BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Att tempen dippar kan dock betyda att ägget släppt! Stiger den imorgon så släppte ägget säkert inatt/idag. Sexa på idag med om ni får möjlighet. Håller tummarna så för dig som försökt så länge!❤️ hann du äta inositol? Hjälpte det kanske? Ta dosen idag med bara för att säkerställa att äl blir! :)
Ägglossning + 10
Ägglossning + 10
Håller tummarna som tusan❤️❤️
Grattis till alla plus! Jag har varit härifrån nästan en vecka så grattis till er jag missat🥰❤️
Ägglossning + 10
Ägglossning + 10
Supergrattis till alla som plussat hittills! 😍
Fick precis ett negativt test på vad jag tror är ÄL+9/6 dagar innan beräknad mens. Lite tidigt att testa kanske men jag har mått illa några kvällar i rad nu så tänkte om inte annat att det negativa testet kunde ta bort en del av "pirret" som orsakar det då 😅😂
Supergrattis till alla som plussat hittills! 😍
Fick precis ett negativt test på vad jag tror är ÄL+9/6 dagar innan beräknad mens. Lite tidigt att testa kanske men jag har mått illa några kvällar i rad nu så tänkte om inte annat att det negativa testet kunde ta bort en del av "pirret" som orsakar det då 😅😂