BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Nedrans!
Mens som ett brev på posten idag. Stannar dock kvar i gruppen men flyttar ner mig själv ett par veckor.. heeee heeee heee hejdå nu ska jag gråta en skvätt.
Jag förstår dig helt. Jag har ju haft de alla mina 3 graviditeter. Minns med dottern mådde jag illa innan jag tog test och jag bara visste att jag var gravid. Men med henne fick jag medicin tidigt. Med andra graviditeten hade jag men inte riktigt lika illa fick åka och få dropp en gång och överleva de som gick. Fick inte samma medicin då. Med sista graviditeten för 5 år sen fick jag dropp 2 gånger och inläggning en gång. Innan jag fick samma medicin som med dottern. Fick prova andra innan men ingen effekt. Men minns att jag mådde illa med honom också.
jag funderar på eftersom man är mer känslig mot hormonet hag när man har hyperemiss om man mår illa tidigare då? Pga känsligheten. För jag har mått illa idag. Inte jättefarlig men lite lätt sådär diffust som en klump i halsen. Förutom att när vi köpte mat på mc Donalds blev jag så illa är de av doften. Men kan jag verkligen rimligt må illa redan?? Hade inget igår men idag kom de.
Jag förstår dig helt. Jag har ju haft de alla mina 3 graviditeter. Minns med dottern mådde jag illa innan jag tog test och jag bara visste att jag var gravid. Men med henne fick jag medicin tidigt. Med andra graviditeten hade jag men inte riktigt lika illa fick åka och få dropp en gång och överleva de som gick. Fick inte samma medicin då. Med sista graviditeten för 5 år sen fick jag dropp 2 gånger och inläggning en gång. Innan jag fick samma medicin som med dottern. Fick prova andra innan men ingen effekt. Men minns att jag mådde illa med honom också.
jag funderar på eftersom man är mer känslig mot hormonet hag när man har hyperemiss om man mår illa tidigare då? Pga känsligheten. För jag har mått illa idag. Inte jättefarlig men lite lätt sådär diffust som en klump i halsen. Förutom att när vi köpte mat på mc Donalds blev jag så illa är de av doften. Men kan jag verkligen rimligt må illa redan?? Hade inget igår men idag kom de.
Lägger in mig själv på listan, spännande och kul att följas åt 🥰
31/7-6/8 Sally101 - 1:a barnet, 2:a försöket
1/8 Janbo - 1:a barnet, 3:e försöket
1/8 Lavendel94 - 1:a barnet, 3:e försöket
2/8 BeeHappy - 2:a barnet, 1:a försöket
2/8 AloeVvera - 2:a barnet, 1:a försöket
4/8 Riode - 1:a barnet, 1:a försöket
4/8 Nidje - 2:a barnet, 3:e försöket
5/8 SF123 - 2:a barnet, 1:a försöket
5/8 Virrevarr - 2:a barnet, 8e försöket
7/8 Anelaaa89 - 2:a barnet, 5:e försöket
7/8 Summer13 - 3:e barnet
8/8 1986 - 3:e barnet, 1:a försöket
9/8 Potatisbulle - 1:a barnet, 8:e försöket
9/8 Notalonee - 2:a barnet, 3:e försöket
12/8 Lulu1987 - 1:a barnet, 8:e försöket
12/8 Macbookpro - 1:a barnet, 3:e försöket
12/8-13/8 natalina1451 - 4:e barnet, 1:a försöket
12/8-18/8 amiilee - 1:a barnet, 3:e försöket
13/8 Horisonten - 4:e barnet, 1:a försöket
13/8 Bär - 3:e barnet, 3:e försöket efter MF
13/7 Sanlin90 - 2a barnet, försökt sedan 2021
17/8 Alvedon83 - 7:e försöket efter MF
17/8 Lina98 - 1:a barnet, 16:e försöket
19/8 Fruffe - 2:a barnet, 4:e försöket
20/8 Bodbod - 1:a barnet, 5:e försöket
20/8 Syskonförsök, 2:a barnet, försök 4 efter MF
20/8 ggi123 - 1:a barnet, 12:e försöket
21/8 Jaydess lover - 2:a barnet, 2:a försöket
22/8 Ranin - 1:a barnet, 3:e försöket
22/8 Barbrastreisand - 2a barnet, 12+ försöket
23/8 Anna4732 - 2:a barnet, 2:a försöket
25/8 Condii - 1:a barnet, 2:a försöket
25/8 Pälsboll, 1:a barnet, 3:e försöket
25/8 AliciaNN - 1:a barnet, 5:e försöket
25/8 Pannkakssmet, 1:a barnet, 3:e försöket
30/8 Jennjenn91 - 2:a barnet, 3:e försöket
Hej! Brukar aldrig ha ömma bröst eller så efter äl, men nu gör det döont! Eftersom jag bara är på äl +3 är det ju omöjligt gravtecken, men undrar om det kan bero på att jag börjat med inositol. Om det liksom förstärker alla kroppsliga känningar?
Det hade jag också första månaden med inotisol!!! Så skumt!
Hej! Brukar aldrig ha ömma bröst eller så efter äl, men nu gör det döont! Eftersom jag bara är på äl +3 är det ju omöjligt gravtecken, men undrar om det kan bero på att jag börjat med inositol. Om det liksom förstärker alla kroppsliga känningar?