• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-07-29 08:01:03 följande:

Att tempen dippar kan dock betyda att ägget släppt! Stiger den imorgon så släppte ägget säkert inatt/idag. Sexa på idag med om ni får möjlighet. Håller tummarna så för dig som försökt så länge!❤️ hann du äta inositol? Hjälpte det kanske? Ta dosen idag med bara för att säkerställa att äl blir! :)

Jag började ju med inositolen trots sent i cykeln så han ta en dos innan flytningarna började och sen ökade ältesten dagen efter men tog även en provera tablett i förrgårkväll och tänkte starta en mens istället men jag är glad att jag bara han en För det avbröt jag ju! Tog inositol igår och idag med, vet inte om det kan gå så snabbt med den? Annars tror jag den kom för jag slutade med munkpepparn.
    jag har rejäl ägglossningssmärta idag så tror det släpper idag :) ska försöka få dottern att sova middag och få till det både på dagen och kvällen idag hehe Oskyldig
  • Sanlin90
    Anonym (Nidje) skrev 2023-07-29 08:30:48 följande:

Ägglossning + 10 Skäms

Grattis!!
  • Syskonförsök

Håller tummarna som tusan❤️❤️

Sanlin90 skrev 2023-07-29 08:16:12 följande:
    Jag började ju med inositolen trots sent i cykeln så han ta en dos innan flytningarna började och sen ökade ältesten dagen efter men tog även en provera tablett i förrgårkväll och tänkte starta en mens istället men jag är glad att jag bara han en För det avbröt jag ju! Tog inositol igår och idag med, vet inte om det kan gå så snabbt med den? Annars tror jag den kom för jag slutade med munkpepparn.
    jag har rejäl ägglossningssmärta idag så tror det släpper idag :) ska försöka få dottern att sova middag och få till det både på dagen och kvällen idag hehe Oskyldig
  • Syskonförsök

Grattis till alla plus! Jag har varit härifrån nästan en vecka så grattis till er jag missat🥰❤️

• Notalonee

Ägglossning + 10 Skäms

Grattis 🥳 hoppas vi är fler som följer efter snart! 4 dagar efter ägglossning här bara!
  • Horisonten

Ägglossning + 10 Skäms

Stort Grattis 🥰
  • Riode
    Bodbod skrev 2023-07-28 19:58:34 följande:
    Fy, ja jag är superavis (men hoppas jag lyckas dölja det) på alla som blir gravida i min närhet men bara glad för de jag följt här i trådarna på familjeliv haha. 

Hur gör ni andra, berättar ni för era vänner o familj att ni försöker bli gravida? Jag berättade för några vänner direkt och nu tycker jag det känns pinsamt att de vet när det tar lite tid (dumt jag vet). 
    Vi berättar för alla att vi försöker, ifall vi skulle behöva stödet om det inte går.. Vi har också tänkt berätta typ direkt om vi plussar, för hjälp där också ifall graviditeten ev. inte skulle gå hela vägen.
  • Riode

Supergrattis till alla som plussat hittills! 😍

Fick precis ett negativt test på vad jag tror är ÄL+9/6 dagar innan beräknad mens. Lite tidigt att testa kanske men jag har mått illa några kvällar i rad nu så tänkte om inte annat att det negativa testet kunde ta bort en del av "pirret" som orsakar det då 😅😂

• Anonym (Nidje)
    Riode skrev 2023-07-29 09:26:26 följande:

Supergrattis till alla som plussat hittills! 😍

Fick precis ett negativt test på vad jag tror är ÄL+9/6 dagar innan beräknad mens. Lite tidigt att testa kanske men jag har mått illa några kvällar i rad nu så tänkte om inte annat att det negativa testet kunde ta bort en del av "pirret" som orsakar det då 😅😂

Jag testade igår (äl+9) med RFSu och apotekets egna och båda var negativa. Vaknade och mådde illa idag med så som jag gjort senaste dagarna och testade igen och resultatet är ovanför 😊
Svar på tråden BIM Augusti 2023