• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Syskonförsök

De är garanterat inositolen!! Funkar sjukt bra här med. Äl känningar redan dag 10 och nu verkar jag för andra månaden få äl cd13! Brukar ha cs23-28 annars!!! Helt sinnes. Så skönt med fler försök❤️

Bodbod skrev 2023-08-02 07:26:25 följande:

Jahapp då e äl över för denna gång, tror den inträffade i måndags. Det är liksom 11 dagar innan beräknat? Brukar ha en lång cykel på typ 36 dagar. Undrar om det var att jag börjat med inositol?! Men verkar sjukt att det skulle verkat så snabbt, åt det bara i ca en vecka. 

Så, återstår att vänta då. Antar att nytt bim blir ca den 14 :)

• Anonym (T)
    Syskonförsök skrev 2023-08-02 06:52:42 följande:

Nu måste väl något blivit lite fel? de här skulle jag inte tolka som ett positivt ägglossningstest 😅 men kanske betyder de är på väg?? Aldrig hänt att jag fått positivt när strecken inte är lika starka men har inte kört med de lila så mycket.. någon annan som Kört med dessa Och fattar? Bara dag 11 idag! Senast fick jag dock ägglossning dag 13 så kan ju stämma med 48h så sett.

Man ska ju inte läsa av strecket på dem. Vara gå på vad displayen säger. 
  • Bodbod

@Syskonförsök 

Jaa men då är det nog den :D Fick mycket mer fertilt sekret + tydligare ägglossningssmärta också. Har du märkt något sånt??

Mirakelprodukt! Nu fattas det bara att man blir gravid också haha.

Tusen tack för tipset <3

• Syskonförsök

Ja samma här!! Ja håller tummarna stenhårt för oss❤️❤️

Bodbod skrev 2023-08-02 08:19:31 följande:

@Syskonförsök 

Jaa men då är det nog den :D Fick mycket mer fertilt sekret + tydligare ägglossningssmärta också. Har du märkt något sånt??

Mirakelprodukt! Nu fattas det bara att man blir gravid också haha.

Tusen tack för tipset <3

• Alvedon83

Cd 14 idag, har fertilt sekret och lite molvärk, inget förändring på tempen så äl har väl inte varit än då.

• Alvedon83
    Jennjenn91 skrev 2023-08-02 07:32:27 följande:

Grattis alla som har plussat! {#emotions_dlg.flower}

BIM idag och det känns i kroppen tror jag, Allt man känner nu verkar vara inbillning. Mens? Gravid? Galen?

Tog test Bim -3 och -5 men såg ingenting. Möjligtvis på ett om man redigerade ljusstyrka på mobilbild vilket man ju inte ska.
    Brukar få blödning på kvällen så vi får väl se om den dyker upp.

Övriga symptom är extrem pms, trötthet, luktsinnet är on fiire... osv

Du har inte tagit nåt idag då? 
  • Alvedon83
    Sanlin90 skrev 2023-08-02 05:57:42 följande:

Jag beställde en apple warch 8 igår som ska kunna mäta basaltempen, dels för den funktionen och dels för att peppa igång mig att träna!

Låter intressant, jag har ju köpt en Tempdrop som tempar när man sover😊 men skulle behöva en ny stegräknare också.
  • Anonym (1986)

ändrar mitt bim-datum till 14 dgr efter ÄL

31/7-6/8 Sally101 - 1:a barnet, 2:a försöket
    1/8 Janbo - 1:a barnet, 3:e försöket
    1/8 Lavendel94 - 1:a barnet, 3:e försöket
    2/8 BeeHappy - 2:a barnet, 1:a försöket
    2/8 AloeVvera - 2:a barnet, 1:a försöket
    2/8 Jennjenn91 - 2:a barnet, 2:a försöket
    4/8 Riode - 1:a barnet, 1:a försöket
    4/8 Nidje - 2:a barnet, 3:e försöket
    5/8 SF123 - 2:a barnet, 1:a försöket
    5/8 Virrevarr - 2:a barnet, 8e försöket
    7/8 Summer13 - 3:e barnet 
    8/8 1986 - 3:e barnet, 1:a försöket

9/8 Potatisbulle - 1:a barnet, 8:e försöket

9/8 Notalonee - 2:a barnet, 3:e försöket

12/8 Lulu1987 - 1:a barnet, 8:e försöket
    12/8 Macbookpro - 1:a barnet, 3:e försöket 
    12/8-13/8 natalina1451 - 4:e barnet, 1:a försöket
    12/8-18/8 amiilee - 1:a barnet, 3:e försöket
    13/8 Horisonten - 4:e barnet, 1:a försöket
    13/8 Bär - 3:e barnet, 3:e försöket efter MF
    13/7 Sanlin90 - 2a barnet, försökt sedan 2021
    17/8 Alvedon83 - 7:e försöket efter MF
    17/8 Lina98 - 1:a barnet, 16:e försöket
    19/8 Fruffe - 2:a barnet, 4:e försöket
    20/8 Bodbod - 1:a barnet, 5:e försöket
    20/8 Syskonförsök, 2:a barnet, försök 4 efter MF
    20/8 ggi123 - 1:a barnet, 12:e försöket
    21/8 Jaydess lover - 2:a barnet, 2:a försöket
    22/8 Ranin - 1:a barnet, 3:e försöket
    22/8 Barbrastreisand - 2a barnet, 12+ försöket
    23/8 Anna4732 - 2:a barnet, 2:a försöket
    25/8 Condii - 1:a barnet, 2:a försöket
    25/8 Pälsboll, 1:a barnet, 3:e försöket
    25/8 AliciaNN - 1:a barnet, 5:e försöket
    25/8 Pannkakssmet, 1:a barnet, 3:e försöket
  • Horisonten
    Någon som haft lätt diffust molande värk eller liksom så bara dagarna efter äl?? Hade äl smärtor tydligt och som
    mensvärk. Idag lätt typ nästan obemärkt lite molande eller typ orolig mage som något men inte ont men något så liksom. Mannen kunde inte röra eller ens pussa mig på brösten imorse när han vllle mysa utan att jag rykte till. Kan jag inbilla mig?? Känns så tidigt och känna något. Dock har vi ju haft väldigt mycket sex så vet ju inte när de kan blivit befraktat eller när exakt äl var. Fick ju även inatt som sagt att de hugg nöp drog och ömma från höften/ljumsken och mot underlivet och ligger lite kvar ännu. Men bara ena sidan. Vet inte alls vad som är vad. Har lite ont i kroppen annars också. Men vi har grejat massa hemma så kan ju vara de med. Har ju huvudvärk dagligen så de är inget symptom jag kan få på eller ryggen för också ont i och av sambons sängar han har hos sig. Vad tror ni?! Så mycket tankar som snurrar så snälla hjälp. Blir nervös och orolig?😔
  • Bodbod

@Syskonförsök

Jag med!! 

@Horisonten 

Jag känner också massa grejjer (ömma bröst, flytningar, molvärk) och jag är två dar efter äl ... man är ju expert på att inbilla sig!!! Det senaste halvpret har jag känt mig gravid i två veckor varje mån, fr dan efter äl hehe. Med det sagt kan dina symptom mkt väl vara "verkliga" såklart. Jag hoppas det! Men det är ett gissel att inte tolka varenda liten känsla i kroppen!

Svar på tråden BIM Augusti 2023