BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Åh, känner verkligen med dig! Ni får planera in mycket skoj och aktivitet så går tiden snabbare, men samtidigt viktigt att försöka njuta av nuet (och semester) också ☺️ Håller tummarna för er!
Åh, känner verkligen med dig! Ni får planera in mycket skoj och aktivitet så går tiden snabbare, men samtidigt viktigt att försöka njuta av nuet (och semester) också ☺️ Håller tummarna för er!
Åh beklagar 💔❤️ jag själv var med om ett missfall runt Samma vecka. Vi plussade på försök 11, fick missfall och nu är vi på försök fyra efter missfallet, jag fick också höra som dig att de är lättare direkt efter. Åtminstone första tre försöken. Tyvärr stämde det inte för mig men hoppas de går fort för oss båda igen nu❤️ massor av kramar. de är tungt, de är en stor förlust och de kommer ta tid innan det känns lättare!
Jag är ny på det här med att tempa, men syns det på tempen något innan ägglossning eller är det bara när det är över som tempen ändras och stiger?
31/7-6/8 Sally101 - 1:a barnet, 2:a försöket
1/8 Janbo - 1:a barnet, 3:e försöket
1/8 Lavendel94 - 1:a barnet, 3:e försöket
2/8 BeeHappy - 2:a barnet, 1:a försöket
2/8 AloeVvera - 2:a barnet, 1:a försöket
2/8 Jennjenn91 - 2:a barnet, 2:a försöket
4/8 Riode - 1:a barnet, 1:a försöket
4/8 Nidje - 2:a barnet, 3:e försöket
5/8 1986 - 3:e barnet, 1:a försöket
5/8 SF123 - 2:a barnet, 1:a försöket