• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Riode
    Anonym (Nidje) skrev 2023-07-29 09:32:27 följande:
    Jag testade igår (äl+9) med RFSu och apotekets egna och båda var negativa. Vaknade och mådde illa idag med så som jag gjort senaste dagarna och testade igen och resultatet är ovanför 😊
    Hahah åh nej, ge mig inte mer pirr här nu 😜
    Vi hade samma BIM såg jag, får väl hålla ut några dagar till tills dess och se om inte illamåendet gått över/mensen kommer!
  • Natalina1451

testen i ordning uppifrån igår vid lunch mitten på kvällen igår och det längst ner tog jag nu imorse men var bara 1 timme sedan jag kissade senast. starkare än igår kan man väl ändå påstå trots olika märken? 

hur som fick vi till det igår och imorse. men fortsätter väl så ända till testen blir negativa igen. 

kan Man räkna med att ägget har släppt när resten blir negativa? 

• Syskonförsök

Ägget borde släppa idag eller imorgon. Du behöver inte testa efter positivt test, det visar inte när ägget släpper. Bara att tempa visar när de faktiskt släpper ! 

Natalina1451 skrev 2023-07-29 10:37:50 följande:

testen i ordning uppifrån igår vid lunch mitten på kvällen igår och det längst ner tog jag nu imorse men var bara 1 timme sedan jag kissade senast. starkare än igår kan man väl ändå påstå trots olika märken? 

hur som fick vi till det igår och imorse. men fortsätter väl så ända till testen blir negativa igen. 

kan Man räkna med att ägget har släppt när resten blir negativa? 

• Alvedon83

Grattis till er som som plussat🤩  

Här är det snart dags för äl om nån dag, har börjat tempa med min nya Tempdrop så ska bli spännande att se hur kurvan blir😊

• Natalina1451
    Syskonförsök skrev 2023-07-29 10:41:39 följande:

Ägget borde släppa idag eller imorgon. Du behöver inte testa efter positivt test, det visar inte när ägget släpper. Bara att tempa visar när de faktiskt släpper ! 

Håller tummarna att det blir idag så jag får en kortare cykel än förra månaden 🤞🏻 vad blir det för dag om jag fick mens den 15/7 ? hoppas att jag inte ska behöva resten av testen som jag köpte i veckan så kommer nog fortsätta ändå (testmissbrukare absolut) 🙈 köpte ett 12 pack och använt 1. De var verkligen i smalaste laget men verkar ju funka ändå. har ingen temp med 2 decimaler med hit till Spanien men har en från Nc hemma, måste man skaffa nc-appen igen då eller hur funkar det ? Finns det någon gratisapp som man kan använda?
  • Sanlin90
    Ska jag tolka näst sista testet (igårkväll) som att det blev positivt strax innan/efter det togs och att det idag sjunker? Alla testen är svagare idag. 

• Natalina1451
    Sanlin90 skrev 2023-07-29 12:42:06 följande:
    Ska jag tolka näst sista testet (igårkväll) som att det blev positivt strax innan/efter det togs och att det idag sjunker? Alla testen är svagare idag. 
     Absolut, jag skulle räkna det som att du borde ha haft ägglossning nu. Men jag vet inte om det är så testen funkar..
    om du kikar på mina test lite längre upp så förväntade jag ju mig samma resultat som du fick idag när jag testade imorse men mitt var ju ännu starkare idag. Så tänker att mitt ägg inte släppt ännu.. (men det här är ju bara min hypotes så jag har ingen fakta till belägg för detta 🤪)
  • Sanlin90
    Natalina1451 skrev 2023-07-29 13:14:54 följande:
     Absolut, jag skulle räkna det som att du borde ha haft ägglossning nu. Men jag vet inte om det är så testen funkar..
    om du kikar på mina test lite längre upp så förväntade jag ju mig samma resultat som du fick idag när jag testade imorse men mitt var ju ännu starkare idag. Så tänker att mitt ägg inte släppt ännu.. (men det här är ju bara min hypotes så jag har ingen fakta till belägg för detta 🤪)
    Jag har läst att det släpper inom 12-36h efter ett positivt test, tror det släpper idag eller inatt för
    mig fick ju en liiiten dipp i tempen idag, vi fick till det igårkväll och satsar på ikväll igen!
    håller tummarna för oss!
  • Natalina1451
    Sanlin90 skrev 2023-07-29 13:24:37 följande:
    Jag har läst att det släpper inom 12-36h efter ett positivt test, tror det släpper idag eller inatt för
    mig fick ju en liiiten dipp i tempen idag, vi fick till det igårkväll och satsar på ikväll igen!
    håller tummarna för oss!
     okej, men då är det ju när som helst iaf 👏🏻 ligg på, det vet jag att vi kommer göra iaf 🤪 
    om 2 veckor får vi våra pluss 🤞🏻🙏
  • Syskonförsök

Din peak var nog inatt! ägget släpper säkert under dagen idag. 

Sanlin90 skrev 2023-07-29 12:42:06 följande:
Svar på tråden BIM Augusti 2023