BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Jag hoppar in här lite diskret :)
Har väl kanske inte direkt "försökt" innan men började ändå i förra månaden satsa lite extra runt ÄL. Med mitt första barn kände jag direkt att "Nu är jag gravid". Än så länge känner jag inget annat än nervositet..
31/7-6/8 Sally101 - 1:a barnet, 2:a försöket1
/8 Janbo - 1:a barnet, 3:e försöket1
/8 Lavendel94 - 1:a barnet, 3:e försöket
2/8 BeeHappy - 2:a barnet, 1:a försöket
2/8 AloeVvera - 2:a barnet, 1:a försöket
2/8 Jennjenn91 - 2:a barnet, 2:a försöket
4/8 Riode - 1:a barnet, 1:a försöket
4/8 Nidje - 2:a barnet, 3:e försöket
5/8 SF123 - 2:a barnet, 1:a försöket
7/8 Summer13 - 3:e barnet
8/8 Pälsboll - 1:a barnet, 3:e försöket
9/8 Potatisbulle - 1:a barnet, 8:e försöket
12/8 Lulu1987 - 1:a barnet, 8:e försöket
12/8 Macbookpro - 1:a barnet, 3:e försöket 12/8 natalina1451 - 4:e barnet, 1:a försöket
13/8 Horisonten - 4:e barnet, 1:a försöket
13/8 Bär - 3:e barnet, 3:e försöket efter MF
17/8 Alvedon83 - 7:e försöket efter MF
19/8 Fruffe - 2:a barnet, 4:e försöket
20/8 Bodbod - 1:a barnet, 5:e försöket
20/8 Syskonförsök, 2:a barnet, försök 4 efter MF
20/8 ggi123 - 1:a barnet, 12:e försöket
21/8 Jaydess lover - 2:a barnet, 2:a försöket
22/8 Ranin - 1:a barnet, 3:e försöket
22/8 Barbrastreisand - 2a barnet, 12+ försöket
23/8 Anna4732 - 2:a barnet, 2:a försöket
25/8 Condii - 1:a barnet, 2:a försöket
Dagens äl-test. Vad tror vi? Äl imorgon eller fredag?? Märkte också lite mer flygning som lite mer åt de klibbiga hållet men inte helt än. Bör jag testa ikväll eller kan jag vänta till imorgon??
Dagens äl-test. Vad tror vi? Äl imorgon eller fredag?? Märkte också lite mer flygning som lite mer åt de klibbiga hållet men inte helt än. Bör jag testa ikväll eller kan jag vänta till imorgon??
Har du testat digitala ÄL-test? Tycker de är så mycket bättre och tydligare 😁👍🏼
Har du testat digitala ÄL-test? Tycker de är så mycket bättre och tydligare 😁👍🏼
Nej inte denna gången. Men testar mest för och se om jag har och läsa av kroppen. Försvar ändå sex ganska ofta. Typ minst varannan dag.
mensen sista dag var 20 juli och vi har myst till det den 21/7 23/7 24/7 och idag 26/7 så borde täcka hyfsat än så länge.
Grattis Sally101!!
Jag har ca 7 dagar kvar till BIM och går och känner av kroppen så otroligt mycket.. "visst kändes det lite i livmodern nu, nu blev jag extra andfådd".. osv. Jag är en fena på att tolka in högt och lågt här hehe.
Har svårt att citera olika meddelanden men läste ett inlägg i tråden förut om vad man gjort annorlunda den månad man plusat. Detta är inte riktigt svar på det men jag har tidigare, och nu, dragit ner min kaffekonsumption till endast en liten kopp på morgonen och därefter inget mer (är i vanliga fall en mycket större kaffedrickare). Lite nya rön från UK att just koffein första veckorna ökar missfallsrisken så efter ÄL drar jag mer på kaffet ordentligt här iaf!