BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Grattis!!
de där är lika vanligt som ovanligt att det inte betyder något. För mig har missfall börjat med bruna flytningar och dragit igång med blödning mer ett dygn senare men du kan samtidigt blöda lite utan att de betyder något alls. Försök att bara andas och ta det som de kommer. Oavsett vilket är du gravid just nu och det är något magiskt och värt att fira 🥰 håller tummarna att allt går bra!
Håller tummarna!!! Grattis ❤️
Jag fick bruna flytningar vid min graviditet sist som pågick i 2-3 dagar (väldigt sparsamma). Då var jag på ÄL + 14 till ÄL + 16. Fick senare missfall (i vecka 9), men det har ju inte med det att göra. Kan tänka mig att det är nidblödning eller genombrottsblödning? 🥰
Tack❤️
Skulle kunna vara nidblödning ju (några dagar gammalt blod kanske). Känns så märkligt att det händer en massa saker i kroppen och man vet inte vad.. 😂
Tack❤️
Skulle kunna vara nidblödning ju (några dagar gammalt blod kanske). Känns så märkligt att det händer en massa saker i kroppen och man vet inte vad.. 😂
Jag förstår dig precis 😅 Och man blir ju orolig. Men som Syskonförsök skrev innan min kommentar så är det gravid precis just nu. Och det är vanligare att en graviditet går bra! ❤️
Jag förstår dig precis 😅 Och man blir ju orolig. Men som Syskonförsök skrev innan min kommentar så är det gravid precis just nu. Och det är vanligare att en graviditet går bra! ❤️
Bra jobbat, haha! Spermierna kan ju leva upp till 5 d så 1-4 dagar innan ÄL och sen på ÄL och dagen efter. Tempat du och fått bekräftat ÄL? Tänker att ett pos ÄL-test inte är = ÄL utan en indikation att kroppen försöker ägglossa (vilket sannolikt sker inom 24 h efter pos test).
Nä har inte börjat med temp än. Är en dålig sovare som vaknar ofta och länge på nätterna så är osäker på om det ens kommer funka för mig I alla fall
Får väl ligga i iställe. Ingen som klagar än här hemma i alla fall :p
Suck, tror inte ägglossningen gock igenom, fick jääätteont i ca 30 min i rygg och mage runt kl 17 igår fick ligga med värmedyna så trodde det släppte då men ingen jätteökning i tempen :(
Nä har inte börjat med temp än. Är en dålig sovare som vaknar ofta och länge på nätterna så är osäker på om det ens kommer funka för mig I alla fall
Får väl ligga i iställe. Ingen som klagar än här hemma i alla fall :p
Se vad som händer imorgon med tempen. :) ordentliga ökningen kan komma då om ägget släppte inatt.
Suck, tror inte ägglossningen gock igenom, fick jääätteont i ca 30 min i rygg och mage runt kl 17 igår fick ligga med värmedyna så trodde det släppte då men ingen jätteökning i tempen :(
Se vad som händer imorgon med tempen. :) ordentliga ökningen kan komma då om ägget släppte inatt.