BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Vad räknas som ÄL egentligen när man säger t ex ÄL+9. Är det dagen när man fick utslag på ägglossningsstickan eller dagen efter? Man släpper väl ägget efter att stickan är som starkast.
vi hade sex 24/7 två gånger ocj jag hade som starkast på ägglossningsstickan dagen innan . Är jag då på äl+7 idag? Och borde testa tidigast torsdag morgon?
Tempen ökade idag men jag vaknade en timme tidigare än vanligt, den ökade till 36,80 men om jag använder områknaren skulle det vara 36,92. vet inte om man ska räkna om eller inte.
Tempen ökade idag men jag vaknade en timme tidigare än vanligt, den ökade till 36,80 men om jag använder områknaren skulle det vara 36,92. vet inte om man ska räkna om eller inte.
Jag har gjort det innan men aldrig dagen efter trolig ägglossning så blir osäker på hur jag ska göra nu, jag tror ändå äl varit faktist!
Förresten har man ägglossningen på sänkningen eller höjningen har aldrig fattat det?!
Positivt graviditetstest nu på morgonen här!! :')
Den lilla blödningen i förrgår kanske var en nidblödning ändå.. Tidigare tidiga mf gör att jag inte vågar ta ut något i förskott ännu men jag håller tummar och tår för en liten påskbebis och att hen vill stanna kvar där inne
Positivt graviditetstest nu på morgonen här!! :')
Den lilla blödningen i förrgår kanske var en nidblödning ändå.. Tidigare tidiga mf gör att jag inte vågar ta ut något i förskott ännu men jag håller tummar och tår för en liten påskbebis och att hen vill stanna kvar där inne