för mig innan jag kan testa. När tror ni man vågar testa nästa vecka?? Hur hade ni gjort??
ÄL+8 och ett liiiitet illamående har kickat in idag. Man känner liksom av det i halsen. Och molvärken fortsätter, lite annorlunda än vad jag brukar ha, det spänner lite.
Det var på ÄL+8 jag började känna lite illamående sist jag var gravid.
Gör allt i min makt att inte hoppas något, men det är svårt 😅
Kommer vänta till onsdag med att testa, jag har tidigare fått plus på ÄL+12, och då haft negativt dagen innan. Så håller ut ett tag till!
Sa att jag inte skulle testa förrän på onsdag då jag är ÄL+12 eftersom jag inte brukar plussa tidigare, inte ens med dom tidiga testen.
Men så kom mitt ultratidiga test från Clearblue och jag kunde inte låta bli och det var såklart negativt.. Tyckte jag inbillade mig ett suuuupersvagt streck, men det går inte ens att fånga med kameran, så tror verkligen inte att det är något..
Man är så dum som gör såhär mot sig själv! Jag hade bara beställt ett tidigt test med, så nu får jag vänta till närmare bim och ta vanliga test istället..
Sambon tycker jag skall ta digitalt imorgon. Jag känner mig bara så dum?🥲🥲