• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Virrevarr

haft en del symtom de senaste dagarna, med spända bröst och smärta nere i bäckenet och i ländryggen, att jag fick traska in på ett apotek här på semestern, fast jag försökt hålla mig tills jag kom hem igen till mina vanliga teststickor.

men nu så, 8e gången gillt.

känns fortfarande lite abstrakt med tanke på alla gånger det inte gått hela vägen till ett barn i famnen, men hoppas jag kan känna full glädje efter rutin-ul i alla fall 🥰

• Alvedon83
    Virrevarr skrev 2023-08-04 17:10:20 följande:

haft en del symtom de senaste dagarna, med spända bröst och smärta nere i bäckenet och i ländryggen, att jag fick traska in på ett apotek här på semestern, fast jag försökt hålla mig tills jag kom hem igen till mina vanliga teststickor.

känns fortfarande lite abstrakt med tanke på alla gånger det inte gått hela vägen till ett barn i famnen, men hoppas jag kan känna full glädje efter rutin-ul i alla fall 🥰

Grattis!🤩
  • Anonym (T)
    Alvedon83 skrev 2023-08-04 13:59:14 följande:
    //

Tempdrops egna app tycker jag hade peak igår och första temphöjning idag.
    Ok, spännande. Jag vet som sagt inte hur tempdrop-kurvor blir jämfört med basaltemp-kurvor, men FF är nog mer anpassat för basaltemp så det är säkert bättre att köra på Tempdrops egna app nu.
  • Alvedon83
    Anonym (T) skrev 2023-08-04 18:34:32 följande:
    Ok, spännande. Jag vet som sagt inte hur tempdrop-kurvor blir jämfört med basaltemp-kurvor, men FF är nog mer anpassat för basaltemp så det är säkert bättre att köra på Tempdrops egna app nu.
    Siffrorna kom efter jag fyllt i icke fertilt sekret, är någon nedräkning typ så att det fertila fönstret stängs. Ska bli väldigt intressant och se hur kurvan kommer bli. Jag blir väckt av en liten hela tiden så vanlig tempning hade aldrig funkat.
  • Barbrastreisand

Nu börjar min ägglossning närma sig! Blir nog någon dag tidigare, började testa idag och det var rätt så starkt. Så antingen blir det positivt imorgon eller så missade jag peaken precis. Någon mer med äl i dagarna?

• Horisonten
    Virrevarr skrev 2023-08-04 17:10:20 följande:

Stort Grattis 🥰
  • Syskonförsök

Jag har också ägglossning snart 🥰

Barbrastreisand skrev 2023-08-04 21:49:46 följande:

Nu börjar min ägglossning närma sig! Blir nog någon dag tidigare, började testa idag och det var rätt så starkt. Så antingen blir det positivt imorgon eller så missade jag peaken precis. Någon mer med äl i dagarna?

• Anelaaa89

Kanske TMI, men fick veta att jag har fått svampinfektion idag. Inte haft på minst 10 år! Alla kan såklart få det oavsett om man är gravid eller inte, men är det någon som vet om det är "lättare" att få vid grav? 🥴

• Barbrastreisand
    Syskonförsök skrev 2023-08-04 22:44:18 följande:

Jag har också ägglossning snart 🥰

Åh så kul, våra cyklar verkar synka ofta. Nu får vi se till att det blir ett plus för oss båda!
  • Fruffe
    Barbrastreisand skrev 2023-08-04 21:49:46 följande:

Har också ägglossning vilken dag som helst, gissar på imorgon. 😍
Svar på tråden BIM Augusti 2023