BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
De är garanterat inositolen!! Funkar sjukt bra här med. Äl känningar redan dag 10 och nu verkar jag för andra månaden få äl cd13! Brukar ha cs23-28 annars!!! Helt sinnes. Så skönt med fler försök❤️
Jahapp då e äl över för denna gång, tror den inträffade i måndags. Det är liksom 11 dagar innan beräknat? Brukar ha en lång cykel på typ 36 dagar. Undrar om det var att jag börjat med inositol?! Men verkar sjukt att det skulle verkat så snabbt, åt det bara i ca en vecka.
Så, återstår att vänta då. Antar att nytt bim blir ca den 14 :)
Nu måste väl något blivit lite fel? de här skulle jag inte tolka som ett positivt ägglossningstest 😅 men kanske betyder de är på väg?? Aldrig hänt att jag fått positivt när strecken inte är lika starka men har inte kört med de lila så mycket.. någon annan som Kört med dessa Och fattar? Bara dag 11 idag! Senast fick jag dock ägglossning dag 13 så kan ju stämma med 48h så sett.
@Syskonförsök
Jaa men då är det nog den :D Fick mycket mer fertilt sekret + tydligare ägglossningssmärta också. Har du märkt något sånt??
Mirakelprodukt! Nu fattas det bara att man blir gravid också haha.
Tusen tack för tipset <3
Ja samma här!! Ja håller tummarna stenhårt för oss❤️❤️
@Syskonförsök
Jaa men då är det nog den :D Fick mycket mer fertilt sekret + tydligare ägglossningssmärta också. Har du märkt något sånt??
Mirakelprodukt! Nu fattas det bara att man blir gravid också haha.
Tusen tack för tipset <3
Cd 14 idag, har fertilt sekret och lite molvärk, inget förändring på tempen så äl har väl inte varit än då.
Grattis alla som har plussat!
BIM idag och det känns i kroppen tror jag, Allt man känner nu verkar vara inbillning. Mens? Gravid? Galen?
Tog test Bim -3 och -5 men såg ingenting. Möjligtvis på ett om man redigerade ljusstyrka på mobilbild vilket man ju inte ska.
Brukar få blödning på kvällen så vi får väl se om den dyker upp.
Övriga symptom är extrem pms, trötthet, luktsinnet är on fiire... osv
Jag beställde en apple warch 8 igår som ska kunna mäta basaltempen, dels för den funktionen och dels för att peppa igång mig att träna!
ändrar mitt bim-datum till 14 dgr efter ÄL
31/7-6/8 Sally101 - 1:a barnet, 2:a försöket
1/8 Janbo - 1:a barnet, 3:e försöket
1/8 Lavendel94 - 1:a barnet, 3:e försöket
2/8 BeeHappy - 2:a barnet, 1:a försöket
2/8 AloeVvera - 2:a barnet, 1:a försöket
2/8 Jennjenn91 - 2:a barnet, 2:a försöket
4/8 Riode - 1:a barnet, 1:a försöket
4/8 Nidje - 2:a barnet, 3:e försöket
5/8 SF123 - 2:a barnet, 1:a försöket
5/8 Virrevarr - 2:a barnet, 8e försöket
7/8 Summer13 - 3:e barnet
8/8 1986 - 3:e barnet, 1:a försöket
9/8 Potatisbulle - 1:a barnet, 8:e försöket
9/8 Notalonee - 2:a barnet, 3:e försöket
@Syskonförsök
Jag med!!
@Horisonten
Jag känner också massa grejjer (ömma bröst, flytningar, molvärk) och jag är två dar efter äl ... man är ju expert på att inbilla sig!!! Det senaste halvpret har jag känt mig gravid i två veckor varje mån, fr dan efter äl hehe. Med det sagt kan dina symptom mkt väl vara "verkliga" såklart. Jag hoppas det! Men det är ett gissel att inte tolka varenda liten känsla i kroppen!